Hoeveel ga je er neuken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag komt mijn zus der vriendengroep bij ons NED-DEN kijken. Mijn zus is dan ook jarig![]()
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
Stanley Cup, NHL zal je wel niets zeggen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stanley Cup, NHL zal je wel niets zeggen.
Jij kijkt vi oranje? mag jij zo laat opblijven?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag komt mijn zus der vriendengroep bij ons NED-DEN kijken. Mijn zus is dan ook jarig![]()
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
We kunnen dan ook wel gezellig langskomen met zijn allen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
Ik ben 23 en trap nog overal in en hap bijna altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij is 14. Weet jij nog hoe je toen was? Ook makkelijk op de kast te krijgen waarschijnlijk.
Hoe oud is je zus ook alweer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
NED-DEN
DUI-POR
VI Oranje
HH Studio Sportzomer
Allemaal Nederland - Duitsland kijken bij ajacied in de tuinquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen dan ook wel gezellig langskomen met zijn allen?
Jepquote:
Hoe ligt de verhouding m/v dan? Rond de 0,5 is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik dat wel doen, er zijn ook nog 4 jongens bij
Ik lach Sjek uitquote:
Kijk maar mee over de tuinhegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen dan ook wel gezellig langskomen met zijn allen?
Gisteren tot 23:30 gekekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij kijkt vi oranje? mag jij zo laat opblijven?
meneer heeft ziggo?quote:
Zus + Vriendinnen vind ik interessanter denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal Nederland - Duitsland kijken bij ajacied in de tuin
Ik zou dat niet doen Davy, dan loop je van verdriet rond in Leiden van de fikse nederlaagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal Nederland - Duitsland kijken bij ajacied in de tuin
Nee man, ik doe ook mijn I <3 STROOTMAN shirt aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen Davy, dan loop je van verdriet rond in Leiden van de fikse nederlaag
Verstop je maar weer achter je functiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mods creëren geen forum, dat doen de users
Daarnaast gebruik ik idd soms mijn macht zodat mijn e-penis weer wat groeitIk ben er vaker dan je denkt.
Stijntje sloopt je mocht je dan aan hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, ik doe ook mijn I <3 STROOTMAN shirt aan
Dan blijf je weg, die grindtegelkop hoef ik niet te zien op mijn LG HD TV.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, ik doe ook mijn I <3 STROOTMAN shirt aan
Moet hij mijn gezicht wel kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje sloopt je mocht je dan aan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |