Zolang het niet enorm beledigend/kwetsend is mag een sig met iemand z'n naam er in gewoon.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom niet? Mag ik dan ook een "GGMM IS EEN POEPHOOFD" sig aanmaken?
Cry me a river zeg. Zelf troll je overal en nergens en nu gaat meneer om zoiets miepen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
Voor mij is het beledigend dat Davy die sig heeft op grond van het feit dat PSV'ers daar teksten moeten hebben over hun 3000 euro schuld en hun verloren wijf. Niet over Feyenoorders met een dwangneurose.
Ben je tegenwoordig PSV'ert joh reetspleetathleet?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Cry me a river zeg. Zelf troll je overal en nergens en nu gaat meneer om zoiets miepen.
Een normaal antwoord geven is blijkbaar lastig voor je. Je hebt onze antwoorden en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig PSV'ert joh reetspleetathleet?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
Het verkankerde bij deze teringuser is echter dat het NOOIT feiten zijn maar altijd verzinsels.
Het is weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben één seconde terug en krijg constant dit soort uitspraken naar mijn hoofd geslingerd. Waarom wordt er niks gedaan aan dat gekanker van HMF?
[..]
Kijk de afgelopen drie SC-topics aub ook even na. Hij zegt dit ongeveer vijf keer per topic. En hij verneukt daarnaast ook het Feijenoord-topic met zijn gewauwel over Den Haag de hele tijdquote:
Maak dan even TR's aan als je wil. Niet iedere mod zit dat topic na te kijken iedere dag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk de afgelopen drie SC-topics aub ook even na. Hij zegt dit ongeveer vijf keer per topic. En hij verneukt daarnaast ook het Feijenoord-topic met zijn gewauwel over Den Haag de hele tijd. Om mij 'uit te lokken'.
[..]
Waarom verbaast me dat nou helemaal niets?
Daar ben je toch voor aangesteld? Ik zal eens wat voorbeelden zoekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak dan even TR's aan als je wil. Niet iedere mod zit dat topic na te kijken iedere dag.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef De_kromme het volgende:
Wordt Luc alweer aanbeden hier? Die gast heeft jullie net keihard in jullie poeperd genomen door met een minimale transfersom te vertrekken. Ik zou die vent nooit meer in de Kuip willen zien.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij werkte toch op de VI redactie? dan moet dit soort basale kennis toch voor handen zijn?
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?
Nee we zijn er niet voor aangesteld om iedere post uit elk topic te lezen, maar we doen ons best.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar ben je toch voor aangesteld? Ik zal eens wat voorbeelden zoeken. Mijn eerste post vandaag in het Feijenoord-topic. Zie reacties van HMF daaronder:
[..]
[..]
[..]
Waarom haal je normale feedback van mij in dit topic weg? Ik heb helemaal geen zin om TR's aan te maken. Je mag als user toch kiezen of je dit topic gebruikt of een TR maakt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
HMF en Kromme: nu is het wel klaarMaak TR's aan, want hier heeft het met jullie twee geen zin.
Geen zin in een discussie hier tussen jou en HMF. Doe dat maar lekker via de DM/PM/MSN etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom haal je normale feedback van mij in dit topic weg? Ik heb helemaal geen zin om TR's aan te maken. Je mag als user toch kiezen of je dit topic gebruikt of een TR maakt?
Lekker bezig weer, vrouwmens.
Ik post hier gewoon posts van HMF die ik niet door de beugel vind kunnen. Waarom haal je dat in godsnaam weg? Dat is toch gewoon feedback, ofwat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen zin in een discussie hier tussen jou en HMF. Doe dat maar lekker via de DM/PM/MSN etc.
Inhoudelijk kijk ik wel naar de posts hoor, maar al dat andere geneuzel haal ik gewoon weg ja.
Dat laat ik wel staan hoor. Sommige quotes had ik al verwijderd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon posts van HMF die ik niet door de beugel vind kunnen. Waarom haal je dat in godsnaam weg? Dat is toch gewoon feedback, ofwat?
Gaat nergens over idd. Geslot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:45 schreef Happel het volgende:
Waarom is dit gezwel van een topic nog open?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hadden ze maar bunkers gehad in Rotterdam.
Niet gezien, bedankt voor het melden. Aangepast en genote.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:22 schreef Caland het volgende:
Waarom krijgen 'normale' users een ban voor foute WO II verwijzingen en mogen dit soort walgelijke opmerkingen van Tong wel?
[..]
Nou, vooruit. Omdat jij het bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Bedank hier Jojoortje.
Had wel gewoon open kunnen blijven hoorNog niet iedereen weet dat ik stop.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
Voetbalshirts #54 - Waar foto's laten zien niet lukt
Misschien kan dat tweede topic weer open? Beetje overzichtelijk nieuwe shirtjes zien is er niet meer bij op deze manier.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoi, ik ben bondscoach van Oranje en dit is mijn opstelling!
Bagger, kan wel op slot.
Ik zei het afgelopen week tegen hem via DM: het is dat het een Feyenoorder is en Happel om die reden áltijd een streepje op GGMM voor zal blijven hebben, maar jezus wat een krankzinnig goede mod is die vent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
GGMM![]()
Zet gewoon de lijn van Happel voort
Andere geslot, kan prima in één topic.quote:
Een nieuw topic is ook geen oplossing. Hoelang voordat dat topic ook vol staat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Het hele topic gaat over Thaise troep, letterlijk.
Geen zin om nieuwe shirtjes te checken en daarvoor eerst 5 pagina's doorspitten welk pakje nu weer bij de douane ligt.
Kan ik 200 van de 300 posts gaan TR'en. Denk ook niet echt dat dat de bedoeling is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een nieuw topic is ook geen oplossing. Hoelang voordat dat topic ook vol staat?
Maak gewoon een tr vanaf nu, dan let ik erop.
Anders maakt er iemand een apart topic over die Thaise rotzooi, zodat het eigenlijke draadje mooi schoon blijftquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik 200 van de 300 posts gaan TR'en. Denk ook niet echt dat dat de bedoeling is.
Helpt niet echt he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
Thaise rotzooi wordt gewoon helemaal niet besproken.
Heb de OP en de topicpointer gewijzigd.
Dat en de competitie ligt stil he! Komt wel weer op gangquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
Is het nou zo rustig geworden vanwege het EK of omdat ik geen mod meer ben?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef Omnifacer het volgende:
Oeps, motorbloempje is erg gretig, hij is al verhuisd. Thanks!
Ik ga het even overleggenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef YazooW het volgende:
Heb al meerder malen de posts van "voetbaltalent" gerapporteerd in Voetbalshirts #59 - Waar EK shirts in trek zijn , helaas wordt er niks aan gedaan, het is ook bij andere users in het topic duidelijk dat meneer zit te spammen, kijk maar naar de reacties op zijn posts. Het enige wat die kerel doet is plaatjes posten waaronder zijn eigen site staat, gewoon verkapte spam dus. Kan een modje hem een schop onder z'n kont geven?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er is gehandeld. bedankt voor de tip
Gast, dat kan echt niet hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb ik nou serieus een note gekregen omdat ik tegen Happel zei dat ie de griep moest krijgen ?
Nee. Jij kunt zelf heel goed bedenken waarom wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb ik nou serieus een note gekregen omdat ik tegen Happel zei dat ie de griep moest krijgen ?
Nee dat kan ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Jij kunt zelf heel goed bedenken waarom wel.
En dit iddquote:
Nee, dat ook niet. Dat zou wel heel makkelijk en matig zijn he.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet
Ik heb vandaag geen 1x kanker gezegd dus wat is dit voor gelul?
Of is het voor die opmerking naar jou toe dat ik zei dat je alleen psv kon?
De huidige SC nodigt niet bepaald uit tot vriendelijk zijn he?quote:En dit idd
Die stond al in het vorige topic manquote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
GIng om die KGB-pic.
Als je het niet eens bent met beslissingen/beleid oid kom dat dan hier melden en praat er normaal over aub. Dat rebellerende gedoe zorgt alleen maar voor meer onrust.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die stond al in het vorige topic man
Hij was heel matig jaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Dat zou wel heel makkelijk en matig zijn he.
[..]
De huidige SC nodigt niet bepaald uit tot vriendelijk zijn he?
Kom op zeg, jij weet ook wel dat dat soort plaatjes niet in een OP thuishoren. Je had 'm zelf ook even weg kunnen halen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was heel matig ja
En ik wist nog wel waar ie om zou gaan!!!!!!
Alsof ik elke keer op de OP letquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij weet ook wel dat dat soort plaatjes niet in een OP thuishoren. Je had 'm zelf ook even weg kunnen halen.
Kan me wel voorstellen dat je geen pics controleert als je op 'open nieuw topic' klikt.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij weet ook wel dat dat soort plaatjes niet in een OP thuishoren. Je had 'm zelf ook even weg kunnen halen.
Dit dusquote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je geen pics controleert als je op 'open nieuw topic' klikt.
Zodra het topic er dan is, zie je dat toch wel? Dan is het een heel kleine moeite een plaatje te verwijderen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je geen pics controleert als je op 'open nieuw topic' klikt.
Ik zit mobiel dus nee ik zie dat nietquote:Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra het topic er dan is, zie je dat toch wel? Dan is het een heel kleine moeite een plaatje te verwijderen.
Al die? Ben benieuwd welke je nu bedoelt.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus nee ik zie dat niet
Goed man al die vooroordelen
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al die? Ben benieuwd welke je nu bedoelt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Jij kunt zelf heel goed bedenken waarom wel.
Mwoah, ik noem dat liever geen vooroordeel.quote:
Het is inderdaad opgelostquote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik noem dat liever geen vooroordeel.
Wel had ik inderdaad wat beter op kunnen letten. De note is verwijderd, het is opgelost zo toch?
Aanstellerij zeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Dat zou wel heel makkelijk en matig zijn he.
[..]
De huidige SC nodigt niet bepaald uit tot vriendelijk zijn he?
Ja, dat is opzich wel een goede optie.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:12 schreef Strani het volgende:
Dat topic over Arsenal de Sarandí van Tong80 zojuist hè: De TT was wellicht als grap bedoeld maar het topic zelf vind ik wel bestaansrecht hebben. De Argentijnse league is één van de belangrijkste in de wereld.
Dus kan de TT niet gewoon wat aangepast worden en het topic weer open?
Thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is opzich wel een goede optie.
99% bagger.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef tong80 het volgende:
Guitarist postte eergisteren dat ik een eigen forum moet krijgen en dan verder niet meer in andere forums mag posten. Achter de tralies zei ie zelfs.
Ik weet niet waarom mij haat. Heb zelfs nog een welkom topic voor hem geopend.
Ik zal best wel bagger posten maar daar staan veel leuke topics en posts tegenover.
Er was een topic waar gevraagd werd of het subforum T80 weer openmoest. Ik vond het een best goed idee, als dat de enige plek zou zijn waar jij topics kunt openen. Jij opent soms écht teveel bagger. Heb verder niks tegen je, ik haat je al helemaal niet, maar ik heb wel een afkeer tegen topics die NERGENS om gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef tong80 het volgende:
Guitarist postte eergisteren dat ik een eigen forum moet krijgen en dan verder niet meer in andere forums mag posten. Achter de tralies zei ie zelfs.
Ik weet niet waarom mij haat. Heb zelfs nog een welkom topic voor hem geopend.
Ik zal best wel bagger posten maar daar staan veel leuke topics en posts tegenover.
Ineens mag ik jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was een topic waar gevraagd werd of het subforum T80 weer openmoest. Ik vond het een best goed idee, als dat de enige plek zou zijn waar jij topics kunt openen. Jij opent soms écht teveel bagger. Heb verder niks tegen je, ik haat je al helemaal niet, maar ik heb wel een afkeer tegen topics die NERGENS om gaan.
Ik open 95 % serieuse topics. Ik verwijt je ook niet je gebrek aan humor maar dat je als VBL mod mij weg wil hebben uit VBL vind ik te triest.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was een topic waar gevraagd werd of het subforum T80 weer openmoest. Ik vond het een best goed idee, als dat de enige plek zou zijn waar jij topics kunt openen. Jij opent soms écht teveel bagger. Heb verder niks tegen je, ik haat je al helemaal niet, maar ik heb wel een afkeer tegen topics die NERGENS om gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |