Dat ga ik echt niet doen want ik vind de SC leuk maar erger me soms aan wat ik net heb aangegevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mods zouden eens niet zo kleinzerig moeten doen. Als er 1, 2 of 3 mensen zich niet fijn voelen bij een SC blijven ze toch lekker weg? Maar nee, in plaats daarvan opper je het idee om gewoon het helemaal te sluiten.
Sowieso A422, maar dat heeft met zijn foto's te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie loopt er te nsb' en dan
Zeker tompsv12,stylo of die gitarist he
Dat hoort er gewoon een beetje bij. Na 2 pagina's is dat ook weer over.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet doen want ik vind de SC leuk maar erger me soms aan wat ik net heb aangegevenVaak onstaat uit 1 post, bijv het filmpje van de PSV supporters gelijk een hoop gezeik, nergens voor nodig imo
Ja maar dat wist ik al op het moment dat ik die link kreeg van iemandquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso A422, maar dat heeft met zijn foto's te maken.
Deze man was hetquote:
RonalStinho.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg Morph. Heb jij ook al eens ooit een vishaakje met weerhaak door je perineum geduwd?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoort er gewoon een beetje bij. Na 2 pagina's is dat ook weer over.
Doe je toch, stiekem zou je willen dat je zoals mij was.. PSVér zijn maar gerespecteerd worden om het realisme.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?Dan zou ik je serieus nemen.
linkjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je toch, stiekem zou je willen dat je zoals mij was.. PSVér zijn maar gerespecteerd worden om het realisme.
Gister gaf je allemaal linkjes aan mij.. nee Davy, ontkennen gaat je niet lukken.
Ben jij niet gewoon verliefd op Davy?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je toch, stiekem zou je willen dat je zoals mij was.. PSVér zijn maar gerespecteerd worden om het realisme.
Gister gaf je allemaal linkjes aan mij.. nee Davy, ontkennen gaat je niet lukken.
Jullie zijn broertjes he boertjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Logische verklaring.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon verliefd op Davy?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 14:24:21 ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Bevalt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
jezus man wat ga je ons belachelijk maken stommerd.quote:
wijf weg, 3000euro schuld en dan moet ik nog uit de vbl sc blijven ook goffedommequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal eens positief doen, let op he Morph.
Davy, je hebt een geweldig gifje gemaakt van el llanto Stinho.
Gifjes is mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal eens positief doen, let op he Morph.
Davy, je hebt een geweldig gifje gemaakt van el llanto Stinho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |