quote:
Vergeet mijn naam eronder niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
tribal met een hartje erin en dolfijnen eromheen!
Das mijn fotoquote:
Blijkbaar keek Fruit naar wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das mijn fotoToen was mijn haar net geverfd
![]()
Beetje jammer dat mijn tattoo niet opviel bij fruit
Ze waren me niet opgevallen, dus dat kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach je hoeft er toch niet tegenaan te kijken ..
Bewbsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijkbaar keek Fruit naar wat anders
Dat krijg je als je van die mooie schoenen aantrekt
QFTquote:
Nee je kon ze ook niet zienquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze waren me niet opgevallen, dus dat klopt
quote:
Double QFT!quote:
Dude!quote:
goh wat een observatiequote:
straks weer knuffelen met SCquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Was het leuk SB?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Fixed for accuracy!quote:
Sterkte met je buik babe!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Succes! Snel beter worden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Nohhquote:
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bakquote:
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bak
Doe mij deze maar dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.- Djehoetie / Jehuty -
Met jouw boevekop natuurlijk niets raarsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Doe mij deze maar dan..Dinsdag Fall of Cybertron gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.Grimlock rulez all
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |