Ze hebben vanochtend veel aandacht gehad en ik heb actief met ze gespeeld, dus dat zal het wel meevallenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm beetje jammer..
Ik moet vandaag wel een beetje uit de buurt van die kattebeestjes blijven.
Nee ik bedoel meer omdat ik niet zo goed tegen katjes kan.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend veel aandacht gehad en ik heb actief met ze gespeeld, dus dat zal het wel meevallenHet is meer als ik uit het werk thuis kom en Milo zich verveelt
Mika is sowieso rustiger, die snurkt alleen hard
Oh zo, oh dat komt wel goed babe! Ik hou ze wel uit de buurtquote:Op zondag 3 juni 2012 11:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer omdat ik niet zo goed tegen katjes kan.
Ik moet ze sowieso niet aaien maar die beesten snap dat nooit en komen dan even lekker op schoot kroelen..
Ja en het scheelt dat je geen vloerbedekking hebt want dat is altijd killing!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh zo, oh dat komt wel goed babe! Ik hou ze wel uit de buurt
Hoe lang duurt het voordat die meds gaan werken? Want als dat snel gaat zou ik ze niet nemen idd, ik heb al 3 mensen hier gehad die allergisch zijn voor katten maar op de een of andere manier echt helemaal geen last er van hadden toen ze hier warenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en het scheelt dat je geen vloerbedekking hebt want dat is altijd killing!
Sowieso neem ik ook mijn medicijnen mee maar liever slik ik dat niet want ik word er altijd super sloom van
Meh t komt met bakken uit de lucht en t is een kwartier lopenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef Reintji het volgende:
Je bent toch niet van suiker!!!11!!!!11!!1!
Goed bezig chick!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot ik heb vanochtend al een bakje yoghurt op ipv 3 stroopwafels![]()
Duurt wel eventjes maar ik neem ze alleen als het echt niet te harden is anders vind ik de sufheid niet waard. Het scheelt denk ik veel als het huis goed schoongehouden wordt. En je hebt een ruim appartement dat scheelt ook. Vrienden van ons hebben een appartementje van krap 50 m2 en 2 katten, dat trek ik altijd erg slecht.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat die meds gaan werken? Want als dat snel gaat zou ik ze niet nemen idd, ik heb al 3 mensen hier gehad die allergisch zijn voor katten maar op de een of andere manier echt helemaal geen last er van hadden toen ze hier waren
96m2 hier en huis is schoonquote:Op zondag 3 juni 2012 12:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Duurt wel eventjes maar ik neem ze alleen als het echt niet te harden is anders vind ik de sufheid niet waard. Het scheelt denk ik veel als het huis goed schoongehouden wordt. En je hebt een ruim appartement dat scheelt ook. Vrienden van ons hebben een appartementje van krap 50 m2 en 2 katten, dat trek ik altijd erg slecht.
Mijn autismequote:
Kom jij mijn bed ook eens opmaken...quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was net mijn bed aan het opmaken kom ik mijn 3ds en iPad en iPod tegen!!
dat heb ik nou nooit!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Waarom vind ik nooit gadgets als ik mijn bed op maakquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe moet ze in hemels naam je deken opvouwen, omdat hij nog stijver is dan wat dan ook XDquote:
tent opruimen danquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe moet ze in hemels naam je deken opvouwen, omdat hij nog stijver is dan wat dan ook XD
En je was ze nog niet kwijtquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
En dan zeker zo: EVEN OPFLUFFENquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Al 6a 4tjes getiktquote:Op zondag 3 juni 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook echt freaking veel zin![]()
![]()
Fruit je kunt nu toch niet werken, gewoon spullen pakken en in de trein stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |