Ik zie nu die foto voor mij met de beker en kan het mij niet echt voorstellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met FC Groningen - Feyenoord (6-0) kwam ik na de wedstrijd agressief trollen en uitlachen om die 6-0 nederlaag van jullie.
Ik heb vreselijk veel zin om dan lekker te gaan baggeren in het feijenoordtopicquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt ja. Ik heb nu ineens vreselijk veel zin om een bepaalde picca te posten.
Sorry schat..,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je zit al dagen zo niet wekenlang speldenprikjes uit te delen dus dan kun je ze terug verwachten.
Bring it onquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel zin om dan lekker te gaan baggeren in het feijenoordtopic
Deal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dude...I couldn't care less.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat je die korfbalpics overal gaat tegenkomen dan hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme kan ik gewoon niet uitstaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry schat..,Al kreeg ik zelf laatst ook de volle lading.
ik vind je nog steeds tof hoor alleen je reactie op de Kromme lijkt zo gekopieerd.
Het is geen grap, het is een vergelijking.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Pas maar op Kapitino, joden grappen worden niet gewaardeerd
Oké, Kapitein wintquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat je die korfbalpics overal gaat tegenkomen dan he
De_krommequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De_kromme kan ik gewoon niet uitstaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 14:55:50 ]
Wacht een paar minuten. Popcorn is in de magnetron.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Tegen een 14jarige mini joodje durf je wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
jij ruikt de melk marinade van killer jet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme
De elegante kromme ruikt oma's marinade melk eventjes.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Sinds wanneer fietsen joden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |