quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef Sloggi het volgende:
Doreah, is die in het boek niet al gestorven in de Red Waste? Of was dat een van de andere dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel hard een spoiler naar hem schreeuwenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:14 schreef Pek het volgende:
HumorZit ik hier om 01:12 uur op m'n zolderkamertje met het klapraam open (wat een weer ineens!) hoor ik buiten iemand het intro van GoT fluiten
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef Klauz het volgende:
[..]
heel hard een spoiler naar hem schreeuwen
Vooral zonde van Cersei, goede actrice was hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:10 schreef maurisioo het volgende:
Wat een mooie aflevering! Alleen jammer dat alle Lannisters afgeslacht werden.
Bronn wordt koning.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef Funzel het volgende:
Kan vanavond pas de aflevering kijken. Echt zo lastig om de psoilers te ontwijken, zeker als je weet waar je moet zoeken.
Belachelijk eigenlijk als je je bedenkt dat ze die draken ook gewoon op de Thunderbirds manier hadden kunnen besturen, scheelt stevig in de kosten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Tsja, CGI. We moeten er maar mee leven. Na films gaan ze nu ook series ermee lastigvallen
Ach, over een aantal jaar is het aardig wat cheaper en zie je het verschil niet meer tussen echt en nep.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Tsja, CGI. We moeten er maar mee leven. Na films gaan ze nu ook series ermee lastigvallen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Ja, nog even volhouden. Ik heb ook al genoeg CGI gezien die niet storend opviel, maar dat was inderdaad weggelegd voor de echt hoge budgetjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach, over een aantal jaar is het aardig wat cheaper en zie je het verschil niet meer tussen echt en nep.
Oh nee hoor. In GoT vind ik het er wel ok uitzien dus hou je panty's aan. Maar ik vind CGI, tenzij er miljoenen aan is besteed, over het algemeen gewoon wat storend. Mede omdat het nog in een tamelijk vroeg stadium van ontwikkeling is en er gewoon heel nep uitziet. Met statische achtergronden en sets ziet het er prima uit, maar zodra ze een draakje moeten renderen ziet het er meteen een beetje opgeplakt uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Not sure if trolling or not. Dus jij klaagt nu over de mooie animaties die ze er in stoppen? Terug naar de kleimodellen zeker ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapjurk
Klopt, ze hadden echte draken moeten inhuren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef arucard het volgende:
Ben ook geen liefhebber van CGI, het komt niet 'echt' over, hoe mooi het ook is gedaan.
Jup, helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden echte draken moeten inhuren.
Vooral de animatie en interactie met acteurs is lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, nog even volhouden. Ik heb ook al genoeg CGI gezien die niet storend opviel, maar dat was inderdaad weggelegd voor de echt hoge budgetjes.
[..]
Oh nee hoor. In GoT vind ik het er wel ok uitzien dus hou je panty's aan. Maar ik vind CGI, tenzij er miljoenen aan is besteed, over het algemeen gewoon wat storend. Mede omdat het nog in een tamelijk vroeg stadium van ontwikkeling is en er gewoon heel nep uitziet. Met statische achtergronden en sets ziet het er prima uit, maar zodra ze een draakje moeten renderen ziet het er meteen een beetje opgeplakt uit.
Op zich niet geheel onlogisch natuurlijk, gezien de bastard of bolton door Robb zelf daarheen is gestuurd. Je zou bijna gaan denken dat die Bolton's niet helemaal te vertrouwen zijn!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:08 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is nog niet toegelicht, maar er wordt gespeculeerd dat de Boltons hierachter zitten....
Meer uitleg zal wel volgen komend seizoen
Ze sloegen hem neer, complimenteerden hem nog even op de mooie speech, en zeiden toen ''lets bring him home''.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar wat ik nu niet begrijp is wat er nou gebeurd is met Winterfell. Ze sloegen Theon neer, vertrokken, waarna zij *denk ik* zelf terug gingen en Theon bij de Starktroepen achter lieten. Hoezo staat Winterfell nu in brand?
En die 500 mannen van Stark waren bang voor die 20 mensen van Theon?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze sloegen hem neer, complimenteerden hem nog even op de mooie speech, en zeiden toen ''lets bring him home''.
En dat in brand is vrij standaard als je een plek verlaat. Niets overlaten voor de vijand.
Grotere kans is dat zij het gedaan hebben, het waren strikt gezien namelijk geen Stark mannen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En die 500 mannen van Stark waren bang voor die 20 mensen van Theon?
"The only way to keep the small folk loyal is to make certain they fear you more than the enemy. Remember that..."quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:14 schreef planethugo het volgende:
t zit robb ook niet mee dan, eerst zijn beste vriend die zegt dat hij zijn papa gaat ompraten om robb te helpen en die vervolgens zelf winterfell inneemt. En dan een andere vertrouweling erheen sturen om die bezetter te verjagen en die vertrouweling zet dan vervolgens de stad gewoon in de fik.
Of zouden die zich tegen Robb gekeerd hebben toen ze hoorde van het huwelijk en dus de schending van eerdere afspraken?
Ik dacht hetzelfde, die Luwin had Theon verteld dat hij een aantal geheime ontsnappingsroutes wist, wellicht had hij die dus verteld en Theon vervolgens aan die 1e man van hem.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef Snoos het volgende:
Ik denk dat de 20 man dat hebben gedaan. Is zoals eerder gezegd een bekende tactiek.
Weg gaan en afbranden.
Hierdoor heb je een een veiligere terugtocht gezien de vijand geen voorraden zoals eten kan gebruiken uit het dorp.
En het creëert chaos.
Dan moeten anderen het gedaan hebben jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef planethugo het volgende:
maar dan verklaart het nog niet dat er vervolgens niemand te bekennen is behalve wat lijken. Denk niet dat als iemand zegt: geef je leider over en we sparen jullie dat dan geaccepteerd wordt dat je dan wel de stad fikkend achterlaat.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
Met GRRM weet je het maar nooit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Snoos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)et/9200000002311711/
die ?
Karstark.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:15 schreef Khaleesi het volgende:
Natuurlijk is er ook altijd nog die dude wiens zoon vermoord werd door de Kingslayer en die vervolgens geen wraak mocht nemen omdat Cat anders haar dochters nooit terug zou krijgen...
Hoe heette die kerel ook weer?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Snoos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)et/9200000002311711/
die ?
Ga jij inderdaad nog maar eventjes teruglezenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef pfaf het volgende:
De ondergang van Winterfell vond ik wel wat vreemd. Is dit nu gedaan door die 20 Iron-Island men? En waar is de complete bevolking, ze zullen toch niet iedereen behalve één oude vent afmaken?
Maar Robb had de Ironborn een vrijgeleide beloofd in ruil voor Theon en daar leken ze zich aan te houden door Theon te grazen te nemen. Het lijkt me dan niet slim om zijn stad dorp/kasteelquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef Snoos het volgende:
Ik denk dat de 20 man dat hebben gedaan. Is zoals eerder gezegd een bekende tactiek.
Weg gaan en afbranden.
Hierdoor heb je een een veiligere terugtocht gezien de vijand geen voorraden zoals eten kan gebruiken uit het dorp.
En het creëert chaos.
Winterfell is geen stad he, het is een enorm kasteel, met daar vlakbij een klein dorpje, Winter Town, dat zomers grotendeels verlaten is. Veel grote steden zijn er helemaal niet in Westeros.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:14 schreef planethugo het volgende:
t zit robb ook niet mee dan, eerst zijn beste vriend die zegt dat hij zijn papa gaat ompraten om robb te helpen en die vervolgens zelf winterfell inneemt. En dan een andere vertrouweling erheen sturen om die bezetter te verjagen en die vertrouweling zet dan vervolgens de stad gewoon in de fik.
Rickard Karstarkquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:15 schreef Khaleesi het volgende:
Natuurlijk is er ook altijd nog die dude wiens zoon vermoord werd door de Kingslayer en die vervolgens geen wraak mocht nemen omdat Cat anders haar dochters nooit terug zou krijgen...
Hoe heette die kerel ook weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |