Dat dacht ik, ik dubbelcheck of dat inderdaad zo is, is inderdaad zo, post topic, staat er toch #46.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
[..]Dank je wel voor die app. Die zocht ik inderdaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze? TV Forecast, hele fijne app voor series uit de USA en UK.
Je kunt zelf de serie zoeken die je wilt en toevoegen aan de lijst.
Damned, ik zie nu pas dat dat een iPhone is. Ik heb Android.![]()
Nou ja, bedankt voor de moeite. Ik kijk zelf wel ff in android market.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Jaqen is ook een bijpersoon he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef Khaleesi het volgende:
Wat die Emmy's/Golden Globes/Whatevers betreft: Peter Dinklage is 1 van de weinigen die echt in aanmerking kwam/komt/zal komen. Simpelweg omdat hij er echt uitspringt en lekker wat screentime krijgt. Combi van skills en genoeg ruimte om het te showen.
Tywin/Charles Dance is natuurlijk wel een boss en alles, maar slechts een bijfiguur.
Persoonlijk zou ik een prijs geven aan Varys en Baelish voor hun vermakelijke verbale duels, zo scherp, venijnig maar toch beleefd, dat zie je niet vaak
[EDIT] Vergeet bovenstaand, geef hem maar aan die vent die Jaqen speelt!![]()
Nix fatsoenlijks te vinden in de playstorequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dank je wel voor die app. Die zocht ik inderdaad...
Damned, ik zie nu pas dat dat een iPhone is. Ik heb Android.![]()
Nou ja, bedankt voor de moeite. Ik kijk zelf wel ff in android market.
Bummer...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Nix fatsoenlijks te vinden in de playstoreHeb de 2 populairste geprobeerd, maar was nix
Welke scene?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Khaleesi het volgende:
The dude who got farted at on GoTWie kent hem niet?
Gelukkig heeft ie zijn welverdiende 15 minutes of fame gekregen:
http://warmingglow.uproxx(...)uestions-about-farts
[ afbeelding ]
Die twee guards die aan het begin van een aflevering aan het geinen zijn en bespreken wie de sterkste knight van het kingdom is. En dan doet de ene alsof hij iets hoort, gaan ze aandachtig luisteren en dan laat hij een mega scheet. En daarna scheurt Grey Wind hun de strot uit en komen Robb en z'n matties aanrijden terwijl ze "King in the North" schreeuwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dit, kan me het ook absoluut niet herinneren.
Ah. Dus een van die twee guards?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die twee guards die aan het begin van een aflevering aan het geinen zijn en bespreken wie de sterkste knight van het kingdom is. En dan doet de ene alsof hij iets hoort, gaan ze aandachtig luisteren en dan laat hij een mega scheet. En daarna scheurt Grey Wind hun de strot uit en komen Robb en z'n matties aanrijden terwijl ze "King in the North" schreeuwen
Ja, dat ligt inderdaad helemaal aan de acteur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Jack Gleeson was de beste acteur dit seizoen. Als iedereen je zo intens haat dan doe je het verdomd goed.
Oh en Lena Headey.
Zo truequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
En voor iedereen die niet weet wie wie is:
http://www.collegehumor.c(...)thrones-character-is
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Wie waar hoe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest gniffelen om Tonksquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht omdat FOK! user, blijkt het een Harry Potter karakter te zijnquote:
Die zij speelt dus he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik dacht omdat FOK! user, blijkt het een Harry Potter karakter te zijn
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef Pek het volgende:
Jaja, ik snap hem![]()
Nog nooit iets gelezen of gezien van Harry, dus het was nieuw voor me.
quote:
Harry is dus een soort Bran maar dan met een brilletje?quote:
Inderdaad, het was me ook niet eerder opgevallen trouwens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik dacht omdat FOK! user, blijkt het een Harry Potter karakter te zijn
Ze zei dat hij zei dat danearys nooit levend uit de toren zou komenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:37 schreef schijffie het volgende:
Waarom sloot "dragon girl" haar hulpje (Irri gok ik) op in de kluis samen met de koning van Qarth? Ik snap dat ze met hem in bed lag. Maar ze deed het toch om haar te helpen? (dat zei ze in ieder geval)
Gebrek aan vertrouwen in haar Khaleesi?
If you're having maid problems, I feel bad for you son, I got 3 dragons and that bitch aint one.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:50 schreef schijffie het volgende:
Now i ain't saying she's a golddigger, but she ain't messing with no broke... oh ja, dat was die wel.
geript van:quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. Irri stierf samen met enkele andere leden van haar khalassar in de 'raid' van Xaro's mensen in het verblijf van Dany. Ik denk dat Danaerys daarom ook zo 'streng' was - Doreah heeft niet onschuldig geholpen, maar het bloed van Dany's vrienden aan haar handen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef Sloggi het volgende:
Doreah, is die in het boek niet al gestorven in de Red Waste? Of was dat een van de andere dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel hard een spoiler naar hem schreeuwenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:14 schreef Pek het volgende:
HumorZit ik hier om 01:12 uur op m'n zolderkamertje met het klapraam open (wat een weer ineens!) hoor ik buiten iemand het intro van GoT fluiten
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef Klauz het volgende:
[..]
heel hard een spoiler naar hem schreeuwen
Vooral zonde van Cersei, goede actrice was hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:10 schreef maurisioo het volgende:
Wat een mooie aflevering! Alleen jammer dat alle Lannisters afgeslacht werden.
Bronn wordt koning.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef Funzel het volgende:
Kan vanavond pas de aflevering kijken. Echt zo lastig om de psoilers te ontwijken, zeker als je weet waar je moet zoeken.
Belachelijk eigenlijk als je je bedenkt dat ze die draken ook gewoon op de Thunderbirds manier hadden kunnen besturen, scheelt stevig in de kosten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Tsja, CGI. We moeten er maar mee leven. Na films gaan ze nu ook series ermee lastigvallen
Ach, over een aantal jaar is het aardig wat cheaper en zie je het verschil niet meer tussen echt en nep.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Tsja, CGI. We moeten er maar mee leven. Na films gaan ze nu ook series ermee lastigvallen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Ja, nog even volhouden. Ik heb ook al genoeg CGI gezien die niet storend opviel, maar dat was inderdaad weggelegd voor de echt hoge budgetjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach, over een aantal jaar is het aardig wat cheaper en zie je het verschil niet meer tussen echt en nep.
Oh nee hoor. In GoT vind ik het er wel ok uitzien dus hou je panty's aan. Maar ik vind CGI, tenzij er miljoenen aan is besteed, over het algemeen gewoon wat storend. Mede omdat het nog in een tamelijk vroeg stadium van ontwikkeling is en er gewoon heel nep uitziet. Met statische achtergronden en sets ziet het er prima uit, maar zodra ze een draakje moeten renderen ziet het er meteen een beetje opgeplakt uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Not sure if trolling or not. Dus jij klaagt nu over de mooie animaties die ze er in stoppen? Terug naar de kleimodellen zeker ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapjurk
Klopt, ze hadden echte draken moeten inhuren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef arucard het volgende:
Ben ook geen liefhebber van CGI, het komt niet 'echt' over, hoe mooi het ook is gedaan.
Jup, helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden echte draken moeten inhuren.
Vooral de animatie en interactie met acteurs is lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, nog even volhouden. Ik heb ook al genoeg CGI gezien die niet storend opviel, maar dat was inderdaad weggelegd voor de echt hoge budgetjes.
[..]
Oh nee hoor. In GoT vind ik het er wel ok uitzien dus hou je panty's aan. Maar ik vind CGI, tenzij er miljoenen aan is besteed, over het algemeen gewoon wat storend. Mede omdat het nog in een tamelijk vroeg stadium van ontwikkeling is en er gewoon heel nep uitziet. Met statische achtergronden en sets ziet het er prima uit, maar zodra ze een draakje moeten renderen ziet het er meteen een beetje opgeplakt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |