http://www.vkmag.com/magazine/simpsons_game_of_thrones_intro/quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
O sorry ik haal ff twee personen door elkaar.
Trouwens:
The Couch, hij blijft leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:25 schreef Klauz het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/simpsons_game_of_thrones_intro/
Je hoopte gewoon dat hij nog leefde omdat dit 1 van de leukste characters was van de serie. Ergens had ik hetzelfde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Whuuuut dit is gewoon verrot...![]()
Ik dacht dat ze de scene expres open hadden gelaten.
Je hoorde Syrio (gebroken houten zwaard) en die Kings Guard (ijzeren zwaard) in de verte doorvechten en op het eind hoorde je duidelijk een ijzeren zwaard neerkletteren waarna het verstilde...
Ik zou zweren dat Syrio gewonnen had... (hoe onwaarschijnlijk ook met zwaardstompje)Lekker dit...
![]()
[EDIT] Heb het nog eens bekeken, gekletter komt van ander gevecht...![]()
Hij wordt ook met het seizoen beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hoopte gewoon dat hij nog leefde omdat dit 1 van de leukste characters was van de serie. Ergens had ik hetzelfde.
[offtopic] Ik wil ff diegenen bedankend ie me op bad breaking hebben gewezen, ik vond het verhaal maar mager klinken en de pilot maar raar maar nu ben ik werkelijk verslaafd eraan, gewoon erg leuke serie [/offtopic]
Ja ik wil jullie ook bedanken, super serie! Het is mij hier ook aangeraden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[offtopic] Ik wil ff diegenen bedankend ie me op bad breaking hebben gewezen, ik vond het verhaal maar mager klinken en de pilot maar raar maar nu ben ik werkelijk verslaafd eraan, gewoon erg leuke serie [/offtopic]
Ja je moet gewoon effe door die zure familie en buren van hem heenbijten, en dan komt het goed!quote:
Zou een mooie wending zijn, dat hij haar stiekem al vanaf het begin begeleid tot....quote:
De retard, really?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef benx het volgende:
Dit toch wel de baas der bazen in Breaking Bad:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef truedestiny het volgende:
Ik wou net naakt foto's neer zetten van Khaleesi en Cersei. Maar dit is duidelijk niet het goede topic.
Je hebt mijn toestemming.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef truedestiny het volgende:
Ik wou net naakt foto's neer zetten van Khaleesi en Cersei. Maar dit is duidelijk niet het goede topic.
Already had those...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef truedestiny het volgende:
De retard ja, goeie acteur kut.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Pek het volgende:
[..]
De retard, really?![]()
Er is trouwens een Breaking Bad topic, dus tief een eind op please
Ja die natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar Bryan Cranston is echt wel baziger.
He can cookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar Bryan Cranston is echt wel baziger.
Neuh, hij is zo geborenquote:
Half in de eerste episode. Een kwart eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Cersei is bij mijn weten niet naakt in de serie geweest? Maar ik ben benieuwd naar de naaktpics van haar. Dus kom maar op.
Weet geen goede site, maar ik weet wel wat mijn favoriete quote (+ scene) is van 2 seizoenen GoTquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand link naar site met alle quotes?
wil ze niet vergeten het komende jaar
Kleine tietjes, tepels als antennes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Cersei is bij mijn weten niet naakt in de serie geweest? Maar ik ben benieuwd naar de naaktpics van haar. Dus kom maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |