TR's / DM'squote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand wil elkaar uit de SC hebben hoor. Hoe kom je hier nu ineens weer bij?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand wil elkaar uit de SC hebben hoor. Hoe kom je hier nu ineens weer bij?
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand wil dat je hier komt posten, dat staat los van hoe vaak ik hier zit
Ja en jullie zijn beide psv boertjes, dus waarom heeft ie het over feyenoord en psvquote:
Ga je daar nu werkelijk een TR over maken? Het is notabene tussen PSV'ers dus de kritiek van Morpheus gaat ook niet op.quote:
neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je daar nu werkelijk een TR over maken? Het is notabene tussen PSV'ers dus de kritiek van Morpheus gaat ook niet op.
Nee dat was ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
Heb het zojuist mee naar achter genomen. Stevenmac garandeerde mij dat er geen paupers op fok zitten.
Wij zijn Ajax, wij zijn de braafste!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en jullie zijn beide psv boertjes, dus waarom heeft ie het over feyenoord en psv
Mods zouden eens niet zo kleinzerig moeten doen. Als er 1, 2 of 3 mensen zich niet fijn voelen bij een SC blijven ze toch lekker weg? Maar nee, in plaats daarvan opper je het idee om gewoon het helemaal te sluiten.quote:
Joden rennen toch altijd wegquote:
Niet alleen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je daar nu werkelijk een TR over maken? Het is notabene tussen PSV'ers dus de kritiek van Morpheus gaat ook niet op.
Iedereen wil jou wel weg hebben ja.quote:
In plaats daarvan gaan ze lopen janken bij de modjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mods zouden eens niet zo kleinzerig moeten doen. Als er 1, 2 of 3 mensen zich niet fijn voelen bij een SC blijven ze toch lekker weg? Maar nee, in plaats daarvan opper je het idee om gewoon het helemaal te sluiten.
Zeg Morph. Heb jij ook al eens ooit een vishaakje met weerhaak door je perineum geduwd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen hoorMaar goed. zal allemaal wel niet kunnen. Go on, meest van de tijd is het ook gewoon super hier maar dat heb ik nooit ontkent.
Nou wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen hoorMaar goed. zal allemaal wel niet kunnen. Go on, meest van de tijd is het ook gewoon super hier maar dat heb ik nooit ontkent.
Haha je zei serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?Dan zou ik je serieus nemen.
Dat ga ik echt niet doen want ik vind de SC leuk maar erger me soms aan wat ik net heb aangegevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mods zouden eens niet zo kleinzerig moeten doen. Als er 1, 2 of 3 mensen zich niet fijn voelen bij een SC blijven ze toch lekker weg? Maar nee, in plaats daarvan opper je het idee om gewoon het helemaal te sluiten.
Sowieso A422, maar dat heeft met zijn foto's te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie loopt er te nsb' en dan
Zeker tompsv12,stylo of die gitarist he
Dat hoort er gewoon een beetje bij. Na 2 pagina's is dat ook weer over.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet doen want ik vind de SC leuk maar erger me soms aan wat ik net heb aangegevenVaak onstaat uit 1 post, bijv het filmpje van de PSV supporters gelijk een hoop gezeik, nergens voor nodig imo
Ja maar dat wist ik al op het moment dat ik die link kreeg van iemandquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso A422, maar dat heeft met zijn foto's te maken.
Deze man was hetquote:
RonalStinho.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg Morph. Heb jij ook al eens ooit een vishaakje met weerhaak door je perineum geduwd?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoort er gewoon een beetje bij. Na 2 pagina's is dat ook weer over.
Doe je toch, stiekem zou je willen dat je zoals mij was.. PSVér zijn maar gerespecteerd worden om het realisme.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?Dan zou ik je serieus nemen.
linkjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je toch, stiekem zou je willen dat je zoals mij was.. PSVér zijn maar gerespecteerd worden om het realisme.
Gister gaf je allemaal linkjes aan mij.. nee Davy, ontkennen gaat je niet lukken.
Ben jij niet gewoon verliefd op Davy?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je toch, stiekem zou je willen dat je zoals mij was.. PSVér zijn maar gerespecteerd worden om het realisme.
Gister gaf je allemaal linkjes aan mij.. nee Davy, ontkennen gaat je niet lukken.
Jullie zijn broertjes he boertjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Logische verklaring.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon verliefd op Davy?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 14:24:21 ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Bevalt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
jezus man wat ga je ons belachelijk maken stommerd.quote:
wijf weg, 3000euro schuld en dan moet ik nog uit de vbl sc blijven ook goffedommequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal eens positief doen, let op he Morph.
Davy, je hebt een geweldig gifje gemaakt van el llanto Stinho.
Gifjes is mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
huilenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gifjes is mijn specialiteit.
Waar is onze kleine vriend trouwens?
Nee, wellicht een love to hate dingetje, stoor me gewoon aan hem en kan me moeilijk beheersen om er niet om te reagerenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon verliefd op Davy?
Jullie moeten eens samen een wedstrijd van PSV bezoekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, wellicht een love to hate dingetje, stoor me gewoon aan hem en kan me moeilijk beheersen om er niet om te reageren
Kindertelefoon.nlquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik werd gisteren trouwens met de dood bedreigd door ajacied422, waar kan ik een klacht indienen?
Beide zijn ze nog nooit in dat psv stadion geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jullie moeten eens samen een wedstrijd van PSV bezoekenOf heb je daar met ¤ 3000,- schuld geen geld meer voor?
Het VIVA forum.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik werd gisteren trouwens met de dood bedreigd door ajacied422, waar kan ik een klacht indienen?
Loop je nu zelf ook te trollen? Lekker hypocriet zeg...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jullie moeten eens samen een wedstrijd van PSV bezoekenOf heb je daar met ¤ 3000,- schuld geen geld meer voor?
Daar heb ik een permbanquote:
TR gemacht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide zijn ze nog nooit in dat psv stadion geweest
sv;tje hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe was de rondleiding?quote:
Waarom zou ik hem hem een PSV wedstrijd bezoeken? De hele wedstrijd horen HEUUUUUUUJ STROOT.. STROOTBAAS.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem hem een PSV wedstrijd bezoeken? De hele wedstrijd horen HEUUUUUUUJ STROOT.. STROOTBAAS.![]()
Als ik met iemand van Fok! naar een wedstrijd zou gaan is het Guitarist.
DM 'm ff?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
nee,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend seizoen gaan alle Feijenoorders en PSV'erts gezellug samen naar een wedstrijd van Ajacied 422
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem hem een PSV wedstrijd bezoeken? De hele wedstrijd horen HEUUUUUUUJ STROOT.. STROOTBAAS.![]()
Als ik met iemand van Fok! naar een wedstrijd zou gaan is het Guitarist.
Mogen wij niet meer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend seizoen gaan alle Feijenoorders en PSV'erts gezellug samen naar een wedstrijd van Ajacied 422
joden apart vervoerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mogen wij niet meer?
En het was nog wel mijn idee
Jij altijd Stevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mogen wij niet meer?
En het was nog wel mijn idee
Ik realiseerde me dat ik er weer veel te serieus op in ging, ik stop nu.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Om elkaar wat beter te begrijpen
Ja. Sinds Davy en de zijnen TR's gaan machen wordt het er niet beter opquote:
Je gaat toch niet met je jasje gooien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
ECHT KAN ER GODVERDOMME EENS OVER OPGEHOUDEN WORDEN
Je bent gewoon zo'n geinig ventje Ajacied.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit je tampon dwars? Niemand komt toch manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Dikke marokaan is volgens mij wel heel gezellig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
IK ZOU NIET WETEN WAAAROM!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze blijven er maar niet over ophouden. Echt, ik laat mijn account wel deactiveren en kom paar weken later met een ander account terug. Het begint gewoon irritant te worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit je tampon dwars? Niemand komt toch man
Dat moet je niet bekend maken. Dan meld hij zich ziek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, was er al een datum bekend voor dat gebeuren? Waar is DonRaja als je hem nodig hebt?
Alsof we niet door hebben wie je bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze blijven er maar niet over ophouden. Echt, ik laat mijn account wel deactiveren en kom paar weken later met een ander account terug. Het begint gewoon irritant te worden.
Maar ff serieus Stino. Vind je 't echt vervelend? Want dan kappen we er gewoon mee hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze blijven er maar niet over ophouden. Echt, ik laat mijn account wel deactiveren en kom paar weken later met een ander account terug. Het begint gewoon irritant te worden.
Je krijgt wel gewoon een biertje van me hoor, je hoeft niet alles zelf te betalen.quote:
Jij gaat maar achter in in de klas zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ajacied, wil je eventjes rustig doen.. anders nemen we jouw postgedrag mee naar achter..
Dit is een gemoedelijk topic, graag participeren, dit gedrag is niet gewenst.
Dat helpt niet, iedereen herkent jouw posts.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat helpt niet, iedereen herkent jouw posts.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die rechterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
Sinds ik die chicks heb gezien in 422's team wil ik ook wel gaan
Ach, word je mentaal weerbaar vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest altijd voor in de klas, dat de meester mij in de gaten kon houdenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat maar achter in in de klas zitten
1x Stroot roepen en hij gaat losquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tien keer liever de kromme dan die pisvee mongooltjes natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Met dit onderwerp zal de_kromme er ook zo wel weer zijn, wordt het nog gezelliger. Of heeft die ouwe Hagenees weer eens een ban?
Blijf gewoon joh. Waait wel weer over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EL-STINO-HOOLI-GANS.
Ah, daar is de oorzaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tien keer liever de kromme dan die pisvee mongooltjes natuurlijk
De_kromme?quote:
De_kromme heeft vaak nog leuke inside information vers van de VI redactiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tien keer liever de kromme dan die pisvee mongooltjes natuurlijk
no shitquote:
moet ie maar niet zoveel prive shit laten lekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, maar ff serieus mannen. Het is natuurlijk allemaal wel grappig, maar dat ventje is nog maar 14 dus die kan dat allemaal niet zo goed scheiden. Laat 'm maar gewoon, ik snap z'n probleem wel alleen het blijft natuurlijk wel een grappige foto.
Als ie een keer niet zo hapt dan is het zo voorbijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, maar ff serieus mannen. Het is natuurlijk allemaal wel grappig, maar dat ventje is nog maar 14 dus die kan dat allemaal niet zo goed scheiden. Laat 'm maar gewoon, ik snap z'n probleem wel alleen het blijft natuurlijk wel een grappige foto.
kapiteintje for modje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Morph wanneer ga jij eens wat toevoegen hier?
Moet zeggen dat er wel een patroon in zit bij de VBL mods..
Weinig aanwezig zijn, weinig inhoudelijk/interessants te vertellen hebben, alleen een keer stoer komen doen met je macht..
Dat dus !quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Weinig aanwezig zijn, weinig inhoudelijk/interessants te vertellen hebben, alleen een keer stoer komen doen met je macht..
Zou Stijn nu ook boos door zijn kamertje heen stampen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie een keer niet zo hapt dan is het zo voorbij
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon Mikey na. Ik heb geen idee en het boeit me ook geen aarsch.
Godverdomme ja, zaterdag alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
kapiteintje for modje.
Maar inderdaad, hij heeft gelijk.
Over op de orde van de dag:
Waar gaan jullie zaterdag kijken?
je lijkt klapvee van PVV wel.quote:
Valt wel mee man.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ie maar niet zoveel prive shit laten lekken
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou Stijn nu ook boos door zijn kamertje heen stampen?
Mods creëren geen forum, dat doen de usersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Weet ik, maar hij is 14. Weet jij nog hoe je toen was? Ook makkelijk op de kast te krijgen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie een keer niet zo hapt dan is het zo voorbij
Doe er dan wat mee en flikker die Davy en die anderen het topic uit. Geo mag blijven die anderen moeten gewoon weg. wat ben je nou voor mod man. Luustern naar het goeie volk. en dan nog beweren dat je voor Feyenoord bent.quote:
Idd, nu jij nog!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dus !
GGMM doet tenminste normaal.
Slowchat finale?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
MORGEN STEVEN, VERGEET HET NIET; SC Final.
Klopt, ik ga het zeker kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
MORGEN STEVEN, VERGEET HET NIET; SC Final.
Café in het dorp denk ik. Moet zaterdag werken, mag speciaal eerder stoppen en zondag ook werken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
kapiteintje for modje.
Maar inderdaad, hij heeft gelijk.
Over op de orde van de dag:
Waar gaan jullie zaterdag kijken?
Hoeveel ga je er neuken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag komt mijn zus der vriendengroep bij ons NED-DEN kijken. Mijn zus is dan ook jarig![]()
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
Stanley Cup, NHL zal je wel niets zeggen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stanley Cup, NHL zal je wel niets zeggen.
Jij kijkt vi oranje? mag jij zo laat opblijven?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag komt mijn zus der vriendengroep bij ons NED-DEN kijken. Mijn zus is dan ook jarig![]()
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
We kunnen dan ook wel gezellig langskomen met zijn allen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
Ik ben 23 en trap nog overal in en hap bijna altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij is 14. Weet jij nog hoe je toen was? Ook makkelijk op de kast te krijgen waarschijnlijk.
Hoe oud is je zus ook alweer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
Allemaal Nederland - Duitsland kijken bij ajacied in de tuinquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen dan ook wel gezellig langskomen met zijn allen?
Jepquote:
Hoe ligt de verhouding m/v dan? Rond de 0,5 is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik dat wel doen, er zijn ook nog 4 jongens bij
Ik lach Sjek uitquote:
Kijk maar mee over de tuinhegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen dan ook wel gezellig langskomen met zijn allen?
Gisteren tot 23:30 gekekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij kijkt vi oranje? mag jij zo laat opblijven?
meneer heeft ziggo?quote:
Zus + Vriendinnen vind ik interessanter denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal Nederland - Duitsland kijken bij ajacied in de tuin
Ik zou dat niet doen Davy, dan loop je van verdriet rond in Leiden van de fikse nederlaagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal Nederland - Duitsland kijken bij ajacied in de tuin
Nee man, ik doe ook mijn I <3 STROOTMAN shirt aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen Davy, dan loop je van verdriet rond in Leiden van de fikse nederlaag
Verstop je maar weer achter je functiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mods creëren geen forum, dat doen de users
Daarnaast gebruik ik idd soms mijn macht zodat mijn e-penis weer wat groeitIk ben er vaker dan je denkt.
Stijntje sloopt je mocht je dan aan hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, ik doe ook mijn I <3 STROOTMAN shirt aan
Dan blijf je weg, die grindtegelkop hoef ik niet te zien op mijn LG HD TV.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, ik doe ook mijn I <3 STROOTMAN shirt aan
Moet hij mijn gezicht wel kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje sloopt je mocht je dan aan hebben
Telepathiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje sloopt je mocht je dan aan hebben
Simpel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet hij mijn gezicht wel kunnen bereiken.
ah, ik weet dat bij Ziggo ESPN gratis is te bekijken dit kwartaal.quote:
En op mijn shirt wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan blijf je weg, die grindtegelkop hoef ik niet te zien op mijn LG HD TV.
Haha ik note je niet hoor. Pfff lijkt wel of jullie denken of ik 1 of andere dictator ben terwijl ik eigenlijk gewoon relaxt ben en altijd in voor een geintje. Ik post nu toch ook gewoon meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstop je maar weer achter je functie![]()
Behalve mod ben je toch ook een mens of niet? Met interesses, humor, hobbies..
Dit bedoel ik nou, probeer je mensen op recht aan te sporen om gezellig mee te doen onthouden ze alleen weer het negatieven..
Eens kijken of ik alweer een note er bij heb voor zogenaamde 'crewbash' ..
Ik ben het wel eensch met deze man.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstop je maar weer achter je functie![]()
Behalve mod ben je toch ook een mens of niet? Met interesses, humor, hobbies..
Dit bedoel ik nou, probeer je mensen op recht aan te sporen om gezellig mee te doen onthouden ze alleen weer het negatieven..
Eens kijken of ik alweer een note er bij heb voor zogenaamde 'crewbash' ..
?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
KUT MORPH .. hier om? Of is er een andere mod in een bepaald forum wakker geworden?
En ik kreeg er 1 van de gitaris omdat ik een geintje met hmf maakte, hoe krom is datquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik note je niet hoor. Pfff lijkt wel of jullie denken of ik 1 of andere dictator ben terwijl ik eigenlijk gewoon relaxt ben en altijd in voor een geintje. Ik post nu toch ook gewoon mee
En ja, ik hap.
Niet, mods moeten 'een dikke huid' hebben.. jij voldoet niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Guitarist me dm'en over mod enz.?
Ik mag toch hopen die keeper, Given.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Steven wie is je favo speler van Ierland?
Keanequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Steven wie is je favo speler van Ierland?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat Ieren doorgefokt zijn om tegen honger te kunnen toch? Dus dat salaris kunnen ze wel rustig aan mee doen lijkt me.
mijn hand past om mijn polsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet, mods moeten 'een dikke huid' hebben.. jij voldoet niet.
Tissue?
Wel kneusquote:
Tweede voetbal fail al van jou vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat Ieren doorgefokt zijn om tegen honger te kunnen toch? Dus dat salaris kunnen ze wel rustig aan mee doen lijkt me.
Ik heb 't over Roy. Jij over Robbie zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel kneus
Speelt zelfs voor La Galaxy
Ja duhhhhhquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't over Roy. Jij over Robbie zeker?
Ik ging er gemakshalve vanuit dat hij Roy Keane bedoelde. Maak je niet zo druk joh met je AFCA sterren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tweede voetbal fail al van jou vandaag.
30titels sterren bedoel jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve vanuit dat hij Roy Keane bedoelde. Maak je niet zo druk joh met je AFCA sterren.
AFCA sterren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve vanuit dat hij Roy Keane bedoelde. Maak je niet zo druk joh met je AFCA sterren.
Natuurlijke mooi hersteld weer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. De enige normale gozers van het Ajax-topic die in de SC komen zijn:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Eigenlijk zijn users als davy, stylo en tompsv, best wel te vergelijken met users als tyron en clapclapclapyourhands.
'
Alleen hebben die andere 2 een Eriksen fobie en een de Jong fobie.
Ga niet mr Bigstar uithangen héquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom al niet eens meer zowat in dat ajaxtopic door figuren als tyron enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. De enige normale gozers van het Ajax-topic die in de SC komen zijn:
RensAjacied, Stevenmac26, Ajacied422, j0rdiiii, Smoofie, Ajacied4lf en ....?
Ik ben toch ook wel normaal? Nie heel actief maar okéquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. De enige normale gozers van het Ajax-topic die in de SC komen zijn:
Litte 'Boss' Rabbitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben toch ook wel normaal? Nie heel actief maar oké
niet hierquote:
Die post heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms nog. Maar die heeft ook zeker watquote:
Jezelf noemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
Triple A Status. leuk he grapjes recyclen wat is er jong ben je door gister op je pikkie getrapt ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, Mikey heeft toch die 3 jodensterren staan.
Ik dacht altijd dat jullie broertjes waren in het beginquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die post heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms nog. Maar die heeft ook zeker wat
Kijk je in de spiegel als je mastrubeert?quote:
Ja die opmerking maakte ik vanmiddag al tegen hem, goed opgeletquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron is zo'n HMF. Maar dan heeft Tyron meer hondsdolheid en ADHD + Irritantheid in zijn kop
Tyron is ook gewoon zo'n 15 jarige heikneuter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron is zo'n HMF. Maar dan heeft Tyron meer hondsdolheid en ADHD + Irritantheid in zijn kop
Ik heet geen Lamon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk je in de spiegel als je mastrubeert?
Ik wel, dan doe ik altijd een wedstrijd.. wie zal er sneller klaar komen hij of ik!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk je in de spiegel als je mastrubeert?
Ik dacht altijd dat AryaMehr (heb ik zelfs een ban aangesmeerd met OKT'11) een agressieve leijer was die altijd onder een brugje stond te hangen met mattiesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie broertjes waren in het begin
Ik ben ook normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat eerste alleen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die opmerking maakte ik vanmiddag al tegen hem, goed opgelet
Nee, maar je zit al dagen zo niet wekenlang speldenprikjes uit te delen dus dan kun je ze terug verwachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Triple A Status. leuk he grapjes recyclen wat is er jong ben je door gister op je pikkie getrapt ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, wij hebben onze eigen helpmefok
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
is toch zo, over een paar jaar spelen we verder in de cl, halve finales etc omdat cruijf en dan worden spelers als fischer onze helden en ook gelijk meer waard.
Het is pas erg als je irritantheid tussen je schouderbladen hebt. Daar kun je niet bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb jij hem een ban aangesmeerd? Vuile NSBér, dat was dus een goede user in dit topicquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat AryaMehr (heb ik zelfs een ban aangesmeerd met OKT'11) een agressieve leijer was die altijd onder een brugje stond te hangen met matties
Dit dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij hem een ban aangesmeerd? Vuile NSBér, dat was dus een goede user in dit topic
Dat was de oktoberrel. Jij hebt het over de Arya die een link met allemaal dingen posttequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij hem een ban aangesmeerd? Vuile NSBér, dat was dus een goede user in dit topic
Helemaal mee eens. Vind het nog steeds jammer dat hij er niet meer is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in Oktober ook alweer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was de oktoberrel. Jij hebt het over de Arya die een link met allemaal dingen postte
Met FC Groningen - Feyenoord (6-0) kwam ik na de wedstrijd agressief trollen en uitlachen om die 6-0 nederlaag van jullie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in Oktober ook alweer?
'De joden hebben zelf voor hun vervolging gezorgd. Ze waren immers zelf joods. Ik heb ze alleen even aangegeven.'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
In Oktober had hij een keer een korte ban. Maar hij heeft zelf voor zijn ban gezorgd
Jij verdient een ban voor die kut UI van je, word er schijtziek vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
In Oktober had hij een keer een korte ban. Maar hij heeft zelf voor zijn ban gezorgd
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'De joden hebben zelf voor hun vervolging gezorgd. Ze waren immers zelf joods. Ik heb ze alleen even aangegeven.'
Oh nu je het zegt ja. Ik heb nu ineens vreselijk veel zin om een bepaalde picca te posten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met FC Groningen - Feyenoord (6-0) kwam ik na de wedstrijd agressief trollen en uitlachen om die 6-0 nederlaag van jullie.
Ik zie nu die foto voor mij met de beker en kan het mij niet echt voorstellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met FC Groningen - Feyenoord (6-0) kwam ik na de wedstrijd agressief trollen en uitlachen om die 6-0 nederlaag van jullie.
Ik heb vreselijk veel zin om dan lekker te gaan baggeren in het feijenoordtopicquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt ja. Ik heb nu ineens vreselijk veel zin om een bepaalde picca te posten.
Sorry schat..,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je zit al dagen zo niet wekenlang speldenprikjes uit te delen dus dan kun je ze terug verwachten.
Bring it onquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel zin om dan lekker te gaan baggeren in het feijenoordtopic
Deal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dude...I couldn't care less.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat je die korfbalpics overal gaat tegenkomen dan hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme kan ik gewoon niet uitstaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry schat..,Al kreeg ik zelf laatst ook de volle lading.
ik vind je nog steeds tof hoor alleen je reactie op de Kromme lijkt zo gekopieerd.
Het is geen grap, het is een vergelijking.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Pas maar op Kapitino, joden grappen worden niet gewaardeerd
Oké, Kapitein wintquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat je die korfbalpics overal gaat tegenkomen dan he
De_krommequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De_kromme kan ik gewoon niet uitstaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 14:55:50 ]
Wacht een paar minuten. Popcorn is in de magnetron.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Tegen een 14jarige mini joodje durf je wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
jij ruikt de melk marinade van killer jet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme
De elegante kromme ruikt oma's marinade melk eventjes.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Sinds wanneer fietsen joden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 14:56:54 ]
Even wachten op een forse nederlaag van Feijenoord bij PSVquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wacht een paar minuten. Popcorn is in de magnetron.
Big Punquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar eens wat goede muziek tussen dit gebagger door.
Jij ook hé achter je pc'tje, internet hoolie!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen een 14jarige mini joodje durf je wel ja
waarom doe je zo stoer? past niet bij je.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even wachten op een forse nederlaag van Feijenoord bij PSV
Ik zie je de 14e toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij ook hé achter je pc'tje, internet hoolie!
Mooie dag was datquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik met PSV-FEY 10-0 al op FOK! was, dan had ik sowieso een permban gehad
Het feit dat je er zo over praat, zegt wat je gaat doen maakt je nog triester dan je al bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik met PSV-FEY 10-0 al op FOK! was, dan had ik sowieso een permban gehad
dankjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar eens wat goede muziek tussen dit gebagger door.
Ik djoek je meteenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zaterdag al als je nog in Rotterdam bent.
Gaan we dan onze biceps vergelijken?
Mijn ouders waren naar een beurs.. en ik mocht niet spoilen, als ik ze had gesms't dat het 10-0 was hadden ze dat nooit geloofdquote:
Whaha je zal er maar heen moeten (normaal dan hea, als het 10-0 wordt, ok)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me toen afgevraagd waarom mijn vader kaartjes voor PSV-FEY weigerde.
Kan niet, ik heb mijn djoekvrije jas aan.quote:
hij is nu opeens voor psv.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat je er zo over praat, zegt wat je gaat doen maakt je nog triester dan je al bent.
me2quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn ouders waren naar een beurs.. en ik mocht niet spoilen, als ik ze had gesms't dat het 10-0 was hadden ze dat nooit geloofd..
Ik zat als een dolle voor de TV
Die met Vlaamse Allessia was de enige echt geile.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |