Seizoenskaart verlopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef kasper het volgende:
Waarom sta jij nu niet in de Bijlmer Tong?
Ok tot morgen.quote:
En jij bent natuurlijk in het echt iemand die mensen in elkaar ramt voor zijn club, dat zijn de beste fans, nee echt, vraag maar aan de spelersquote:
Waar zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk in het echt iemand die mensen in elkaar ramt voor zijn club, dat zijn de beste fans, nee echt, vraag maar aan de spelers.
Nee, maar blijkbaar heb je wel de behoefte om op "kankertopics" (really?) te reageren en je daardoor beter te voelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan?
Ik heb alleen geen behoefte om de hele dag op internet kankertopics te maken om zogenaamd grappig of provocerend te zijn, als je daar al je geluk uit haalt
Ik reageer bijna nooit op zijn topics, en nu alleen met een simpel woordje waar jij je blijkbaar zo druk om kan maken dat je meteen je vooroordeel over Feyenoorders erbij kan halen om heel VBL weer te laten inzien wat voor debielen wij blijkbaar zijn, hap hap hap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar heb je wel de behoefte om op "kankertopics" (really?) te reageren en je daardoor beter te voelen.
Hoe leg je dat precies uit dan?.
Waarom? Wat schieten ze daar mee op en wat schiet het Nederlandse voetbal daarmee op?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Allemaal leuk een aardig, maar Ajax moet dan wel voorkomen dat feyenoord zich kwalificeert voor de CL. Desnoods een paar goede spelers wegkopen, dat verdiend zich vanzelf terug omdat dan de startpremie niet gedeeld hoeft te worden.
1 Ajax beurt de poen van de Uefa alleen want hoeft niet te delenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Wat schieten ze daar mee op en wat schiet het Nederlandse voetbal daarmee op?
Wat kan ons de Nederlandse competitie verrottenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Wat schieten ze daar mee op en wat schiet het Nederlandse voetbal daarmee op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |