Bravos net als die dansleraarquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef xzaz het volgende:
Who the fck is die gast van Arya, ze stond wel ff te kijken. Waar zei hij dat hij vandaan kwam?
Braavos.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef xzaz het volgende:
Who the fck is die gast van Arya, ze stond wel ff te kijken. Waar zei hij dat hij vandaan kwam?
Wie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef xzaz het volgende:
Is het al in de serie bekend waarom hij uberhaupt gevangen was genomen?
Nee, maar ik denk voor moordquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef xzaz het volgende:
Nee, hij is een Faceless men.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:36 schreef xzaz het volgende:
Interessant persoon is het in deze serie, naar mijn idee de leukste verhaallijn.
ff opnieuw gekeken: Jaqen is dead> nieuw persoon thafuq
Nope, heeft de schrijver ontkracht in een interview, Syrio is gewoon dood.quote:
wat een spoileraar die GRRMquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nope, heeft de schrijver ontkracht in een interview, Syrio is gewoon dood.
Leuke naam, thafuq. Past wel bij die rotkopquote:
Whuuuut dit is gewoon verrot...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee, hij vond het wel duidelijk wat er met Syrio was gebeurt en kon niet begrijpen dat mensen hem nog levend achten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Was hij niet opgepakt als "rebel"?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef xzaz het volgende:
Het is pas duidelijk als ik het kan zien en dat was niet het geval. dat had Sjors ook kunnen bedenkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, hij vond het wel duidelijk wat er met Syrio was gebeurt en kon niet begrijpen dat mensen hem nog levend achten.
"Jaqen H'ghar is dead"quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, hij vond het wel duidelijk wat er met Syrio was gebeurt en kon niet begrijpen dat mensen hem nog levend achten.
quote:
Nee, dat is wat Jaqen zelf zei voordat hij zijn gezicht veranderde. Als in, identiteit Jaqen is dood, nu ben ik iemand anders. Oftewel, wellicht was het ook metaforisch voor Syrio...quote:
O sorry ik haal ff twee personen door elkaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nee, dat is wat Jaqen zelf zei voordat hij zijn gezicht veranderde. Als in, identiteit Jaqen is dood, nu ben ik iemand anders. Oftewel, wellicht was het ook metaforisch voor Syrio...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |