Ik kwam 'm tegen. Brienne is wel toffer, minder pussyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef ems. het volgende:
Laten we GoT niet vergelijken met die kinderfilms van lotr.
Natuurlijk niet. Een serie is een serie. Voor mij maakt het geen bal uit is of het losjes gebaseerd is op een boekenserie of niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lost is voor zover ik weet niet verfilmd vanuit een boekenserie. Dus de vergelijking gaat mank.
Censuur? Ik weet niet wat jij onder censuur verstaat, maar denk jij werkelijk dat jij hier alles mag posten wat je wilt? Probeer eens zou ik zeggen..quote:Boekenlezers kunnen veel meer te weten komen dan seriekijkers. Dat is een feit. Dat je de keuze krijgt om wel of niet op spoilers te klikken is ook een feit. Dat hier geen censuur geldt is ook een feit.
Een wattus?quote:Dat je een hommo bent is ook een feit.
Hoe wreed de wereld is? Waar heb je het in Gods naam over?quote:Fijn dat we ff gediscussieerd hebben, kunnen we weer ontopic en kan jij je gejank voortzetten in een hoekje en ons niet lastig vallen hoe wreed de wereld wel niet is.![]()
Inderdaad, dat lange haar staat hem veel beterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een nicht is het met kort haar... Dat zou je eerder andersom verwachten.
Tja, in een dergelijk topic zou je verwachten dat een spoiler over de laatste aflevering gaat en niet een spoiler over boek nummer 500quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef Felagund het volgende:
Ik snap dat men geen spoilers wil lezen, maar zeuren over spoilers onder spoilertags is ook wel.
Je mag over de laatste aflevering alles posten zonder spoilertags.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Tja, in een dergelijk topic zou je verwachten dat een spoiler over de laatste aflevering gaat en niet een spoiler over boek nummer 500
Ik zou hem nog steeds doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een nicht is het met kort haar... Dat zou je eerder andersom verwachten.
Wat ironisch, een strip over stelen op 9gagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
Kijk niet vaak op 9gag maar deze vond ik wel mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ironisch, een strip over stelen op 9gag
Dat waren zombies gastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef daeh het volgende:
Zo even een nachtje doorgetrokken om heel seizoen 2 te kijken. Ben ik de enige die ook wildlings tussen die white walkers zag staan op het laatst?
Nee.quote:
lolquote:
Wightsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:36 schreef daeh het volgende:
[..]
Waren het van die niet verbrande doden? Hoe heten die dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |