Telepathiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje sloopt je mocht je dan aan hebben
Simpel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet hij mijn gezicht wel kunnen bereiken.
ah, ik weet dat bij Ziggo ESPN gratis is te bekijken dit kwartaal.quote:
En op mijn shirt wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan blijf je weg, die grindtegelkop hoef ik niet te zien op mijn LG HD TV.
Haha ik note je niet hoor. Pfff lijkt wel of jullie denken of ik 1 of andere dictator ben terwijl ik eigenlijk gewoon relaxt ben en altijd in voor een geintje. Ik post nu toch ook gewoon meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstop je maar weer achter je functie![]()
Behalve mod ben je toch ook een mens of niet? Met interesses, humor, hobbies..
Dit bedoel ik nou, probeer je mensen op recht aan te sporen om gezellig mee te doen onthouden ze alleen weer het negatieven..
Eens kijken of ik alweer een note er bij heb voor zogenaamde 'crewbash' ..
Ik ben het wel eensch met deze man.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstop je maar weer achter je functie![]()
Behalve mod ben je toch ook een mens of niet? Met interesses, humor, hobbies..
Dit bedoel ik nou, probeer je mensen op recht aan te sporen om gezellig mee te doen onthouden ze alleen weer het negatieven..
Eens kijken of ik alweer een note er bij heb voor zogenaamde 'crewbash' ..
?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
KUT MORPH .. hier om? Of is er een andere mod in een bepaald forum wakker geworden?
En ik kreeg er 1 van de gitaris omdat ik een geintje met hmf maakte, hoe krom is datquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik note je niet hoor. Pfff lijkt wel of jullie denken of ik 1 of andere dictator ben terwijl ik eigenlijk gewoon relaxt ben en altijd in voor een geintje. Ik post nu toch ook gewoon mee
En ja, ik hap.
Niet, mods moeten 'een dikke huid' hebben.. jij voldoet niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Guitarist me dm'en over mod enz.?
Ik mag toch hopen die keeper, Given.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Steven wie is je favo speler van Ierland?
Keanequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Steven wie is je favo speler van Ierland?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat Ieren doorgefokt zijn om tegen honger te kunnen toch? Dus dat salaris kunnen ze wel rustig aan mee doen lijkt me.
mijn hand past om mijn polsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet, mods moeten 'een dikke huid' hebben.. jij voldoet niet.
Tissue?
Wel kneusquote:
Tweede voetbal fail al van jou vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat Ieren doorgefokt zijn om tegen honger te kunnen toch? Dus dat salaris kunnen ze wel rustig aan mee doen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |