Cheater.. Hij speelt zeker ook CoD met aimbotquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BK
Het is hem gelukt trouwensNu kan ik nooit meer winnen
Auto-poke for the lose
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BK
Het is hem gelukt trouwensNu kan ik nooit meer winnen
Auto-poke for the lose
Bij de burger king op schipho!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
Hey Fruit!
Weet je waar ik straks om 17:00 uur heb afgesproken? Ergens waar ze HEEL VEEL ruimte hebben!!
op schiphol zijn en niet langskomenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de burger king op schipho!!!!
Ik ben er morgen, en jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op schiphol zijn en niet langskomen
Nee, stinken doe ik bij aankomst in LA. Ik ga fris het vliegtuig inquote:
Heb ze net uitgeprintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ff snel mijn kaartje voor zondag uitprinten!!!!!!!!!
Geeft niet, concert schijnt binnen te zijn volgens geruchtenquote:
Jamaar voor t terrassen van te vorenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geeft niet, concert schijnt binnen te zijn volgens geruchten
Ik dacht dat er nog niets gepland was er voorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar voor t terrassen van te vorenDat wordt iig niet naar het strandje of in de haven zitten, gewoon lekker ergens binnen!
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar voor t terrassen van te vorenDat wordt iig niet naar het strandje of in de haven zitten, gewoon lekker ergens binnen!
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog niets gepland was er voor![]()
Moeten jullie wel op de grond zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk is
Dat heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
?
Ik had laatst een hele post hier in de SC gezet! Dat de mensen die willen eerst naar mij kunnen komen dat we ergens wat gaan eten en de mensen die dat niet willen ook rechtstreeks naar HMH kunnen komen of na het eten mee kunnen reizen
HEY DAS NIE MIJN SCHULD JAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist![]()
Heb 1 of 2 complete topics gemist.
Ik heb flink wat zitvlees, dus wat mij betreft geen probleemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moeten jullie wel op de grond zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |