Zolang het niet enorm beledigend/kwetsend is mag een sig met iemand z'n naam er in gewoon.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom niet? Mag ik dan ook een "GGMM IS EEN POEPHOOFD" sig aanmaken?
Cry me a river zeg. Zelf troll je overal en nergens en nu gaat meneer om zoiets miepen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
Voor mij is het beledigend dat Davy die sig heeft op grond van het feit dat PSV'ers daar teksten moeten hebben over hun 3000 euro schuld en hun verloren wijf. Niet over Feyenoorders met een dwangneurose.
Ben je tegenwoordig PSV'ert joh reetspleetathleet?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Cry me a river zeg. Zelf troll je overal en nergens en nu gaat meneer om zoiets miepen.
Een normaal antwoord geven is blijkbaar lastig voor je. Je hebt onze antwoorden en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig PSV'ert joh reetspleetathleet?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
Het verkankerde bij deze teringuser is echter dat het NOOIT feiten zijn maar altijd verzinsels.
Het is weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben één seconde terug en krijg constant dit soort uitspraken naar mijn hoofd geslingerd. Waarom wordt er niks gedaan aan dat gekanker van HMF?
[..]
Kijk de afgelopen drie SC-topics aub ook even na. Hij zegt dit ongeveer vijf keer per topic. En hij verneukt daarnaast ook het Feijenoord-topic met zijn gewauwel over Den Haag de hele tijdquote:
Maak dan even TR's aan als je wil. Niet iedere mod zit dat topic na te kijken iedere dag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk de afgelopen drie SC-topics aub ook even na. Hij zegt dit ongeveer vijf keer per topic. En hij verneukt daarnaast ook het Feijenoord-topic met zijn gewauwel over Den Haag de hele tijd. Om mij 'uit te lokken'.
[..]
Waarom verbaast me dat nou helemaal niets?
Daar ben je toch voor aangesteld? Ik zal eens wat voorbeelden zoekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak dan even TR's aan als je wil. Niet iedere mod zit dat topic na te kijken iedere dag.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef De_kromme het volgende:
Wordt Luc alweer aanbeden hier? Die gast heeft jullie net keihard in jullie poeperd genomen door met een minimale transfersom te vertrekken. Ik zou die vent nooit meer in de Kuip willen zien.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij werkte toch op de VI redactie? dan moet dit soort basale kennis toch voor handen zijn?
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?
Nee we zijn er niet voor aangesteld om iedere post uit elk topic te lezen, maar we doen ons best.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar ben je toch voor aangesteld? Ik zal eens wat voorbeelden zoeken. Mijn eerste post vandaag in het Feijenoord-topic. Zie reacties van HMF daaronder:
[..]
[..]
[..]
Waarom haal je normale feedback van mij in dit topic weg? Ik heb helemaal geen zin om TR's aan te maken. Je mag als user toch kiezen of je dit topic gebruikt of een TR maakt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
HMF en Kromme: nu is het wel klaarMaak TR's aan, want hier heeft het met jullie twee geen zin.
Geen zin in een discussie hier tussen jou en HMF. Doe dat maar lekker via de DM/PM/MSN etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom haal je normale feedback van mij in dit topic weg? Ik heb helemaal geen zin om TR's aan te maken. Je mag als user toch kiezen of je dit topic gebruikt of een TR maakt?
Lekker bezig weer, vrouwmens.
Ik post hier gewoon posts van HMF die ik niet door de beugel vind kunnen. Waarom haal je dat in godsnaam weg? Dat is toch gewoon feedback, ofwat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen zin in een discussie hier tussen jou en HMF. Doe dat maar lekker via de DM/PM/MSN etc.
Inhoudelijk kijk ik wel naar de posts hoor, maar al dat andere geneuzel haal ik gewoon weg ja.
Dat laat ik wel staan hoor. Sommige quotes had ik al verwijderd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon posts van HMF die ik niet door de beugel vind kunnen. Waarom haal je dat in godsnaam weg? Dat is toch gewoon feedback, ofwat?
Gaat nergens over idd. Geslot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:45 schreef Happel het volgende:
Waarom is dit gezwel van een topic nog open?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hadden ze maar bunkers gehad in Rotterdam.
Niet gezien, bedankt voor het melden. Aangepast en genote.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:22 schreef Caland het volgende:
Waarom krijgen 'normale' users een ban voor foute WO II verwijzingen en mogen dit soort walgelijke opmerkingen van Tong wel?
[..]
Nou, vooruit. Omdat jij het bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Bedank hier Jojoortje.
Had wel gewoon open kunnen blijven hoorNog niet iedereen weet dat ik stop.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
Voetbalshirts #54 - Waar foto's laten zien niet lukt
Misschien kan dat tweede topic weer open? Beetje overzichtelijk nieuwe shirtjes zien is er niet meer bij op deze manier.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoi, ik ben bondscoach van Oranje en dit is mijn opstelling!
Bagger, kan wel op slot.
Ik zei het afgelopen week tegen hem via DM: het is dat het een Feyenoorder is en Happel om die reden áltijd een streepje op GGMM voor zal blijven hebben, maar jezus wat een krankzinnig goede mod is die vent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
GGMM![]()
Zet gewoon de lijn van Happel voort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |