hoezoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, wij hebben onze eigen helpmefok
Met je 40miljoen gelul enzoquote:
is toch zo, over een paar jaar spelen we verder in de cl, halve finales etc omdat cruijf en dan worden spelers als fischer onze helden en ook gelijk meer waard.quote:
Kap even of ga naar het feyenoord topicquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
is toch zo, over een paar jaar spelen we verder in de cl, halve finales etc omdat cruijf en dan worden spelers als fischer onze helden en ook gelijk meer waard.
carrol koste 40 miljoen, dan kost daley blind al 50 manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap even of ga naar het feyenoord topic
Je bedoelt De_kromme, die had de wisselspelers van Ado voor 15 miljoen te koop staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, wij hebben onze eigen helpmefok
die van mij is gwn recht dus neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt De_kromme, die had de wisselspelers van Ado voor 15 miljoen te koop staan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt De_kromme, die had de wisselspelers van Ado voor 15 miljoen te koop staan.
quote:Toen bekend werd dat Ajax-verdediger Jan Vertonghen op zoek wilde naar een nieuwe club passeerden een hoop vervangers de revue. Eén van de eerste namen was die van Douglas, centrale verdediger bij FC Twente. Toentertijd noemde Frank de Boer Douglas een vrij complete verdediger met een goede uitstraling. Vandaag gaf de genaturaliseerde Nederlander echter aan dat hij geen interesse heeft in een overstap naar de hoofdstad van Nederland.
Ik heb persoonlijk contact gehad met Ajax en meteen gezegd dat ik geen interesse heb, zegt de verdediger tegenover NUsport. Ik wil naar het buitenland, ben de Eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden. Hiermee lijkt het thema Douglas naar Ajax definitief afgesloten, als dat niet al gebeurt was. De Amsterdamse club lijkt voorlopig zijn pijlen te richten op AZ-verdediger Niklas Moisander.
Marktwerking niet (willen) snappen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
carrol koste 40 miljoen, dan kost daley blind al 50 man
ik las het ook ja. Wat een mafkees. Maar blij dat hij niet wilt komen.quote:
dit dus, als hun beginbod 11 miljoen is, kan je er makkelijk het dubbele voor krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef Scorpie het volgende:
11 miljoen voor Fischer is een fooi. Minstens het dubbele. Gozer is een wandelende goudmijn.
moet hij eerst wel heel blijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef Scorpie het volgende:
11 miljoen voor Fischer is een fooi. Minstens het dubbele. Gozer is een wandelende goudmijn.
Engelse clubs kunnen zo gek wel zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:
Wordt er hier nou serieus over die onzin gediscussieerd? Er is nog nooit 11 miljoen voor een speler betaald die nog nooit in het eerste van zijn club heeft gespeeld.
Nee, zelfs Engelse clubs zijn niet zo gek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Engelse clubs kunnen zo gek wel zijn.
Verder niet verkopen want onze geniale scouting gaat wel te dure eredivisie spelers op de proppen komen .
En die jongen zelf ook niet, die heeft voor de rustige route gekozen via Ajax anders had hij vorig jaar wel meteen bij een PL topclub getekendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee, zelfs Engelse clubs zijn niet zo gek.
Zit hij pas sinds vorig jaar bij Ajax?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En die jongen zelf ook niet, die heeft voor de rustige route gekozen via Ajax anders had hij vorig jaar wel meteen bij een PL topclub getekend
Hoe is dat HMF-gedrag?quote:
Juist.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En die jongen zelf ook niet, die heeft voor de rustige route gekozen via Ajax anders had hij vorig jaar wel meteen bij een PL topclub getekend
Inderdaad. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor 10 miljoen is het een geweldige investering, maar fischer kon al direct tekenen bij Utd. Waarom zou hij dat nu doen om een club te spekken waar hij weinig binding mee heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef M.rak het volgende:
Waarom zou je Fischer direct moeten verkopen voor 10 miljoen? Om nog meer talenten te halen, die we dan weer te vroeg voor veel geld kunnen verkopen? Wacht liever tot hij in het eerste heeft gevoetbald en daadwerkelijk iets betekend heeft voor Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat je iemand met zo'n talent dan niet voor minstens 10 miljoen kan verkopen (zolang hij heel blijft natuurlijk).
Los daarvan is 10 miljoen, als het waar is, natuurlijk veel te veel geld voor iemand die nog nooit in het eerste gespeeld heeft.
Die blijft gewoon, anders was hij er vorig seizoen wel direct naar toe gegaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Iemand enig idee wat Fischer hier zelf van vindt?
quote:Ajax heeft jeugdspeler Sinan Keskin gecontracteerd. De speler speelt sinds afgelopen seizoen in de jeugdopleiding van Ajax. Hij tekent een contract dat loopt tot medio 30 juni 2015. ,,Ik ben hier pas een jaar en ik krijg nu al een contract. Dat betekent dat de club veel vertrouwen heeft in mij. 'Keskin' op het Ajax-shirt staat wel heel mooi’’, zegt hij met een lach.
quote:Ajax en Joël Veltman hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2013. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2015. ,,Ik ben een pure verdediger, dus ballen tegenhouden en inleveren. Pure verdedigers heb je toch nodig in het voetbal.’’ Veltman sluit aan het begin van het nieuwe seizoen aan bij het eerste elftal.
quote:Ajax heeft jeugdspeler Queensy Menig gecontracteerd. De spits/buitenspeler tekent een contract dat loopt tot medio 2015. ,,Queensy is een van onze groeibriljanten, vertelt technisch manager bovenbouw Wim Jonk. ,,Er zit enorm veel rek in deze jongen. Met zijn snelheid en creativiteit is het een interessante speler. Als hij zich zo blijft ontwikkelen, kunnen we veel plezier aan hem beleven.
Weinig. Jack vond het niet nodig om even te vragen aan Frank of Narsingh en/of Chivu komt/komen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
had frankie nog wat te melden gister bij jack??
Daar kun je vast zelf wel antwoord op geven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:41 schreef Devv het volgende:
Waarom moet ik bij die naam altijd aan Star Wars denken?
hier het hele artikelquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
quote:KNVB wil seizoen starten met topper tussen Ajax en AZ
Donderdag, 7 juni 2012 om 00:15
De KNVB heeft het concept competitieprogramma Eredivisie 2012/13, alsmede het concept competitieprogramma van de Jupiler League 2012/13, bekendgemaakt. Als de plannen van de bond doorgaan, dan begint het seizoen op het hoogste Nederlandse niveau direct met een topwedstrijd. De derby tussen Ajax en AZ staat namelijk voor de eerste speelronde ingepland.
Het seizoen begint traditioneel met de strijd tussen de landskampioen en de bekerwinnaar, in dit geval Ajax en PSV, om de Johan Cruijff Schaal. Deze wedstrijd staat voor zondag 5 augustus ingepland en een week later begint de Eredivisie. De KNVB wil het seizoen beginnen de Brabantse derby tussen Willem II en NAC Breda op de vrijdagavond en op zondag zou direct Ajax-AZ gespeeld moeten worden.
In het concept begint Feyenoord, dat in het afgelopen seizoen als tweede eindigde, op zondag 12 augustus bij FC Utrecht. FC Twente zou op dezelfde dag tegen FC Groningen moeten spelen en PSV kan een dag eerder al op bezoek bij provinciegenoot RKC Waalwijk. Marco van Basten zou het avontuur bij sc Heerenveen moeten beginnen met een thuiswedstrijd tegen NEC.
De eerste Klassieker, het duel tussen Ajax en Feyenoord, staat voor zondag 28 oktober op de rol. Deze wedstrijd zou in De Kuip gespeeld worden. Voor de laatste speelronde staat ook weer een topwedstrijd gepland, namelijk FC Twente-PSV. De concept programma's worden donderdagmiddag 7 juni besproken tijdens een werkbijeenkomst met de betaaldvoetbalorganisaties en afgevaardigden van gemeenten en politie. De definitieve schema's moeten maandag gepubliceerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |