gewoon niet op klikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Snoos het volgende:
[..]
misschien had je na 1000 flame wars ook zelf kunnen nadenken dat dit niet gewild is.
er is zelfs een appart topic voor
en dan hem sarcastisch helder licht noemen.
Als ik niet nagedacht had over dat het niet gewild was, had ik het niet in een spoiler gezet. Moet je maar niet zo nieuwsgierig zijn en met je vingers van je muis afblijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Snoos het volgende:
[..]
misschien had je na 1000 flame wars ook zelf kunnen nadenken dat dit niet gewild is.
er is zelfs een appart topic voor
en dan hem sarcastisch helder licht noemen.
Mij maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik niet nagedacht had over dat het niet gewild was, had ik het niet in een spoiler gezet. Moet je maar niet zo nieuwsgierig zijn en met je vingers van je muis afblijven.
Het is heel simpel: Boekspoilers, in wat voor vorm dan ook, zijn 20 delen geleden al verboden in dit topic door Mods.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik niet nagedacht had over dat het niet gewild was, had ik het niet in een spoiler gezet. Moet je maar niet zo nieuwsgierig zijn en met je vingers van je muis afblijven.
En je verwacht dat ik dat weet als ik pas sinds maandag meepost?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Boekspoilers, in wat voor vorm dan ook, zijn 20 delen geleden al verboden in dit topic door Mods.
Hier is het topic te vinden waar boekspoilers toegestaan zijn.
En weer on-topic!
Ditquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef pfaf het volgende:
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat als iemand een vraag stelt over het verloop van de serie die persoon er GEEN antwoord op wil? Ook niet in spoilervorm.
Om net zo kort als jij door de bocht te gaan: dan VRAAG je het gewoon niet. Er geldt hier geen censuur. Iedereen kan en mag als ie het antwoord wil weten de spoiler aanklikken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef pfaf het volgende:
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat als iemand een vraag stelt over het verloop van de serie die persoon er GEEN antwoord op wil? Ook niet in spoilervorm.
Bedankt voor deze misleidende post. Ik kreeg het idee dat het niet echt een spoiler was en las hem. Het is dus wel een MEGA spoilerquote:
Welke scene is dat??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kijk voor de lol nog eens naar die "Noooooooo" van Robb, dat was voor mij het meest tenenkrommende stukje overacteren van afgelopen seizoen.
Misschien alle azijnpissers preventief bannen. O wacht, dan blijft er niemand meer over.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
Misschien moeten alle posts waarin het woord spoiler staat maar gewoon preventief verwijderd worden. Wat een ontzettende ouwe wijven hier!
Euh, dit is een boekspoiler. Niet op tv, niet in de serie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook op spoilers klikken?Is het niet algemeen bekend dat wanneer er een aflevering op tv is geweest / downloadbaar is dat je hier er gewoon open over mag praten?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Om net zo kort als jij door de bocht te gaan: dan VRAAG je het gewoon niet. Er geldt hier geen censuur. Iedereen kan en mag als ie het antwoord wil weten de spoiler aanklikken.
Is er al een seizoen van DoD gemaakt dan? Dan heb ik namelijk 3 seizoenen gemist.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook op spoilers klikken?Is het niet algemeen bekend dat wanneer er een aflevering op tv is geweest / downloadbaar is dat je hier er gewoon open over mag praten?
In dat geval is het inderdaad nog niet op tv geweest en een spoiler, dus gaat het inderdaad in een spoilertag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is er al een seizoen van DoD gemaakt dan? Dan heb ik namelijk 3 seizoenen gemist.
Lost is voor zover ik weet niet verfilmd vanuit een boekenserie. Dus de vergelijking gaat mank.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef pfaf het volgende:
[..]Jij bent met deze reactie exemplarisch voor het falen van deze reeks op FOK. Bij series als Lost ging het allemaal prima, maar hier lukt het niet, omdat blijkbaar niemand meer doorheeft dat vragen stellen een manier is om discussies op gang te krijgen, om theorieën van elkaar los te krijgen, of soms simpelweg retorisch zijn. Niet om het antwoord te krijgen van iemand die boeken gelezen heeft ter inspiratie op de serie die hier besproken wordt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Khaleesi, waar blijf je met je gifjes als afleiding?
oh kut ik wilde die post van jou quoten, krijg ik de spoiler te zien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het 2e seizoen minder vond dan de eerste. En de seizoenen moeten meer afleveringen bevatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |