Ik heb 't over Roy. Jij over Robbie zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel kneus
Speelt zelfs voor La Galaxy
Ja duhhhhhquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't over Roy. Jij over Robbie zeker?
Ik ging er gemakshalve vanuit dat hij Roy Keane bedoelde. Maak je niet zo druk joh met je AFCA sterren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tweede voetbal fail al van jou vandaag.
30titels sterren bedoel jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve vanuit dat hij Roy Keane bedoelde. Maak je niet zo druk joh met je AFCA sterren.
AFCA sterren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve vanuit dat hij Roy Keane bedoelde. Maak je niet zo druk joh met je AFCA sterren.
Natuurlijke mooi hersteld weer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. De enige normale gozers van het Ajax-topic die in de SC komen zijn:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Eigenlijk zijn users als davy, stylo en tompsv, best wel te vergelijken met users als tyron en clapclapclapyourhands.
'
Alleen hebben die andere 2 een Eriksen fobie en een de Jong fobie.
Ga niet mr Bigstar uithangen héquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom al niet eens meer zowat in dat ajaxtopic door figuren als tyron enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. De enige normale gozers van het Ajax-topic die in de SC komen zijn:
RensAjacied, Stevenmac26, Ajacied422, j0rdiiii, Smoofie, Ajacied4lf en ....?
Ik ben toch ook wel normaal? Nie heel actief maar okéquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. De enige normale gozers van het Ajax-topic die in de SC komen zijn:
Litte 'Boss' Rabbitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben toch ook wel normaal? Nie heel actief maar oké
niet hierquote:
Die post heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms nog. Maar die heeft ook zeker watquote:
Jezelf noemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
Triple A Status. leuk he grapjes recyclen wat is er jong ben je door gister op je pikkie getrapt ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, Mikey heeft toch die 3 jodensterren staan.
Ik dacht altijd dat jullie broertjes waren in het beginquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die post heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms nog. Maar die heeft ook zeker wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |