Kijk je in de spiegel als je mastrubeert?quote:
Ja die opmerking maakte ik vanmiddag al tegen hem, goed opgeletquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron is zo'n HMF. Maar dan heeft Tyron meer hondsdolheid en ADHD + Irritantheid in zijn kop
Tyron is ook gewoon zo'n 15 jarige heikneuter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron is zo'n HMF. Maar dan heeft Tyron meer hondsdolheid en ADHD + Irritantheid in zijn kop
Ik heet geen Lamon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk je in de spiegel als je mastrubeert?
Ik wel, dan doe ik altijd een wedstrijd.. wie zal er sneller klaar komen hij of ik!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk je in de spiegel als je mastrubeert?
Ik dacht altijd dat AryaMehr (heb ik zelfs een ban aangesmeerd met OKT'11) een agressieve leijer was die altijd onder een brugje stond te hangen met mattiesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie broertjes waren in het begin
Ik ben ook normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. De enige normale gozers van het Ajax-topic die in de SC komen zijn:
RensAjacied, Stevenmac26, Ajacied422, j0rdiiii, Smoofie, Ajacied4lf en ....?
dat eerste alleen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die opmerking maakte ik vanmiddag al tegen hem, goed opgelet
Nee, maar je zit al dagen zo niet wekenlang speldenprikjes uit te delen dus dan kun je ze terug verwachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Triple A Status. leuk he grapjes recyclen wat is er jong ben je door gister op je pikkie getrapt ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, wij hebben onze eigen helpmefok
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
is toch zo, over een paar jaar spelen we verder in de cl, halve finales etc omdat cruijf en dan worden spelers als fischer onze helden en ook gelijk meer waard.
Het is pas erg als je irritantheid tussen je schouderbladen hebt. Daar kun je niet bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb jij hem een ban aangesmeerd? Vuile NSBér, dat was dus een goede user in dit topicquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat AryaMehr (heb ik zelfs een ban aangesmeerd met OKT'11) een agressieve leijer was die altijd onder een brugje stond te hangen met matties
Dit dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij hem een ban aangesmeerd? Vuile NSBér, dat was dus een goede user in dit topic
Dat was de oktoberrel. Jij hebt het over de Arya die een link met allemaal dingen posttequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij hem een ban aangesmeerd? Vuile NSBér, dat was dus een goede user in dit topic
Helemaal mee eens. Vind het nog steeds jammer dat hij er niet meer is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in Oktober ook alweer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was de oktoberrel. Jij hebt het over de Arya die een link met allemaal dingen postte
Met FC Groningen - Feyenoord (6-0) kwam ik na de wedstrijd agressief trollen en uitlachen om die 6-0 nederlaag van jullie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in Oktober ook alweer?
'De joden hebben zelf voor hun vervolging gezorgd. Ze waren immers zelf joods. Ik heb ze alleen even aangegeven.'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
In Oktober had hij een keer een korte ban. Maar hij heeft zelf voor zijn ban gezorgd
Jij verdient een ban voor die kut UI van je, word er schijtziek vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
In Oktober had hij een keer een korte ban. Maar hij heeft zelf voor zijn ban gezorgd
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'De joden hebben zelf voor hun vervolging gezorgd. Ze waren immers zelf joods. Ik heb ze alleen even aangegeven.'
Oh nu je het zegt ja. Ik heb nu ineens vreselijk veel zin om een bepaalde picca te posten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met FC Groningen - Feyenoord (6-0) kwam ik na de wedstrijd agressief trollen en uitlachen om die 6-0 nederlaag van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |