1. Niet echt een duidelijk verschil gemerkt. De Dany storyline was iig wel aanmerkelijk trager en saaier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het 2e seizoen minder vond dan de eerste.
En de seizoenen moeten meer afleveringen bevatten.
Het eerste seizoen hield het boek beter aan, een vriend van me (die de boeken niet gelezen heeft) zei al dat het steeds meer filmstijl werd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
1. Niet echt een duidelijk verschil gemerkt. De Dany storyline was iig wel aanmerkelijk trager en saaier.
2. Helemaal mee eens!
Ze verbranden de doden juist zodat het geen wights worden.quote:
Hij vroeg om niet verbrande doden die weer terug komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef Snoos het volgende:
[..]
Ze verbranden de doden juist zodat het geen wights worden.
Verbrande doden zijn dood en blijven dat.
oh jee ... en die lui op de Iron Islands doen dat niet, die pleuren ze gewoon in zeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef Snoos het volgende:
[..]
Ze verbranden de doden juist zodat het geen wights worden.
Verbrande doden zijn dood en blijven dat.
Alleen mensen die sterven door de white walkers worden wights.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef Klauz het volgende:
[..]
oh jee ... en die lui op de Iron Islands doen dat niet, die pleuren ze gewoon in zee
Nee hoor, daarom zeiden ze ook dat Qhorin weer terug zou kunnen komen als ze hem niet verbranden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Alleen mensen die sterven door de white walkers worden wights.
Ik denk dat het met de locatie van je dood te maken heeft, namelijk ten noorden van de Wallquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom zeiden ze ook dat Qhorin weer terug zou kunnen komen als ze hem niet verbranden.
Same herequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef benx het volgende:
[..]
Ja ik wil jullie ook bedanken, super serie! Het is mij hier ook aangeraden.
White walkers kunnen doden weer tot leven wekken en meestal zijn het mensen die gedood zijn door white walkers. Het is niet zo dat doden automatisch terug komen als ze niet verband worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom zeiden ze ook dat Qhorin weer terug zou kunnen komen als ze hem niet verbranden.
Die scenes waren erg mooi inderdaad, kreeg er zowaar kippevel vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Danaerys trouwens wel erg mooi in die sneeuwomgeving, met dat witte haar en die witte huid.
Daar is alles mee gezegd want ik vond haar verhaallijn maar slechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Danaerys trouwens wel erg mooi in die sneeuwomgeving, met dat witte haar en die witte huid.
Ik had in de boeken de helft van dat stuk overgeslagen omdat ik het totaal niet boeiend vond, in de serie heb ik die scene gewoon overgeslagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb vooraf veel discussies gelezen over dat boeklezers vreesden dat de House of the Undying scene tien keer niks zou worden in de serie. Zou, naar ik mij meen te herinneren, te groot en/of te complex zijn om uit te beelden.
Wat vonden jullie als boeklezers van de scene? Was ie, zonder te spoileren, trouw aan het boek of helemaal anders? En vonden jullie hem geslaagd???
Ik vind dat Khaleesi wel in een soort ragemode had mogen gaan en echt alles in de vik zette ipv alleen die gabbers.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb vooraf veel discussies gelezen over dat boeklezers vreesden dat de House of the Undying scene tien keer niks zou worden in de serie. Zou, naar ik mij meen te herinneren, te groot en/of te complex zijn om uit te beelden.
Wat vonden jullie als boeklezers van de scene? Was ie, zonder te spoileren, trouw aan het boek of helemaal anders? En vonden jullie hem geslaagd???
in boek 2 zijn de draken groter dan in de serie zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:36 schreef Khaleesi het volgende:
Neenee, maar ik vermoed dat de seriemakers de scene flink ingekrompen hebben, om het een en ander betaalbaar te houden.
Ik dacht bv gelezen te hebben dat de draken heel het House verwoest hadden maar dat komt niet echt terug in de serie (om begrijpelijke redenen)
Bovenstaand lijkt me niet echt een spoiler aangezien het geen consequenties heeft voor het vervolg v/h verhaal...
Bij nummer 1 loopt er ook een stark soldaatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Khaleesi het volgende:
Paar mooie fotootjes gevonden. Derde is zeker wallpaperwaardig!Mooi beeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True daar waren ze zo groot als honden dacht ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
in boek 2 zijn de draken groter dan in de serie zeker
Lijkt meer op een adelaar hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:43 schreef invine het volgende:
[..]
Bij nummer 1 loopt er ook een stark soldaatwas me nog niet opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |