moet ie maar niet zoveel prive shit laten lekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, maar ff serieus mannen. Het is natuurlijk allemaal wel grappig, maar dat ventje is nog maar 14 dus die kan dat allemaal niet zo goed scheiden. Laat 'm maar gewoon, ik snap z'n probleem wel alleen het blijft natuurlijk wel een grappige foto.
Als ie een keer niet zo hapt dan is het zo voorbijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, maar ff serieus mannen. Het is natuurlijk allemaal wel grappig, maar dat ventje is nog maar 14 dus die kan dat allemaal niet zo goed scheiden. Laat 'm maar gewoon, ik snap z'n probleem wel alleen het blijft natuurlijk wel een grappige foto.
kapiteintje for modje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Morph wanneer ga jij eens wat toevoegen hier?
Moet zeggen dat er wel een patroon in zit bij de VBL mods..
Weinig aanwezig zijn, weinig inhoudelijk/interessants te vertellen hebben, alleen een keer stoer komen doen met je macht..
Dat dus !quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Weinig aanwezig zijn, weinig inhoudelijk/interessants te vertellen hebben, alleen een keer stoer komen doen met je macht..
Zou Stijn nu ook boos door zijn kamertje heen stampen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie een keer niet zo hapt dan is het zo voorbij
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon Mikey na. Ik heb geen idee en het boeit me ook geen aarsch.
Godverdomme ja, zaterdag alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
kapiteintje for modje.
Maar inderdaad, hij heeft gelijk.
Over op de orde van de dag:
Waar gaan jullie zaterdag kijken?
je lijkt klapvee van PVV wel.quote:
Valt wel mee man.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ie maar niet zoveel prive shit laten lekken
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou Stijn nu ook boos door zijn kamertje heen stampen?
Mods creëren geen forum, dat doen de usersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Weet ik, maar hij is 14. Weet jij nog hoe je toen was? Ook makkelijk op de kast te krijgen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie een keer niet zo hapt dan is het zo voorbij
Doe er dan wat mee en flikker die Davy en die anderen het topic uit. Geo mag blijven die anderen moeten gewoon weg. wat ben je nou voor mod man. Luustern naar het goeie volk. en dan nog beweren dat je voor Feyenoord bent.quote:
Idd, nu jij nog!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dus !
GGMM doet tenminste normaal.
Slowchat finale?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
MORGEN STEVEN, VERGEET HET NIET; SC Final.
Klopt, ik ga het zeker kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
MORGEN STEVEN, VERGEET HET NIET; SC Final.
Café in het dorp denk ik. Moet zaterdag werken, mag speciaal eerder stoppen en zondag ook werken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
kapiteintje for modje.
Maar inderdaad, hij heeft gelijk.
Over op de orde van de dag:
Waar gaan jullie zaterdag kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |