Ze hebben nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
'Vrij' uit voorarrest wel te verstaan, maar zoals je zelf ook al aangeeft is dat in afwachting van een proces. Het is dus nog niet bekend welke straf deze man krijgt. Wat mij betreft een hele zware overigens...
Wel stoor ik mij alle gefrustreerde reaguurders van GS die geen enkel idee hebben van de werking van de rechtsstaat. Maar dit terzijde....
Ja want in die tijd weet je echt alles... ga toch weg man.. ik ben het eens dat zo iemand gewoon een gepaste straf mag krijgen maar zomaar lukraak iemand als gek bestempelen en opsluiten mag gelukkig niet, iets wat de overheid een paar jaar geleden gelukkig ook besloten heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hebben nog gelijk ook.
Zo iemand moet gewoon meteen een paar dagen blijven en in die tijd wordt het maar uitgezocht.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja want in die tijd weet je echt alles... ga toch weg man.. ik ben het eens dat zo iemand gewoon een gepaste straf mag krijgen maar zomaar lukraak iemand als gek bestempelen en opsluiten mag gelukkig niet, iets wat de overheid een paar jaar geleden gelukkig ook besloten heeft.
Dit is gewoon een gekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja want in die tijd weet je echt alles... ga toch weg man.. ik ben het eens dat zo iemand gewoon een gepaste straf mag krijgen maar zomaar lukraak iemand als gek bestempelen en opsluiten mag gelukkig niet, iets wat de overheid een paar jaar geleden gelukkig ook besloten heeft.
16:00 afspreken? te vroeg/te laat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef SocialDisorder het volgende:
zo, SC-tje naar d'r opa & oma, kaartjes in m'n zak, T-shirt al uitgezocht, cash geld in de pocket, I am ready for some motherfucking D!
Denk niet dat die agenten er vaak naast zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:46 schreef wc-eend het volgende:
Je kan lachen maar de overheid heeft een paar jaar geleden een wet niet geaccepteert waarbij agenten dus iemand konden oppakken van straat, als gek bestempelen (heel simpel gezegd) en die persoon moest dan een heel traject door om uit te wijzen of er problemen zijn of niet.. dit konden ze dan bij iedereen doen...
Ze wilden dus probleemgevallen voortijdig van de straat af houden, het probleem was alleen dat agenten daar alle vrijheid in kregen en een agent is geen psycholoog of psychiater...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom heeft de ijscoman hier zo'n muziekje dat je vaak in films hoort vlak voordat er paar kinderen afgeslacht worden!! Elke keer als hij langs rijdt moet ik daar aan denken!
de kindjes rennen er wel heel enthousiast heen en ze komen weer levend terug dus t zal wel mijn sick mind zijnquote:
fwpquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER!
eten te heet, even gamen.
even gamen klaar, eten koud
haha en geen avondeten? Ik ben net wakker geworden, en ga nu ook maar eens etenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
Pak bokkepootjes open getrokken, is minder moeite
Net wakker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha en geen avondeten? Ik ben net wakker geworden, en ga nu ook maar eens eten
Ja moest ff bijslapenquote:
Heb je niet avond gegeten dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
Pak bokkepootjes open getrokken, is minder moeite
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom heeft de ijscoman hier zo'n muziekje dat je vaak in films hoort vlak voordat er paar kinderen afgeslacht worden!! Elke keer als hij langs rijdt moet ik daar aan denken!
Ik heb 3 happen macaroni opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je niet avond gegeten dan?
Chick dat zijn geen goede zaken!
JA DAT DUS!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook een
Ik insta-Pavlov als ik dat geluidje hoor
Wij hadden pannenkoeken dus das ook niet zo goed,.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 3 happen macaroni op
Mijn ontbijt waren ook al stroopwafels, morgen weer gezond eten!!
Ja zo terug naar bedquote:
Doen wequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij hadden pannenkoeken dus das ook niet zo goed,.
Maar vandaag wel hardgelopen en bijna 15 km gefietst!
Maar morgen gezond eten ben ik ook zeker voor in!!
Maar als je nu terug gaat slaap je vannacht nog wel dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zo terug naar bed. Werd denk wakker van de honger
nice! Morgen showen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doen we
Lot ik heb vandaag zowaar een oranje jurkje gekochtik ben klaar voor het voetbal!
Jawel, denk dat ik aan 1 stuk door slaap tot morgen vroegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als je nu terug gaat slaap je vannacht nog wel dan?
IK GA EVEN NAAR AMSTERDAM WAT BLAADJES OPHANGEN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA DAT DUS!
Ik kom jullie morgen bij de tram ophalen, als we door het park lopen en er hangen blaadjes met vermiste kinderen aan de bomen dan pak ik mijn spullen en kom ik bij jullie wonen
Ik weet waar je huis staatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
BTW, voor de mensen die morgen rond 16:00 bij mij zijn en mijn adres/telefoonnummer nog nodig hebben stuur maar even PM
Sharquote:
we hebben er hier 1 gehad die het presteerde op het bureau te springen en dan OP je handen/toetsenbord te gaan liggenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die van mij allebei ookIs heel schattig, mits je net aan t gamen bent
Dat doet milo idd ookquote:Op zondag 3 juni 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben er hier 1 gehad die het presteerde op het bureau te springen en dan OP je handen/toetsenbord te gaan liggen
Hmm beetje jammer..quote:Op zondag 3 juni 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doet milo idd ookSuper irritant soms
En ook
- Controller uit je hand slaan
- Voor het beeld van de TV heen en weer lopen
- Van achter het scherm van mijn laptop er overheen gaan hangen
- Laptop slaan
en als dat allemaal niet werkt gaat hij in je tenen bijten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |