quote:Op zondag 6 mei 2012 18:22 schreef Lemansue het volgende:
[..]
Nee ze horen op 1 maar na alle ellende de afgelopen jaren hadden ze dit nooit verwacht.
Dit kunstje herhalen wordt een flinke klus. Ronald Koeman heeft punten gescoord, maar hij kan komend seizoen zo weer imploderen. Maar ik gun iedereen Feyenoord - Real in de Kuip.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:37 schreef WethouderHekking het volgende:
We zijn blij dat de gifbeker kwijt is, misschien dat Mario hem heeft meegenomen.
We doen weer mee, ondanks de financiele problemen, hopelijk kunnen we dat ook volgend seizoen voortzetten.
Is dat zo? Ajax 31titels. Hoeveel heeft feyenoord er ook weer? Wie hoort er dan op 1?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:22 schreef Lemansue het volgende:
[..]
Nee ze horen op 1 maar na alle ellende de afgelopen jaren hadden ze dit nooit verwacht.
Ze zijn geen topclub meer hé, dus het mag.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wat een belachelijke beelden. Hoe kun je nou zo blij zijn met de tweede plaats als topclub zijde? :S
Ik begrijp het ook niet , knappe prestatie hoor , maar kom op zeg , je bent tweede geworden.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wat een belachelijke beelden. Hoe kun je nou zo blij zijn met de tweede plaats als topclub zijde? :S
Met die miljoenen zal het toch wel meevallen? Ze zitten nog niet in de Champions League.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:57 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat ze de ingeslagen weg voortzetten en geen rare dingen gaan doen met de extra miljoenen uit Europa
Ze moeten ze niet vroeg juichen, die poule-fase moeten ze ook maar zien te halen. Dat lukt de nummers 2 van NL ook niet altijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet , knappe prestatie hoor , maar kom op zeg , je bent tweede geworden.
Ga je toch geen feest vieren alsof je de Champions league gewonnen heb
Ik ben bang dat het komt omdat de andere teams verzaakten eigenlijk. Maar goed, eerst even afwachtten wat ze gaan doen in europa.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
Mooi om te zien hoe alles op z'n plaats valt en hoe Koeman het doet.
Ze doen nu alleen net alsof ze landskampioen zijn gewordenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Jongen een vol stadion van Ajax, PSV, Feyenoord juicht ook als ze van VVV of een de Graafschap winnen![]()
Je bent gewoon blij met goed resultaat, en voor Feyenoord is dit boven verwachting en super resultaat.
We lachen zekerquote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef eight het volgende:
Lach maar... Deze huldiging is anders stukken beter als die droevige huldiging van Ajax deze week.
De huldiging na de wedstrijd was de beste van de afgelopen jaren manquote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef eight het volgende:
Lach maar... Deze huldiging is anders stukken beter dan die droevige huldiging van Ajax deze week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |