TR's / DM'squote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand wil elkaar uit de SC hebben hoor. Hoe kom je hier nu ineens weer bij?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand wil elkaar uit de SC hebben hoor. Hoe kom je hier nu ineens weer bij?
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand wil dat je hier komt posten, dat staat los van hoe vaak ik hier zit
Ja en jullie zijn beide psv boertjes, dus waarom heeft ie het over feyenoord en psvquote:
Ga je daar nu werkelijk een TR over maken? Het is notabene tussen PSV'ers dus de kritiek van Morpheus gaat ook niet op.quote:
neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je daar nu werkelijk een TR over maken? Het is notabene tussen PSV'ers dus de kritiek van Morpheus gaat ook niet op.
Nee dat was ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
Heb het zojuist mee naar achter genomen. Stevenmac garandeerde mij dat er geen paupers op fok zitten.
Wij zijn Ajax, wij zijn de braafste!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en jullie zijn beide psv boertjes, dus waarom heeft ie het over feyenoord en psv
Mods zouden eens niet zo kleinzerig moeten doen. Als er 1, 2 of 3 mensen zich niet fijn voelen bij een SC blijven ze toch lekker weg? Maar nee, in plaats daarvan opper je het idee om gewoon het helemaal te sluiten.quote:
Joden rennen toch altijd wegquote:
Niet alleen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je daar nu werkelijk een TR over maken? Het is notabene tussen PSV'ers dus de kritiek van Morpheus gaat ook niet op.
Iedereen wil jou wel weg hebben ja.quote:
In plaats daarvan gaan ze lopen janken bij de modjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mods zouden eens niet zo kleinzerig moeten doen. Als er 1, 2 of 3 mensen zich niet fijn voelen bij een SC blijven ze toch lekker weg? Maar nee, in plaats daarvan opper je het idee om gewoon het helemaal te sluiten.
Zeg Morph. Heb jij ook al eens ooit een vishaakje met weerhaak door je perineum geduwd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen hoorMaar goed. zal allemaal wel niet kunnen. Go on, meest van de tijd is het ook gewoon super hier maar dat heb ik nooit ontkent.
Nou wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen hoorMaar goed. zal allemaal wel niet kunnen. Go on, meest van de tijd is het ook gewoon super hier maar dat heb ik nooit ontkent.
Haha je zei serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?Dan zou ik je serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |