nee er ligt altijd veel zooi in mijn bed dus ik check het altijd van te vorenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En dan zeker zo: EVEN OPFLUFFEN
* pakt deken,
SWOOF
* 3DS, iPad en iPod vliegen door de slaapkamer
NOES
Nee niet echt, als ik mijn iPad zie liggen dan pak ik hem nog wel eens maar zodra hij in een la ligt of ergens in bed dan vergeet ik hetquote:
Najaaaaa... mijn bed is gewoon lekker zacht hoor...quote:Op zondag 3 juni 2012 13:26 schreef badboynova het volgende:
Waarom zoveel geld investeren in een raket schild, als we ook eendjes ze deken kunnen gebruiken XD
noem jij je kerels zooi?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee er ligt altijd veel zooi in mijn bed dus ik check het altijd van te voren
Heeft poit mans een andere titel bij jouw danquote:
Dan was je waarschijnlijk niet je 3DS / ipad / ipod tegengekomenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als er een kerel in mijn bed lag had ik er nu zelf ook nog ingelegen
zou je wel willen he Nick, gij viespeukquote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan was je waarschijnlijk niet je 3DS / ipad / ipod tegengekomen
nu is het wachten op de opmerkingen van bbn
DOORKARRENquote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
We zitten. In de trein! GRATISCH INTERNETTEEUUUHHH!!!!!!
Weer een andere UIquote:
Wel tof maar nu lijk je weer heeel iemand anders.quote:
Same ol' Shar!quote:Op zondag 3 juni 2012 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel tof maar nu lijk je weer heeel iemand anders.
quote:
starbucks zit wel op cs hoor, maar kom maar hier ik heb koffie zat!! Heb 12 smakenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste deep van de reis naar A'dam achter de rug. Helaas komen we net TOT de conclusie dat er geen Starbucks meer op A'dam CS zit. Dus Shar, heb je koffie in huis? * SummerBreeze needs cafeïne
Ja hoorquote:
Hij zit iig niet meer op perron 1 waar hij vorig jaar zat. Maar ach, wel zo goed voor de portemonnee.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
starbucks zit wel op cs hoor, maar kom maar hier ik heb koffie zat!! Heb 12 smaken
haha nee, maar goed ik ken die posts van jou wel ondertussenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
zou je wel willen he Nick, gij viespeuk
Wat is dit nu weerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
BBN en Nick ga ff samen een tentje opzetten man
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hoorDenk wel dat je dan de hele dag door stuitert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |