Ja te goed? Laat dat juist heel belangrijk zijn in een lang seizoen, een goede bank.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat Karim blijft en Vormer is veel te goed voor maar 20 wedstrijden in een jaar. Maar goed, een fijne bank heb je dan wel ja.
Het is echt een hele goede speler ja. We hebben volgend jaar drie van de vijf beste middenvelders van Nederland naast Anita en Strootman.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja te goed? Laat dat juist heel belangrijk zijn in een lang seizoen, een goede bank.
Ik vind Eriksen en Maher ook wel goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is echt een hele goede speler ja. We hebben volgend jaar drie van de vijf beste middenvelders van Nederland naast Anita en Strootman.
Strootman een van de beste middenvelders van Nederland?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is echt een hele goede speler ja. We hebben volgend jaar drie van de vijf beste middenvelders van Nederland naast Anita en Strootman.
Centrale middenvelders bedoel ik vooral. Misschien overdrijf ik wat ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen en Maher ook wel goed.
Ben er ook geen groot fan van hoor, maar na Anita, Clasie, El Ahmadi en Vormer komt Strootman toch ongeveer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman een van de beste middenvelders van Nederland?
Niet bepaaldquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van hoor, maar na Anita, Clasie, El Ahmadi en Vormer komt Strootman toch ongeveer?
Daar ziet het wel naar uit. Maar dat lijkt me zeer onverstandig. De hele jeugdopleiding is afgestemd op 4-3-3. Dan schuiven ze door naar het 1e, en dan moeten ze opeens 4-4-2 gaan spelen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat je gewoon naar een 4-4-2 gaat met de spelers die er nu tot de beschikking zijn.
quote:VVV is klaar met Luigi Bruins
VVV maakt niet langer werk van de komst van Luigi Bruins. 'Ik ben er wel klaar mee', zegt directeur Soentjens in het AD. De Limburgers onderhandelden maandenlang met Bruins. 'We hebben voor VVV-begrippen een buitengewoon goede, tweede aanbieding gedaan. Maar die legde hij naast zich neer. En een derde aanbieding komt er niet. Ik betwijfel of Bruins naar VVV wilde komen.'
En toch heb ik hem weer prachtige dingen zien doen bij Excelsior, maar hij heeft de instelling van een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij denk nog steeds volop keuze te hebben.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:53 schreef Luni het volgende:
[..]
En toch heb ik hem weer prachtige dingen zien doen bij Excelsior, maar hij heeft de instelling van een lantaarnpaal.
Hou toch op manquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]LUNI. Jij bent vanaf nu mijn vriend
.
Die jongen is technisch zo krankzinnig begaafd
NEC zou een goede optie moeten zijn ja. Daarna een middenmoot in Duitsland om te eindigen bij Juventus, zijn grote jeugdliefde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef Grifte het volgende:
Hij zou lekker naar Nec moeten gaan als vervangen van Schöne, werkte hij ook al niet eerder met Pastoor?
Klopt. Ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:53 schreef Luni het volgende:
[..]
En toch heb ik hem weer prachtige dingen zien doen bij Excelsior, maar hij heeft de instelling van een lantaarnpaal.
Hij werkte ook al met Lokhof en heeft amper concurrentie voor de nummer 10 plek, heeft voor VVV begrippen een prima salaris aangeboden gekregen en dan nog weigeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef Grifte het volgende:
Hij zou lekker naar Nec moeten gaan als vervangen van Schöne, werkte hij ook al niet eerder met Pastoor?
Had transfervrij kunnen vertrekken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef De_kromme het volgende:
Wordt Luc alweer aanbeden hier? Die gast heeft jullie net keihard in jullie poeperd genomen door met een minimale transfersom te vertrekken. Ik zou die vent nooit meer in de Kuip willen zien.
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef De_kromme het volgende:
Wordt Luc alweer aanbeden hier? Die gast heeft jullie net keihard in jullie poeperd genomen door met een minimale transfersom te vertrekken. Ik zou die vent nooit meer in de Kuip willen zien.
Die mongool had gewoon zijn contract kunnen verlengen, dat zou een normaal gebaar zijn geweest tegen de club die je opleidt. In plaats daar van gaat hij op 17 (?) jarige leeftijd naar Inter. Lekker ben je danquote:
Waarom moet je nou altijd weer over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? Fucking autist die je bentquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?
Klopt. Ik zou het ook gedaan hebben. Die trein komt maar één keer. U Mad Bro?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die mongool had gewoon zijn contract kunnen verlengen, dat zou een normaal gebaar zijn geweest tegen de club die je opleidt. In plaats daar van gaat hij op 17 (?) jarige leeftijd naar Inter. Lekker ben je dan.
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?quote:Waarom moet je nou altijd weer over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? Fucking autist die je bent. En dan mij er van betichten dat ik over Den Haag
![]()
begin.
Ik snap best dat hij naar Inter is gegaan, was voor die jongen echt een droom.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die mongool had gewoon zijn contract kunnen verlengen, dat zou een normaal gebaar zijn geweest tegen de club die je opleidt. In plaats daar van gaat hij op 17 (?) jarige leeftijd naar Inter. Lekker ben je dan.
En nu janken dat hij niet speelt bij Inter. Gohquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij naar Inter is gegaan, was voor die jongen echt een droom.
Heeft zelf trouwens nog een groot deel van zijn tekengeld aan Feyenoord geschonken.
Wel jammer dat Treffers zijn zaakwaarnemer is.
Achteraf is dat beter geweest voor Feijenoord denk ik. Castaignos had niet hetzelfde gedaan als Guidetti denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En nu janken dat hij niet speelt bij Inter. Goh. Die topclub had over twee jaar óók gekomen, en als je je contract gewoon verlengd lever je de club veel en veel meer op over twee jaar.
Dat was inderdaad beter geweest, maar op die leeftijd, met die zaakwaarnemer, en met dat aanbod van zijn droomclub kan ik het best begrijpen dat hij die keuze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En nu janken dat hij niet speelt bij Inter. Goh. Die topclub had over twee jaar óók gekomen, en als je je contract gewoon verlengd lever je de club veel en veel meer op over twee jaar.
Luc maakt in een slechtlopend seizoen al twintig doelpunten. Die had er dit jaar gewoon 25-30 ingeschoten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf is dat beter geweest voor Feijenoord denk ik. Castaignos had niet hetzelfde gedaan als Guidetti denk ik
Nah, geen enkele sympathie voor die jongen. Hij had gewoon twee, zeg drie jaar moeten rijpen bij Feijenoord. Dan pas die stap maken naar een topclub. Nu wordt hij niet veel beter, aangezien hij luttele minuten heeft gespeeld dit seizoen, en Inter wilt hem niet eens uithuren toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad beter geweest, maar op die leeftijd, met die zaakwaarnemer, en met dat aanbod van zijn droomclub kan ik het best begrijpen dat hij die keuze heeft gemaakt.
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luc maakt in een slechtlopend seizoen al twintig doelpunten. Die had er dit jaar gewoon 25-30 ingeschoten.
Guidetti. Is die al definitief uit zicht voor volgend jaar trouwens?
Jij werkte toch op de VI redactie? dan moet dit soort basale kennis toch voor handen zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luc maakt in een slechtlopend seizoen al twintig doelpunten. Die had er dit jaar gewoon 25-30 ingeschoten.
Zou Castaignos 3x scoren tegen Ajax, Twente?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Van Geel verwacht begin juni meer duidelijkheid over Castaignos
Martin van Geel verwacht begin juni meer duidelijkheid te hebben over de eventuele komst van Castaignos. De td maakt er geen geheim van de spits van Inter graag te huren, maar eerst moet Luc met zijn werkgever om tafel. 'Om te kijken of hij mag worden verhuurd', zegt Van Geel in Voetbal International.
'De volgorde is dat als hij groen licht krijgt, wij met Inter gaan praten. Begin juni hopen we dat er meer duidelijk is. Luc staat bij ons op de lijst. Hij is nog altijd een kandidaat.' Castaignos tekende vorig zomer een contract bij Inter, dat zo'n drie miljoen betaalde aan Feyenoord. De negentien jarige aanvaller kende een matig eerste seizoen in Italië, waarin hij tot vier duels in de SerieA kwam en één keer scoorde.
Ik hoop voor jullie dat Luc komt, anders zal je het waarschijnlijk met Junker moeten doen in de spits volgend jaar.quote:
De fa-bel-tjes-krant!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat Luc komt, anders zal je het waarschijnlijk met Junker moeten doen in de spits volgend jaar.
Onduidelijk of ze dat wel/niet willen, anders had Van Geel dat wel gezegd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik las echter dat Inter onder geen enkele omstandigheid Castaignos wilde uitlenen?
Ik meende dat gisteren toch voorbij zien komen op nu.nl ofzo. Zal eens rondkijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb gisteren nog even gezocht, maar kon geen enkele bron vinden dat Inter "per se niet zou willen dat Castaignos wordt verhuurd".
http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz1wM7rp5jaquote:'Inter voelt niets voor verhuur Castaignos aan Feyenoord'
Feyenoord hoopt zo snel mogelijk haar selectie voor het komende voetbalseizoen rond te hebben. De Rotterdammers zijn hard op zoek naar een vervanger van John Guidetti, die weer bij Manchester City aansluit. Luc Castaignos werd gezien als opvolger, maar Internazionale lijkt niet mee te willen werken.
Castaignos zou graag willen terugkeren bij Feyenoord. De spits verliet vorig seizoen Nederland om voor Internazionale te spelen. Vooralsnog hoeft de jeugdinternational zich echter niet rijk te rekenen met speelminuten in Italië. Een verhuurperiode is voor de spits dus erg interessant.
Als we de Italiaanse media moeten geloven dan voelt Internazionale niet zo veel te voelen voor een verhuur Castaignos. Het is echter niet duidelijk wat de Italianen exact met hem van plan zijn.
Maar het klopt wel dat ik het gelezen had. Geruchten zijn er niet voor niets. Ik verwacht eerder dat ze Castaignos willen uithuren aan een Serie A ploeg, of aan een laagvlieger in de Premier League.quote:
Klopt, ik bedoele ook eigenlijk dat ik verder geen enkele bron kon vinden. Heb ook nog even op 'Castaignos' gezocht in de Gazzetta dello Sport maar die had ook niks geschreven over Luc de afgelopen week.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik meende dat gisteren toch voorbij zien komen op nu.nl ofzo. Zal eens rondkijken.
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz1wM7rp5ja
Hey weer terug?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat ik het gelezen had. Geruchten zijn er niet voor niets. Ik verwacht eerder dat ze Castaignos willen uithuren aan een Serie A ploeg, of aan een laagvlieger in de Premier League.
Ze nemen hem zelfs al niet meer mee op trainingskamp, heeft nu al bijna 4 spitsen voor zich.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat ik het gelezen had. Geruchten zijn er niet voor niets. Ik verwacht eerder dat ze Castaignos willen uithuren aan een Serie A ploeg, of aan een laagvlieger in de Premier League.
Voor eventjes. Vanaf vanavond weekje op vakantiequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey weer terug?
Luc lijkt me gewoon een degelijke, niet te dure oplossing. Indien financieel mogelijk, altijd doen
Ja hoor prima, have fun.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voor eventjes. Vanaf vanavond weekje op vakantie. Kwam alleen even buurten.
Alles kits?
Las ik nou iets over een voetbaltoernooi bij Varkenoord? Waarom ben ik daar verdomme niet voor uitgenodigd?quote:
Waarom heb je je verdomme niet aangemeld?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Las ik nou iets over een voetbaltoernooi bij Varkenoord? Waarom ben ik daar verdomme niet voor uitgenodigd?
Ik ben al weken niet op Fok! geweest. Hoe kan ik dat nou weten? Had je niet ef een belletje kunnen geven?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom heb je je verdomme niet aangemeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |