Alsof we niet door hebben wie je bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze blijven er maar niet over ophouden. Echt, ik laat mijn account wel deactiveren en kom paar weken later met een ander account terug. Het begint gewoon irritant te worden.
Maar ff serieus Stino. Vind je 't echt vervelend? Want dan kappen we er gewoon mee hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze blijven er maar niet over ophouden. Echt, ik laat mijn account wel deactiveren en kom paar weken later met een ander account terug. Het begint gewoon irritant te worden.
Je krijgt wel gewoon een biertje van me hoor, je hoeft niet alles zelf te betalen.quote:
Jij gaat maar achter in in de klas zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ajacied, wil je eventjes rustig doen.. anders nemen we jouw postgedrag mee naar achter..
Dit is een gemoedelijk topic, graag participeren, dit gedrag is niet gewenst.
Dat helpt niet, iedereen herkent jouw posts.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat helpt niet, iedereen herkent jouw posts.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die rechterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
Sinds ik die chicks heb gezien in 422's team wil ik ook wel gaan
Ach, word je mentaal weerbaar vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest altijd voor in de klas, dat de meester mij in de gaten kon houdenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat maar achter in in de klas zitten
1x Stroot roepen en hij gaat losquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tien keer liever de kromme dan die pisvee mongooltjes natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Met dit onderwerp zal de_kromme er ook zo wel weer zijn, wordt het nog gezelliger. Of heeft die ouwe Hagenees weer eens een ban?
Blijf gewoon joh. Waait wel weer over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EL-STINO-HOOLI-GANS.
Ah, daar is de oorzaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tien keer liever de kromme dan die pisvee mongooltjes natuurlijk
De_kromme?quote:
De_kromme heeft vaak nog leuke inside information vers van de VI redactiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tien keer liever de kromme dan die pisvee mongooltjes natuurlijk
no shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |