Sterkte met je buik babe!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Succes! Snel beter worden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Nohhquote:
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bakquote:
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bak
Doe mij deze maar dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.- Djehoetie / Jehuty -
Met jouw boevekop natuurlijk niets raarsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Doe mij deze maar dan..Dinsdag Fall of Cybertron gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.Grimlock rulez all
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |