SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 nachtje tot SMW!quote:
Super Mario World?quote:
Zo vetquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef Pheno het volgende:
Maar zaterdag LA dus. 4 dagen gamen, gamen, gamen
Ja, ik kreeg het ook nooit warm van haarquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx nu moet ik weer aan whitney denken. BRRR
jij gaat naar The D!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo vetVeel plezier daar
I haz a jelous!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh vet, er mag best een nieuwe tattoo bijquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij gaat naar The D!
en je krijgt een D-tattoo.
Das toch fijn! Mooie boek, mooi geblondeerd, mooi zonnebank bruinquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ideale vrouw! Ik denk dat zij de enige vrouw is die ons tweetjes uit elkaar zou kunnen drijven!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das toch fijn! Mooie boek, mooi geblondeerd, mooi zonnebank bruin![]()
+
Ze weet het altijd beter dan fruit
Future Mels:quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh vet, er mag best een nieuwe tattoo bij
FINISH HERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ideale vrouw! Ik denk dat zij de enige vrouw is die ons tweetjes uit elkaar zou kunnen drijven!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef Solique het volgende:
Kan niet wachten tot zondag volgende week vrijdag
Je vergeet de perfecte kleur foundation!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+
Hells yeah!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot .. ik moest bij deze aan Whitney denken
[ afbeelding ]
Haha, maar je sleeves komen er dus wel aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoax:
1) Ik heb niet van die dunne wenkbrauwen
2) Ik ben niet zo bruin
3) NEP ROOD HAAR
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
FINISH HERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nee joh, dat staat juist mooi zo'n masker opquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je vergeet de perfecte kleur foundation!
Nee geen sleeve hier, alhoewel ik het wel heeeeel mooi vind hoor, ligt eraan wat voor sleeve en bij wie. Ik vind het wel mooier om 1 arm te doen dan 2 maargoed ..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, maar je sleeves komen er dus wel aan?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, dat staat juist mooi zo'n masker op![]()
![]()
Ik snap ook NIET dat fruit foundation niet mooi vindt, het was ook zo netjes aangebracht!
Mjaaaa ik denk niet dat ik het van haar ga winnen ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar die sexy broek was toch echt wel te sexy hoor![]()
![]()
Hell no!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mjaaaa ik denk niet dat ik het van haar ga winnen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell no!
Zo waar als 2 paarden die elkaar met de snuit swaffelen!The fuck..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Weet je wat je moet doen als je dreigt te verliezen?? Gewoon omdraaien zonder verder nog iets te zeggen en buiten gaan rokenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mjaaaa ik denk niet dat ik het van haar ga winnen ...
stampvoetend!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen als je dreigt te verliezen?? Gewoon omdraaien zonder verder nog iets te zeggen en buiten gaan roken
MENS SCHEI UITquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+
Dikke trampstamp en een grasmaaier op d'r venusheuvelquote:
aarsgeweiquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dikke trampstamp en een grasmaaier op d'r venusheuvel
quote:
en een tweetyquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
tribal met een hartje erin en dolfijnen eromheen!
quote:
Vergeet mijn naam eronder niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
tribal met een hartje erin en dolfijnen eromheen!
Das mijn fotoquote:
Blijkbaar keek Fruit naar wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das mijn fotoToen was mijn haar net geverfd
![]()
Beetje jammer dat mijn tattoo niet opviel bij fruit
Ze waren me niet opgevallen, dus dat kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach je hoeft er toch niet tegenaan te kijken ..
Bewbsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijkbaar keek Fruit naar wat anders
Dat krijg je als je van die mooie schoenen aantrekt
QFTquote:
Nee je kon ze ook niet zienquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze waren me niet opgevallen, dus dat klopt
quote:
Double QFT!quote:
Dude!quote:
goh wat een observatiequote:
straks weer knuffelen met SCquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Was het leuk SB?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Fixed for accuracy!quote:
Sterkte met je buik babe!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Succes! Snel beter worden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt gelukkig naar huis gebracht! Ik kan niet eens normaal zitten
Fijne avond all
Nohhquote:
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bakquote:
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
leuk, maar vermoeiend. Erg veel gepraat en niet gewerkt verder. Laptop was nog niet op orde, dus daar 2,5 uur mee bezig geweest. Bijna een uur bezig geweest om een toegangspas te regelen. Nu 4 dagen weekend en dan dinsdag vol aan de bak
Doe mij deze maar dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.- Djehoetie / Jehuty -
Met jouw boevekop natuurlijk niets raarsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet bij een gemeente? Het heeft hier een maand geduurd voordat ik mijn toegangspas had..
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Doe mij deze maar dan..Dinsdag Fall of Cybertron gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decepticons > Autobots ... sowieso.Grimlock rulez all
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |