SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 nachtje tot SMW!quote:
Super Mario World?quote:
Zo vetquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef Pheno het volgende:
Maar zaterdag LA dus. 4 dagen gamen, gamen, gamen
Ja, ik kreeg het ook nooit warm van haarquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx nu moet ik weer aan whitney denken. BRRR
jij gaat naar The D!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo vetVeel plezier daar
I haz a jelous!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh vet, er mag best een nieuwe tattoo bijquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij gaat naar The D!
en je krijgt een D-tattoo.
Das toch fijn! Mooie boek, mooi geblondeerd, mooi zonnebank bruinquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ideale vrouw! Ik denk dat zij de enige vrouw is die ons tweetjes uit elkaar zou kunnen drijven!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das toch fijn! Mooie boek, mooi geblondeerd, mooi zonnebank bruin![]()
+
Ze weet het altijd beter dan fruit
Future Mels:quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh vet, er mag best een nieuwe tattoo bij
FINISH HERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ideale vrouw! Ik denk dat zij de enige vrouw is die ons tweetjes uit elkaar zou kunnen drijven!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef Solique het volgende:
Kan niet wachten tot zondag volgende week vrijdag
Je vergeet de perfecte kleur foundation!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+
Hells yeah!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot .. ik moest bij deze aan Whitney denken
[ afbeelding ]
Haha, maar je sleeves komen er dus wel aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoax:
1) Ik heb niet van die dunne wenkbrauwen
2) Ik ben niet zo bruin
3) NEP ROOD HAAR
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
FINISH HERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nee joh, dat staat juist mooi zo'n masker opquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je vergeet de perfecte kleur foundation!
Nee geen sleeve hier, alhoewel ik het wel heeeeel mooi vind hoor, ligt eraan wat voor sleeve en bij wie. Ik vind het wel mooier om 1 arm te doen dan 2 maargoed ..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, maar je sleeves komen er dus wel aan?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, dat staat juist mooi zo'n masker op![]()
![]()
Ik snap ook NIET dat fruit foundation niet mooi vindt, het was ook zo netjes aangebracht!
Mjaaaa ik denk niet dat ik het van haar ga winnen ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar die sexy broek was toch echt wel te sexy hoor![]()
![]()
Hell no!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mjaaaa ik denk niet dat ik het van haar ga winnen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell no!
Zo waar als 2 paarden die elkaar met de snuit swaffelen!The fuck..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Weet je wat je moet doen als je dreigt te verliezen?? Gewoon omdraaien zonder verder nog iets te zeggen en buiten gaan rokenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mjaaaa ik denk niet dat ik het van haar ga winnen ...
stampvoetend!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen als je dreigt te verliezen?? Gewoon omdraaien zonder verder nog iets te zeggen en buiten gaan roken
MENS SCHEI UITquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+
Dikke trampstamp en een grasmaaier op d'r venusheuvelquote:
aarsgeweiquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dikke trampstamp en een grasmaaier op d'r venusheuvel
quote:
en een tweetyquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
tribal met een hartje erin en dolfijnen eromheen!
quote:
Vergeet mijn naam eronder niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
tribal met een hartje erin en dolfijnen eromheen!
Das mijn fotoquote:
Blijkbaar keek Fruit naar wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das mijn fotoToen was mijn haar net geverfd
![]()
Beetje jammer dat mijn tattoo niet opviel bij fruit
Ze waren me niet opgevallen, dus dat kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach je hoeft er toch niet tegenaan te kijken ..
Bewbsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijkbaar keek Fruit naar wat anders
Dat krijg je als je van die mooie schoenen aantrekt
QFTquote:
Nee je kon ze ook niet zienquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze waren me niet opgevallen, dus dat klopt
quote:
Double QFT!quote:
Dude!quote:
goh wat een observatiequote:
straks weer knuffelen met SCquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Was het leuk SB?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Fixed for accuracy!quote:
Sterkte met je buik babe!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Succes! Snel beter worden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Nohhquote:
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bakquote:
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bak
Doe mij deze maar dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.- Djehoetie / Jehuty -
Met jouw boevekop natuurlijk niets raarsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Doe mij deze maar dan..Dinsdag Fall of Cybertron gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.Grimlock rulez all
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
LOOL!quote:
Net gelezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:03 schreef Kn0x het volgende:
Hadden jullie trouwens onze eerste Mythbuster goes FOK!games al gelezen?
http://games.fok.nl/speci(...)de-mannenwereld.html
Ongelijk als in?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN SCHOENEN ZIJN ONGELIJK
wat is deze
Je collega is een BAAS!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Collega van mij is een auto-poke script aan het schrijven zodat hij de poke-war kan winnen![]()
Het is weer vrijdag
ISS?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
Hey Fruit!
Weet je waar ik straks om 17:00 uur heb afgesproken? Ergens waar ze HEEL VEEL ruimte hebben!!
Beter!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN SCHOENEN ZIJN ONGELIJK
wat is deze
Ik heb net foto gemaakt ik stuur wel ffquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongelijk als in?
[..]
Je collega is een BAAS!
Laat mij eens bij jullie werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Collega van mij is een auto-poke script aan het schrijven zodat hij de poke-war kan winnen![]()
Het is weer vrijdag
BKquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
Hey Fruit!
Weet je waar ik straks om 17:00 uur heb afgesproken? Ergens waar ze HEEL VEEL ruimte hebben!!
Cheater.. Hij speelt zeker ook CoD met aimbotquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BK
Het is hem gelukt trouwensNu kan ik nooit meer winnen
Auto-poke for the lose
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BK
Het is hem gelukt trouwensNu kan ik nooit meer winnen
Auto-poke for the lose
Bij de burger king op schipho!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
Hey Fruit!
op schiphol zijn en niet langskomenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de burger king op schipho!!!!
Ik ben er morgen, en jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op schiphol zijn en niet langskomen
Nee, stinken doe ik bij aankomst in LA. Ik ga fris het vliegtuig inquote:
Heb ze net uitgeprintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ff snel mijn kaartje voor zondag uitprinten!!!!!!!!!
Geeft niet, concert schijnt binnen te zijn volgens geruchtenquote:
Jamaar voor t terrassen van te vorenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geeft niet, concert schijnt binnen te zijn volgens geruchten
Ik dacht dat er nog niets gepland was er voorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar voor t terrassen van te vorenDat wordt iig niet naar het strandje of in de haven zitten, gewoon lekker ergens binnen!
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar voor t terrassen van te vorenDat wordt iig niet naar het strandje of in de haven zitten, gewoon lekker ergens binnen!
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog niets gepland was er voor![]()
Moeten jullie wel op de grond zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk is
Dat heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
?
Ik had laatst een hele post hier in de SC gezet! Dat de mensen die willen eerst naar mij kunnen komen dat we ergens wat gaan eten en de mensen die dat niet willen ook rechtstreeks naar HMH kunnen komen of na het eten mee kunnen reizen
HEY DAS NIE MIJN SCHULD JAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist![]()
Heb 1 of 2 complete topics gemist.
Ik heb flink wat zitvlees, dus wat mij betreft geen probleemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moeten jullie wel op de grond zitten
Had het pas nog gevraagd toen had je nog geen ideequote:
Ik ben heel informatief geweest hier, dat jij nou slacked kan ik nix aan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Had het pas nog gevraagd toen had je nog geen idee
Kussentjes op de grondquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb flink wat zitvlees, dus wat mij betreft geen probleem
Ik slack weet je tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben heel informatief geweest hier, dat jij nou slacked kan ik nix aan doen
We kunnen de vloer pre-demont-slopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk is
Nee danku, dan ben ik nog verder van huis, het is al erg genoeg zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
We kunnen de vloer pre-demont-slopen
Deuren gaan om 18:30 open, 20:00 begint voorprogramma.quote:
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog een paars topje liggen, kijk zondag ff misschien wil jij die hebben
I knowquote:
Jawel maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
Passen je boobies er niet in?
HOE IS MEGABOOBS TEVEEL VAN HET GOEDEquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar
1) mega boobs erin, iets teveel van t goede
2) paars is niet mijn kleur
3) ik heb hem gekocht toen ik nog in alkmaar woonde en hij is nog nooit gedragen
hij kan dus wel weg
Daarom kan het truitje naar Lot, voor haar megaboobsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HOE IS MEGABOOBS TEVEEL VAN HET GOEDE
Rossquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Zomaar een beetje extra gratis nooooooh voor de dames zo op de vrijdagmiddag
[ afbeelding ]
I DON'T KNOW!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HOE IS MEGABOOBS TEVEEL VAN HET GOEDE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Veel plezier. Wij gaan het sowieso hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
Ik ga de fyra opzoeken. Tot maandag en veel plezier zondagavond bij the D
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
Ik ga de fyra opzoeken. Tot maandag en veel plezier zondagavond bij the D
Wij ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel plezier. Wij gaan het sowieso hebben
stel dudes bij elkaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
welke film?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
srsly, als er Spidey-skating in die film zit:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Zomaar een beetje extra gratis nooooooh voor de dames zo op de vrijdagmiddag
[ afbeelding ]
*smelt*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#win
en in de bonus :
[ afbeelding ]
Die panda's deden het hem hequote:
Ik wou donor worden maar ze willen nix van mij hebbenquote:
Wie is het? Of gaat het daar niet om?quote:
Kinderen in pleeggezin, kosten van schade laten betalen, kosten van eventuele psychische hulp laten betalen, twee maanden onbetaald vuilnis laten prikken, en vervolgens een jaar of 5 vast zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)te_debiel_van_n.html
Volgens mij is de helft van NL gajes
Daar gaat het idd niet omquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie is het? Of gaat het daar niet om?
Waarheid SF!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kinderen in pleeggezin, kosten van schade laten betalen, kosten van eventuele psychische hulp laten betalen, twee maanden onbetaald vuilnis laten prikken, en vervolgens een jaar of 5 vast zetten.
Wat een degeneratie. Mensonwaardig.
Maar nee, meneer komt na 2 dagen ongeschonden vrij (en klaag prolly AT5 aan wegens privacyschennis of smaad) omdat er volgens ons rechtssysteem geen 'redenen' zijn om deze man langer vast te houden![]()
Vastzetten tot zijn proces, deze man is een tikkende tijdbom imo.
Ongekend.
Nee fruit wat je nu zegt is niet waar ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kinderen in pleeggezin, kosten van schade laten betalen, kosten van eventuele psychische hulp laten betalen, twee maanden onbetaald vuilnis laten prikken, en vervolgens een jaar of 5 vast zetten.
Maar nee, meneer komt na 2 dagen ongeschonden vrij (en klaag prolly AT5 aan wegens privacyschennis of smaad) omdat er volgens ons rechtssysteem geen 'redenen' zijn om deze man langer vast te houden![]()
Ongekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flippen om iets waar je zelf geen hinder van ondervindt: dan ben je ziekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarheid SF!
Om een autotje van 3 euro zo flippen dan ben je idd gek
'Vrij' uit voorarrest wel te verstaan, maar zoals je zelf ook al aangeeft is dat in afwachting van een proces. Het is dus nog niet bekend welke straf deze man krijgt. Wat mij betreft een hele zware overigens...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ongekend.
Ze hebben nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
'Vrij' uit voorarrest wel te verstaan, maar zoals je zelf ook al aangeeft is dat in afwachting van een proces. Het is dus nog niet bekend welke straf deze man krijgt. Wat mij betreft een hele zware overigens...
Wel stoor ik mij alle gefrustreerde reaguurders van GS die geen enkel idee hebben van de werking van de rechtsstaat. Maar dit terzijde....
Ja want in die tijd weet je echt alles... ga toch weg man.. ik ben het eens dat zo iemand gewoon een gepaste straf mag krijgen maar zomaar lukraak iemand als gek bestempelen en opsluiten mag gelukkig niet, iets wat de overheid een paar jaar geleden gelukkig ook besloten heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hebben nog gelijk ook.
Zo iemand moet gewoon meteen een paar dagen blijven en in die tijd wordt het maar uitgezocht.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja want in die tijd weet je echt alles... ga toch weg man.. ik ben het eens dat zo iemand gewoon een gepaste straf mag krijgen maar zomaar lukraak iemand als gek bestempelen en opsluiten mag gelukkig niet, iets wat de overheid een paar jaar geleden gelukkig ook besloten heeft.
Dit is gewoon een gekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja want in die tijd weet je echt alles... ga toch weg man.. ik ben het eens dat zo iemand gewoon een gepaste straf mag krijgen maar zomaar lukraak iemand als gek bestempelen en opsluiten mag gelukkig niet, iets wat de overheid een paar jaar geleden gelukkig ook besloten heeft.
16:00 afspreken? te vroeg/te laat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef SocialDisorder het volgende:
zo, SC-tje naar d'r opa & oma, kaartjes in m'n zak, T-shirt al uitgezocht, cash geld in de pocket, I am ready for some motherfucking D!
Denk niet dat die agenten er vaak naast zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:46 schreef wc-eend het volgende:
Je kan lachen maar de overheid heeft een paar jaar geleden een wet niet geaccepteert waarbij agenten dus iemand konden oppakken van straat, als gek bestempelen (heel simpel gezegd) en die persoon moest dan een heel traject door om uit te wijzen of er problemen zijn of niet.. dit konden ze dan bij iedereen doen...
Ze wilden dus probleemgevallen voortijdig van de straat af houden, het probleem was alleen dat agenten daar alle vrijheid in kregen en een agent is geen psycholoog of psychiater...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom heeft de ijscoman hier zo'n muziekje dat je vaak in films hoort vlak voordat er paar kinderen afgeslacht worden!! Elke keer als hij langs rijdt moet ik daar aan denken!
de kindjes rennen er wel heel enthousiast heen en ze komen weer levend terug dus t zal wel mijn sick mind zijnquote:
fwpquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER!
eten te heet, even gamen.
even gamen klaar, eten koud
haha en geen avondeten? Ik ben net wakker geworden, en ga nu ook maar eens etenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
Pak bokkepootjes open getrokken, is minder moeite
Net wakker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha en geen avondeten? Ik ben net wakker geworden, en ga nu ook maar eens eten
Ja moest ff bijslapenquote:
Heb je niet avond gegeten dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
Pak bokkepootjes open getrokken, is minder moeite
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom heeft de ijscoman hier zo'n muziekje dat je vaak in films hoort vlak voordat er paar kinderen afgeslacht worden!! Elke keer als hij langs rijdt moet ik daar aan denken!
Ik heb 3 happen macaroni opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je niet avond gegeten dan?
Chick dat zijn geen goede zaken!
JA DAT DUS!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook een
Ik insta-Pavlov als ik dat geluidje hoor
Wij hadden pannenkoeken dus das ook niet zo goed,.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 3 happen macaroni op
Mijn ontbijt waren ook al stroopwafels, morgen weer gezond eten!!
Ja zo terug naar bedquote:
Doen wequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij hadden pannenkoeken dus das ook niet zo goed,.
Maar vandaag wel hardgelopen en bijna 15 km gefietst!
Maar morgen gezond eten ben ik ook zeker voor in!!
Maar als je nu terug gaat slaap je vannacht nog wel dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zo terug naar bed. Werd denk wakker van de honger
nice! Morgen showen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doen we
Lot ik heb vandaag zowaar een oranje jurkje gekochtik ben klaar voor het voetbal!
Jawel, denk dat ik aan 1 stuk door slaap tot morgen vroegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als je nu terug gaat slaap je vannacht nog wel dan?
IK GA EVEN NAAR AMSTERDAM WAT BLAADJES OPHANGEN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA DAT DUS!
Ik kom jullie morgen bij de tram ophalen, als we door het park lopen en er hangen blaadjes met vermiste kinderen aan de bomen dan pak ik mijn spullen en kom ik bij jullie wonen
Ik weet waar je huis staatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
BTW, voor de mensen die morgen rond 16:00 bij mij zijn en mijn adres/telefoonnummer nog nodig hebben stuur maar even PM
Sharquote:
we hebben er hier 1 gehad die het presteerde op het bureau te springen en dan OP je handen/toetsenbord te gaan liggenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die van mij allebei ookIs heel schattig, mits je net aan t gamen bent
Dat doet milo idd ookquote:Op zondag 3 juni 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben er hier 1 gehad die het presteerde op het bureau te springen en dan OP je handen/toetsenbord te gaan liggen
Hmm beetje jammer..quote:Op zondag 3 juni 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doet milo idd ookSuper irritant soms
En ook
- Controller uit je hand slaan
- Voor het beeld van de TV heen en weer lopen
- Van achter het scherm van mijn laptop er overheen gaan hangen
- Laptop slaan
en als dat allemaal niet werkt gaat hij in je tenen bijten!![]()
Ze hebben vanochtend veel aandacht gehad en ik heb actief met ze gespeeld, dus dat zal het wel meevallenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm beetje jammer..
Ik moet vandaag wel een beetje uit de buurt van die kattebeestjes blijven.
Nee ik bedoel meer omdat ik niet zo goed tegen katjes kan.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend veel aandacht gehad en ik heb actief met ze gespeeld, dus dat zal het wel meevallenHet is meer als ik uit het werk thuis kom en Milo zich verveelt
Mika is sowieso rustiger, die snurkt alleen hard
Oh zo, oh dat komt wel goed babe! Ik hou ze wel uit de buurtquote:Op zondag 3 juni 2012 11:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer omdat ik niet zo goed tegen katjes kan.
Ik moet ze sowieso niet aaien maar die beesten snap dat nooit en komen dan even lekker op schoot kroelen..
Ja en het scheelt dat je geen vloerbedekking hebt want dat is altijd killing!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh zo, oh dat komt wel goed babe! Ik hou ze wel uit de buurt
Hoe lang duurt het voordat die meds gaan werken? Want als dat snel gaat zou ik ze niet nemen idd, ik heb al 3 mensen hier gehad die allergisch zijn voor katten maar op de een of andere manier echt helemaal geen last er van hadden toen ze hier warenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en het scheelt dat je geen vloerbedekking hebt want dat is altijd killing!
Sowieso neem ik ook mijn medicijnen mee maar liever slik ik dat niet want ik word er altijd super sloom van
Meh t komt met bakken uit de lucht en t is een kwartier lopenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef Reintji het volgende:
Je bent toch niet van suiker!!!11!!!!11!!1!
Goed bezig chick!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot ik heb vanochtend al een bakje yoghurt op ipv 3 stroopwafels![]()
Duurt wel eventjes maar ik neem ze alleen als het echt niet te harden is anders vind ik de sufheid niet waard. Het scheelt denk ik veel als het huis goed schoongehouden wordt. En je hebt een ruim appartement dat scheelt ook. Vrienden van ons hebben een appartementje van krap 50 m2 en 2 katten, dat trek ik altijd erg slecht.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat die meds gaan werken? Want als dat snel gaat zou ik ze niet nemen idd, ik heb al 3 mensen hier gehad die allergisch zijn voor katten maar op de een of andere manier echt helemaal geen last er van hadden toen ze hier waren
96m2 hier en huis is schoonquote:Op zondag 3 juni 2012 12:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Duurt wel eventjes maar ik neem ze alleen als het echt niet te harden is anders vind ik de sufheid niet waard. Het scheelt denk ik veel als het huis goed schoongehouden wordt. En je hebt een ruim appartement dat scheelt ook. Vrienden van ons hebben een appartementje van krap 50 m2 en 2 katten, dat trek ik altijd erg slecht.
Mijn autismequote:
Kom jij mijn bed ook eens opmaken...quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was net mijn bed aan het opmaken kom ik mijn 3ds en iPad en iPod tegen!!
dat heb ik nou nooit!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Waarom vind ik nooit gadgets als ik mijn bed op maakquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe moet ze in hemels naam je deken opvouwen, omdat hij nog stijver is dan wat dan ook XDquote:
tent opruimen danquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe moet ze in hemels naam je deken opvouwen, omdat hij nog stijver is dan wat dan ook XD
En je was ze nog niet kwijtquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
En dan zeker zo: EVEN OPFLUFFENquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Al 6a 4tjes getiktquote:Op zondag 3 juni 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook echt freaking veel zin![]()
![]()
Fruit je kunt nu toch niet werken, gewoon spullen pakken en in de trein stappen
nee er ligt altijd veel zooi in mijn bed dus ik check het altijd van te vorenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En dan zeker zo: EVEN OPFLUFFEN
* pakt deken,
SWOOF
* 3DS, iPad en iPod vliegen door de slaapkamer
NOES
Nee niet echt, als ik mijn iPad zie liggen dan pak ik hem nog wel eens maar zodra hij in een la ligt of ergens in bed dan vergeet ik hetquote:
Najaaaaa... mijn bed is gewoon lekker zacht hoor...quote:Op zondag 3 juni 2012 13:26 schreef badboynova het volgende:
Waarom zoveel geld investeren in een raket schild, als we ook eendjes ze deken kunnen gebruiken XD
noem jij je kerels zooi?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee er ligt altijd veel zooi in mijn bed dus ik check het altijd van te voren
Heeft poit mans een andere titel bij jouw danquote:
Dan was je waarschijnlijk niet je 3DS / ipad / ipod tegengekomenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als er een kerel in mijn bed lag had ik er nu zelf ook nog ingelegen
zou je wel willen he Nick, gij viespeukquote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan was je waarschijnlijk niet je 3DS / ipad / ipod tegengekomen
nu is het wachten op de opmerkingen van bbn
DOORKARRENquote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
We zitten. In de trein! GRATISCH INTERNETTEEUUUHHH!!!!!!
Weer een andere UIquote:
Wel tof maar nu lijk je weer heeel iemand anders.quote:
Same ol' Shar!quote:Op zondag 3 juni 2012 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel tof maar nu lijk je weer heeel iemand anders.
quote:
starbucks zit wel op cs hoor, maar kom maar hier ik heb koffie zat!! Heb 12 smakenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste deep van de reis naar A'dam achter de rug. Helaas komen we net TOT de conclusie dat er geen Starbucks meer op A'dam CS zit. Dus Shar, heb je koffie in huis? * SummerBreeze needs cafeīne
Ja hoorquote:
Hij zit iig niet meer op perron 1 waar hij vorig jaar zat. Maar ach, wel zo goed voor de portemonnee.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
starbucks zit wel op cs hoor, maar kom maar hier ik heb koffie zat!! Heb 12 smaken
haha nee, maar goed ik ken die posts van jou wel ondertussenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
zou je wel willen he Nick, gij viespeuk
Wat is dit nu weerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
BBN en Nick ga ff samen een tentje opzetten man
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hoorDenk wel dat je dan de hele dag door stuitert
Ach, zoveel heb je ook niet gemist!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef GameBabe het volgende:
Hoe is het hier. Twee maanden weg zorgt ervoor dat je het topic niet meer volgtNu volg ik gewoon weer braaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |