Ja zo terug naar bedquote:
Doen wequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij hadden pannenkoeken dus das ook niet zo goed,.
Maar vandaag wel hardgelopen en bijna 15 km gefietst!
Maar morgen gezond eten ben ik ook zeker voor in!!
Maar als je nu terug gaat slaap je vannacht nog wel dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zo terug naar bed. Werd denk wakker van de honger
nice! Morgen showen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doen we
Lot ik heb vandaag zowaar een oranje jurkje gekochtik ben klaar voor het voetbal!
Jawel, denk dat ik aan 1 stuk door slaap tot morgen vroegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als je nu terug gaat slaap je vannacht nog wel dan?
IK GA EVEN NAAR AMSTERDAM WAT BLAADJES OPHANGEN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA DAT DUS!
Ik kom jullie morgen bij de tram ophalen, als we door het park lopen en er hangen blaadjes met vermiste kinderen aan de bomen dan pak ik mijn spullen en kom ik bij jullie wonen
Ik weet waar je huis staatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
BTW, voor de mensen die morgen rond 16:00 bij mij zijn en mijn adres/telefoonnummer nog nodig hebben stuur maar even PM
Sharquote:
we hebben er hier 1 gehad die het presteerde op het bureau te springen en dan OP je handen/toetsenbord te gaan liggenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die van mij allebei ookIs heel schattig, mits je net aan t gamen bent
Dat doet milo idd ookquote:Op zondag 3 juni 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben er hier 1 gehad die het presteerde op het bureau te springen en dan OP je handen/toetsenbord te gaan liggen
Hmm beetje jammer..quote:Op zondag 3 juni 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doet milo idd ookSuper irritant soms
En ook
- Controller uit je hand slaan
- Voor het beeld van de TV heen en weer lopen
- Van achter het scherm van mijn laptop er overheen gaan hangen
- Laptop slaan
en als dat allemaal niet werkt gaat hij in je tenen bijten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |