quote:
LOOL!quote:
Net gelezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:03 schreef Kn0x het volgende:
Hadden jullie trouwens onze eerste Mythbuster goes FOK!games al gelezen?
http://games.fok.nl/speci(...)de-mannenwereld.html
Ongelijk als in?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN SCHOENEN ZIJN ONGELIJK
wat is deze
Je collega is een BAAS!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Collega van mij is een auto-poke script aan het schrijven zodat hij de poke-war kan winnen![]()
Het is weer vrijdag
ISS?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
Hey Fruit!
Weet je waar ik straks om 17:00 uur heb afgesproken? Ergens waar ze HEEL VEEL ruimte hebben!!
Beter!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN SCHOENEN ZIJN ONGELIJK
wat is deze
Ik heb net foto gemaakt ik stuur wel ffquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongelijk als in?
[..]
Je collega is een BAAS!
Laat mij eens bij jullie werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Collega van mij is een auto-poke script aan het schrijven zodat hij de poke-war kan winnen![]()
Het is weer vrijdag
BKquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
Hey Fruit!
Weet je waar ik straks om 17:00 uur heb afgesproken? Ergens waar ze HEEL VEEL ruimte hebben!!
Cheater.. Hij speelt zeker ook CoD met aimbotquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BK
Het is hem gelukt trouwensNu kan ik nooit meer winnen
Auto-poke for the lose
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BK
Het is hem gelukt trouwensNu kan ik nooit meer winnen
Auto-poke for the lose
Bij de burger king op schipho!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
Hey Fruit!
op schiphol zijn en niet langskomenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de burger king op schipho!!!!
Ik ben er morgen, en jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op schiphol zijn en niet langskomen
Nee, stinken doe ik bij aankomst in LA. Ik ga fris het vliegtuig inquote:
Heb ze net uitgeprintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ff snel mijn kaartje voor zondag uitprinten!!!!!!!!!
Geeft niet, concert schijnt binnen te zijn volgens geruchtenquote:
Jamaar voor t terrassen van te vorenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geeft niet, concert schijnt binnen te zijn volgens geruchten
Ik dacht dat er nog niets gepland was er voorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar voor t terrassen van te vorenDat wordt iig niet naar het strandje of in de haven zitten, gewoon lekker ergens binnen!
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar voor t terrassen van te vorenDat wordt iig niet naar het strandje of in de haven zitten, gewoon lekker ergens binnen!
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog niets gepland was er voor![]()
Moeten jullie wel op de grond zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk is
Dat heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
?
Ik had laatst een hele post hier in de SC gezet! Dat de mensen die willen eerst naar mij kunnen komen dat we ergens wat gaan eten en de mensen die dat niet willen ook rechtstreeks naar HMH kunnen komen of na het eten mee kunnen reizen
HEY DAS NIE MIJN SCHULD JAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist![]()
Heb 1 of 2 complete topics gemist.
Ik heb flink wat zitvlees, dus wat mij betreft geen probleemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moeten jullie wel op de grond zitten
Had het pas nog gevraagd toen had je nog geen ideequote:
Ik ben heel informatief geweest hier, dat jij nou slacked kan ik nix aan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Had het pas nog gevraagd toen had je nog geen idee
Kussentjes op de grondquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb flink wat zitvlees, dus wat mij betreft geen probleem
Ik slack weet je tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben heel informatief geweest hier, dat jij nou slacked kan ik nix aan doen
We kunnen de vloer pre-demont-slopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
gewoon binnen in jouw huisje. Als ik het goed begrepen heb is er niets te slopen dat niet al stuk is
Nee danku, dan ben ik nog verder van huis, het is al erg genoeg zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
We kunnen de vloer pre-demont-slopen
Deuren gaan om 18:30 open, 20:00 begint voorprogramma.quote:
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog een paars topje liggen, kijk zondag ff misschien wil jij die hebben
I knowquote:
Jawel maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
Passen je boobies er niet in?
HOE IS MEGABOOBS TEVEEL VAN HET GOEDEquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar
1) mega boobs erin, iets teveel van t goede
2) paars is niet mijn kleur
3) ik heb hem gekocht toen ik nog in alkmaar woonde en hij is nog nooit gedragen
hij kan dus wel weg
Daarom kan het truitje naar Lot, voor haar megaboobsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HOE IS MEGABOOBS TEVEEL VAN HET GOEDE
Rossquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Zomaar een beetje extra gratis nooooooh voor de dames zo op de vrijdagmiddag
[ afbeelding ]
I DON'T KNOW!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HOE IS MEGABOOBS TEVEEL VAN HET GOEDE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Veel plezier. Wij gaan het sowieso hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
Ik ga de fyra opzoeken. Tot maandag en veel plezier zondagavond bij the D
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
Ik ga de fyra opzoeken. Tot maandag en veel plezier zondagavond bij the D
Wij ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel plezier. Wij gaan het sowieso hebben
stel dudes bij elkaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
welke film?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
srsly, als er Spidey-skating in die film zit:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Zomaar een beetje extra gratis nooooooh voor de dames zo op de vrijdagmiddag
[ afbeelding ]
*smelt*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#win
en in de bonus :
[ afbeelding ]
Die panda's deden het hem hequote:
Ik wou donor worden maar ze willen nix van mij hebbenquote:
Wie is het? Of gaat het daar niet om?quote:
Kinderen in pleeggezin, kosten van schade laten betalen, kosten van eventuele psychische hulp laten betalen, twee maanden onbetaald vuilnis laten prikken, en vervolgens een jaar of 5 vast zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)te_debiel_van_n.html
Volgens mij is de helft van NL gajes
Daar gaat het idd niet omquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie is het? Of gaat het daar niet om?
Waarheid SF!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kinderen in pleeggezin, kosten van schade laten betalen, kosten van eventuele psychische hulp laten betalen, twee maanden onbetaald vuilnis laten prikken, en vervolgens een jaar of 5 vast zetten.
Wat een degeneratie. Mensonwaardig.
Maar nee, meneer komt na 2 dagen ongeschonden vrij (en klaag prolly AT5 aan wegens privacyschennis of smaad) omdat er volgens ons rechtssysteem geen 'redenen' zijn om deze man langer vast te houden![]()
Vastzetten tot zijn proces, deze man is een tikkende tijdbom imo.
Ongekend.
Nee fruit wat je nu zegt is niet waar ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kinderen in pleeggezin, kosten van schade laten betalen, kosten van eventuele psychische hulp laten betalen, twee maanden onbetaald vuilnis laten prikken, en vervolgens een jaar of 5 vast zetten.
Maar nee, meneer komt na 2 dagen ongeschonden vrij (en klaag prolly AT5 aan wegens privacyschennis of smaad) omdat er volgens ons rechtssysteem geen 'redenen' zijn om deze man langer vast te houden![]()
Ongekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flippen om iets waar je zelf geen hinder van ondervindt: dan ben je ziekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarheid SF!
Om een autotje van 3 euro zo flippen dan ben je idd gek
'Vrij' uit voorarrest wel te verstaan, maar zoals je zelf ook al aangeeft is dat in afwachting van een proces. Het is dus nog niet bekend welke straf deze man krijgt. Wat mij betreft een hele zware overigens...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ongekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |