hoezoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, wij hebben onze eigen helpmefok
Met je 40miljoen gelul enzoquote:
is toch zo, over een paar jaar spelen we verder in de cl, halve finales etc omdat cruijf en dan worden spelers als fischer onze helden en ook gelijk meer waard.quote:
Kap even of ga naar het feyenoord topicquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
is toch zo, over een paar jaar spelen we verder in de cl, halve finales etc omdat cruijf en dan worden spelers als fischer onze helden en ook gelijk meer waard.
carrol koste 40 miljoen, dan kost daley blind al 50 manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap even of ga naar het feyenoord topic
Je bedoelt De_kromme, die had de wisselspelers van Ado voor 15 miljoen te koop staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, wij hebben onze eigen helpmefok
die van mij is gwn recht dus neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt De_kromme, die had de wisselspelers van Ado voor 15 miljoen te koop staan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt De_kromme, die had de wisselspelers van Ado voor 15 miljoen te koop staan.
quote:Toen bekend werd dat Ajax-verdediger Jan Vertonghen op zoek wilde naar een nieuwe club passeerden een hoop vervangers de revue. Eén van de eerste namen was die van Douglas, centrale verdediger bij FC Twente. Toentertijd noemde Frank de Boer Douglas een vrij complete verdediger met een goede uitstraling. Vandaag gaf de genaturaliseerde Nederlander echter aan dat hij geen interesse heeft in een overstap naar de hoofdstad van Nederland.
Ik heb persoonlijk contact gehad met Ajax en meteen gezegd dat ik geen interesse heb, zegt de verdediger tegenover NUsport. Ik wil naar het buitenland, ben de Eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden. Hiermee lijkt het thema Douglas naar Ajax definitief afgesloten, als dat niet al gebeurt was. De Amsterdamse club lijkt voorlopig zijn pijlen te richten op AZ-verdediger Niklas Moisander.
Marktwerking niet (willen) snappen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
carrol koste 40 miljoen, dan kost daley blind al 50 man
ik las het ook ja. Wat een mafkees. Maar blij dat hij niet wilt komen.quote:
dit dus, als hun beginbod 11 miljoen is, kan je er makkelijk het dubbele voor krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef Scorpie het volgende:
11 miljoen voor Fischer is een fooi. Minstens het dubbele. Gozer is een wandelende goudmijn.
moet hij eerst wel heel blijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef Scorpie het volgende:
11 miljoen voor Fischer is een fooi. Minstens het dubbele. Gozer is een wandelende goudmijn.
Engelse clubs kunnen zo gek wel zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:
Wordt er hier nou serieus over die onzin gediscussieerd? Er is nog nooit 11 miljoen voor een speler betaald die nog nooit in het eerste van zijn club heeft gespeeld.
Nee, zelfs Engelse clubs zijn niet zo gek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Engelse clubs kunnen zo gek wel zijn.
Verder niet verkopen want onze geniale scouting gaat wel te dure eredivisie spelers op de proppen komen .
En die jongen zelf ook niet, die heeft voor de rustige route gekozen via Ajax anders had hij vorig jaar wel meteen bij een PL topclub getekendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee, zelfs Engelse clubs zijn niet zo gek.
Zit hij pas sinds vorig jaar bij Ajax?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En die jongen zelf ook niet, die heeft voor de rustige route gekozen via Ajax anders had hij vorig jaar wel meteen bij een PL topclub getekend
Hoe is dat HMF-gedrag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |