Meh, ik mag haar niet zo.quote:
Ik mag haar ook niet. De TT was ironisch bedoeld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh, ik mag haar niet zo.
Maar eigenlijk heb ik geen recht van spreken, want ik kijk Sankarea (nog) niet.
Oeh die moet ik ook eens gaan kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Haha, een dikke Ore no Imouto-verwijzing in Accel World 8
[ afbeelding ]
Is erg leuk. En Kirino is schattig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oeh die moet ik ook eens gaan kijken.
Cake mag achter aansluiten in de rij, ik eerstquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. De TT was ironisch bedoeld.
Al zei Cake dat hij haar zou willen motorboaten
Accel World of Ore no Imouto?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oeh die moet ik ook eens gaan kijken.
Ore no Imouto is awesome.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World of Ore no Imouto?
Die eerstgenoemde moet je niet kijken, het is verschrikkelijk.
Ore no Imouto is wel leuk
Ja Imouto. Hmmm ik heb ook nog een game in m'n flashfolder genaamd Imouto... maar dat is.... niet voor deze topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World of Ore no Imouto?
Die eerstgenoemde moet je niet kijken, het is verschrikkelijk.
Ore no Imouto is wel leuk
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja Imouto. Hmmm ik heb ook nog een game in m'n flashfolder genaamd Imouto... maar dat is.... niet voor deze topic.
Oh, vertel. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja Imouto. Hmmm ik heb ook nog een game in m'n flashfolder genaamd Imouto... maar dat is.... niet voor deze topic.
Ik heb een flash game waar je Mami (van Madoka) kunt neuken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:38 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, dat is niet FOK safe. Deze versie is ook echt bagger vertaald.
[ afbeelding ]
Met of zonder hoofd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een flash game waar je Mami (van Madoka) kunt neuken.
Wat is deze?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uiteraard?
http://dagobah.net/flash/Mami_Head.swf
Ah, een beetje zoals 'what is this I don't even'quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een FOK!-uitdrukking mijn beste.
Ja hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoi. Wil je zien hoe Boku no Pico eindigt?
Klopt! Een beetje zoals dat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals 'what is this I don't even'
sssht, ik ben best nieuw hier.
Ik weet niet precies hoever ik mag gaan hier. Dus die witte slierten, dat is gewoon koeienmelk. Niks vies aan, oke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoever ik mag gaan hier. Dus die witte slierten, dat is gewoon koeienmelk. Niks vies aan, oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een grote straal trouwens.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 19:53:09 ]
Als je hiermee op een blacklist zou terecht zou kunnen komen was ik allang v&.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Ben je overigens niet bang dat je nu op een AIVD/FBI-blacklist staat?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uiteraard?
http://dagobah.net/flash/Mami_Head.swf
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je hiermee op een blacklist zou terecht zou kunnen komen was ik allang v&.
Ik ga hem misschien wel kijken. Gewoon omdat het cult is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zie dat niemand het in z'n of haar lijstje heeft staan. (ja ik kijk naar jou, Klipnap). Durven jullie het gewoon niet toe te voegen aan dat lijstje of zijn jullie echt bang over je nek te gaan bij het kijken? Ik vond zelf School Days veel enger.
Hmm? Manyuu Hikenchou?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
Na 1 minuut van Manyuu Hikenchou heb ik er al genoeg van
In de eerste dertig seconden zuigt er al een vrouw aan een ander haar tepels
Je zult je een breuk lachen, en soms misschien een beetje kijken van... gatver moet dit nou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hem misschien wel kijken. Gewoon omdat het cult is.
Ik heb een maag van staal. Niet voor niets dat ik een gore-collectie heb uiteraard.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmm? Manyuu Hikenchou?
[..]
Je zult je een breuk lachen, en soms misschien een beetje kijken van... gatver moet dit nou.
Mja, ik heb het niet zo op gore. Ik kan er wel tegen, maar ik heb geen grote folder daarvoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een maag van staal. Niet voor niets dat ik een gore-collectie heb uiteraard.
Ik had echt zo'n ranzige doujin gelezen. Ik voelde me daarna echt een beetje schuldig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, ik heb het niet zo op gore. Ik kan er wel tegen, maar ik heb geen grote folder daarvoor.
(edit: behalve in combinatie met andere richtingen, dan oke)
Je schuldig voelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n ranzige doujin gelezen. Ik voelde me daarna echt een beetje schuldig.
Je maakt me ongelooflijk nieuwsgierig. Als het te erg is om de naam ervan te posten, even een pm?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dit was echt buiten proporties. Normaal voel ik me uiteraard nergens schuldig om.
Ik ben de naam vergeten. Het kwam even langs op het 'lulz soo RANDOM XD' gedeelte van een bekend imageboard.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je maakt me ongelooflijk nieuwsgierig. Als het te erg is om de naam ervan te posten, even een pm?
Je krijgt wel credits voor het überhaupt proberen te kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een anime die alleen over borsten gaat
Oooh je maakt me zooo nieuwsgierigquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben de naam vergeten. Het kwam even langs op het 'lulz soo RANDOM XD' gedeelte van een bekend imageboard.
Hmm... misschien kan ik daarmee Pico neutraliseren... ach nee, laat maar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een anime die alleen over borsten gaat
Na een minuut begon GTST dus ik kijk hem straks verderquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je krijgt wel credits voor het überhaupt proberen te kijken.
GTSTquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Na een minuut begon GTST dus ik kijk hem straks verder![]()
![]()
Helaas wel, en alle leuke gaan eruitquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
GTSTBetekent dus dat m'n oma daar nu ook naar zit te kijken. Oh nee ze kijkt het via zo'n preview channel, die middag ervoor. Zit die hoofddoek er nog in?
Dat is vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef AnimeFan het volgende:
Dat je een hele bluray downloadt, en dat het beeld dan 1920*800 blijkt te zijn
Gelukkig nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Arashimashou het volgende:
Enne Klipnap, heb je Pico Pico nou eigenlijk gezien of niet?
I am disappointquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gelukkig niet
GTST is leuk 's avonds.
Wahahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat krijg ik als ik Boku no Pico met een vriend ga kijken?
Of erger: met een hele klas?
Arashimashou heeft mijn Boku no Pico troll nog niet meegemaakt, dus even voor de duidelijkheid.
Een vriend van me vroeg een goede Franse film om te kijken met zijn vriendin. Zijn vriendin moest namelijk een filmverslag voor Frans maken.
Ik sprak op zijn Frans 'Boku no Pico' uit. Waarvan ik zei dat het een goede Franse actiefilm was. Helaas had hij eerst gegoogled voordat hij de torrent ging downloaden, want anders was het echt de beste actie ooit. Dan zou hij namelijk nietsvermoedend Boku no Pico met zijn vriendin kijken.
Hoe spreek je Boku no Pico uit in het Frans?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat krijg ik als ik Boku no Pico met een vriend ga kijken?
Of erger: met een hele klas?
Arashimashou heeft mijn Boku no Pico troll nog niet meegemaakt, dus even voor de duidelijkheid.
Een vriend van me vroeg een goede Franse film om te kijken met zijn vriendin. Zijn vriendin moest namelijk een filmverslag voor Frans maken.
Ik sprak op zijn Frans 'Boku no Pico' uit. Waarvan ik zei dat het een goede Franse actiefilm was. Helaas had hij eerst gegoogled voordat hij de torrent ging downloaden, want anders was het echt de beste actie ooit. Dan zou hij namelijk nietsvermoedend Boku no Pico met zijn vriendin kijken.
Gewoon, een beetje improvisatie. Hetzelfde als normaal, maar dan met een Frans accentquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe spreek je Boku no Pico uit in het Frans?
Neeeeeeeequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
HAHA ik zie twee rondborstige ninja's elkaar aanvallen in Manyuu, hoor ik opeens de stemmen van Mugi en Yui als hoofdpersonages
Not sure if want. Ik bedoel, als Tsumugi de verkrachtster is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gatver Yui wordt halfverkracht nuIk hoopte dat nooit te horen
Alleen Yui en Mugi doen mee hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
O nee, Mio redt Mugi nadat Mugi van een klif is gevallen en bewondert haar borsten. Onderwijl wordt Yui betast door de antagonist.
Wat is dit, een K-ON! bijeenkomst ofzo?
Denk je eindelijk klaar te zijn met K-ON... man die stem actrices moeten zich een breuk gelachen hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
O nee, Mio redt Mugi nadat Mugi van een klif is gevallen en bewondert haar borsten. Onderwijl wordt Yui betast door de antagonist.
Wat is dit, een K-ON! bijeenkomst ofzo?
agressieve reclame?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef redboyke het volgende:
howly shit ik wist niet dat fok aan agressieve reclame deed als je over een link van bol.com gaat word het opeens veranderd naar iets van partner programma
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef redboyke het volgende:
howly shit ik wist niet dat fok aan agressieve reclame deed als je over een link van bol.com gaat word het opeens veranderd naar iets van partner programma
Nee hoor, Mio heeft een bijrol als Oume en is nu Mugi aan het betasten met kreuntjesquote:
Azusaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor, Mio heeft een bijrol als Oume en is nu Mugi aan het betasten met kreuntjes![]()
Gelukkig doen Azunyan, Ritsu en Sawako niet mee.
ok jou valt het mss niet op maar ik kijk altijd naar de url voor ik op iets klik. als een site jou urls ongevraagd veranderd naar iets anders om wat extra geld op te strijken dan vind ik dat niet netjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Denk je eindelijk klaar te zijn met K-ON... man die stem actrices moeten zich een breuk gelachen hebben.
[..]
agressieve reclame?
Ooh, ik keek op MAL alleen bij de 4 hoofdpersonenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor, Mio heeft een bijrol als Oume en is nu Mugi aan het betasten met kreuntjes![]()
Gelukkig doen Azunyan, Ritsu en Sawako niet mee.
oooh ja nu zie ik het. Nja, netjes is anders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok jou valt het mss niet op maar ik kijk altijd naar de url voor ik op iets klik. als een site jou urls ongevraagd veranderd naar iets anders om wat extra geld op te strijken dan vind ik dat niet netjes.
de volgende stap is dan om bij elke onbekende link een ad te tonen
Sterker nog. Als je gewoon bol.com tikt, maakt hij er automatisch een hyperlink vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok jou valt het mss niet op maar ik kijk altijd naar de url voor ik op iets klik. als een site jou urls ongevraagd veranderd naar iets anders om wat extra geld op te strijken dan vind ik dat niet netjes.
de volgende stap is dan om bij elke onbekende link een ad te tonen
Is het niet juist fijner met de K-ON personages?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
Gatver, nu gaat Yui Mugi betasten.
Dropped, ik kan dit gewoon niet kijken zonder me hun K-ON! personages erbij in te beelden.
Als ze het nou in de rollen van K-ON deden, zou ik 't kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
Gatver, nu gaat Yui Mugi betasten.
Dropped.
Inderdaad. Instant watch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ze het nou in de rollen van K-ON deden, zou ik 't kijken
Nou, nee. Ik kijk liever geen hentaiquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is het niet juist fijner met de K-ON personages?
snifquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik kijk liever geen hentai
En vooral niet met mijn favoriete moe-characters.
K-ON! doujinsquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien ga ik zo een K-ON doujinshi opzoeken, om die andere te vergeten
[..]
snif
Erhm.... ik bedoel wel.... nee laat maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
K-ON! doujins
Elke week komen er ook wel nieuwe.
Nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Erhm.... ik bedoel wel.... nee laat maar
Ik bedoel niks specifieks, helaas. Maar als ik doujinshi opzoek is dat meestal op sites als waar ook dat ene vandaan komt.quote:
Oh, maar dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik bedoel niks specifieks, helaas. Maar als ik doujinshi opzoek is dat meestal op sites als waar ook dat ene vandaan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke. Ik zal stoppenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap! Ik wil je wel even waarschuwen. Wil je niet tijdens het kijken van K-ON! voortaan denken aan gangbangs, yuri en weet ik het wat. Stop dan met lezen.
Daar heb je wel betere sites voor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke. Ik zal stoppen
Google afbeeldingen FTW
Duhquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je wel betere sites voor.
Je hebt trouwens ook doujins die niet hentai-gerelateerd zijn
Ja, maar voor mensen die niet in dat wereldje thuis zijn kan ik me voorstellen (vooral als we het hier over doujins hebben) dat ze het voortaan altijd linken aan hentaiquote:
SPOILER: Geen naakt, tieten gecensureerd door mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 21:57:31 ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar voor mensen die niet in dat wereldje thuis zijn kan ik me voorstellen (vooral als we het hier over doujins hebben) dat ze het voortaan altijd linken aan hentai
Tevens zijn sommige hentai doujins zo mooi getekend, dat het eigenlijk zonde is dat het hentai is. Ik vind de art soms mooier dan bij de echte K-ON! manga.Moet dit?SPOILER: Geen naakt, tieten gecensureerd door mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar voor mensen die niet in dat wereldje thuis zijn kan ik me voorstellen (vooral als we het hier over doujins hebben) dat ze het voortaan altijd linken aan hentai
Tevens zijn sommige hentai doujins zo mooi getekend, dat het eigenlijk zonde is dat het hentai is. Ik vind de art soms mooier dan bij de echte K-ON! manga.Wut! Sauce?SPOILER: Geen naakt, tieten gecensureerd door mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm, juist.
(C79) [Kacchuu Musume] Sweet Buns! 2 (K-ON!) [English] [Yuri-ism]quote:
You sir, are a gentleman and a scholar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
(C79) [Kacchuu Musume] Sweet Buns! 2 (K-ON!) [English] [Yuri-ism]
Ja, echt.![]()
![]()
Ore no Imouto?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
You sir, are a gentleman and a scholar.
Maar goed, waar hadden we het over voordat Klipnap over deze vieze dingen begon?
Jij begonquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat vies vond, cp enzo?
Nee hoor. Jij had het de hele tijd over Boku no Pico dit, Pico dat. Boku no Topico. Dus toen dacht ik, he, dat ga ik kijken. En dat heb ik dus gedaan.quote:
Het is het zelfde met zanger Petro. Iedereen kent het en heeft het erover, niemand vindt het serieus mooie muziekquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij had het de hele tijd over Boku no Pico dit, Pico dat. Boku no Topico. Dus toen dacht ik, he, dat ga ik kijken. En dat heb ik dus gedaan.
Maar hij vindt het ook niet goed, maar gewoon komisch. Net als dat je ook zanger Petro luistert omdat het gewoon komisch slecht is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is het zelfde met zanger Petro. Iedereen kent het en heeft het erover, niemand vindt het serieus mooie muziek
Petro wie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is het zelfde met zanger Petro. Iedereen kent het en heeft het erover, niemand vindt het serieus mooie muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Petro wie?
Het is niet goed te noemen. Ik bedoel, het is hoi neuken doei. Geen enkel verhaal.Misschien zit er een diepzinnige betekenis achter. Als je de lijnen verbindt heb je een driehoek. Misschien wilde de auteur er een triforce in doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illuminatiquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien zit er een diepzinnige betekenis achter. Als je de lijnen verbindt heb je een driehoek. Misschien wilde de auteur er een triforce in doen.
In de scene draait het beeld ook rondjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien zit er een diepzinnige betekenis achter. Als je de lijnen verbindt heb je een driehoek. Misschien wilde de auteur er een triforce in doen.
Ik denk dat ze daarmee bedoelen te zeggen dat 'climate change' eigenlijk een hoax is. Of het is natuurlijk een plan door de Bildenbergers om het je te doen laten geloven!111!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In de scene draait het beeld ook rondjes.
En Krauser stond zeker onderaan terwijl Cardcaptor Sakura toekeek?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
Om het nog wat exclusiever te maken, de scene speelt zich af op de Toukyou tower.
Die ken ik allemaal niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Krauser stond zeker onderaan terwijl Cardcaptor Sakura toekeek?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Krauser stond zeker onderaan terwijl Cardcaptor Sakura toekeek?
Ik zal es kijken. Maar eerst heb ik nog andere dingen te bekijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wilde het net over Krauser hebben.
Overigens is Detroit Metal City echt een aanrader, Arashimashou. Ik heb heel de tijd in een deuk gelegen.
Als je Detroit Metal City hebt gezien, dan weet je wat we bedoelen. Er zijn maar 12 episodes van ~13 minuten, dus geen lange kost of zo.quote:
Samequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
> Ik ga even een paar uur pleite
> kom terug
> dit topic is 6 pagina's verder
MWAA!! IK VOLG HET ALLEMAAL NIET MEER
ja ik, en ja hij was wel aardig, niet heel bijzonder thou, beetje 13 in een dozijn imhoquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft Setokai no Ichizon gezien? Is t wat?
ach, alssie 1920x1080 was had je 280 beeldpunten geforceerd zwart gehad, nu kan je er nog voor kiezen em op te rekken..quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef AnimeFan het volgende:
Dat je een hele bluray downloadt, en dat het beeld dan 1920*800 blijkt te zijn
dat ..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
> kom terug
Die staat reeds op m'n schijf, maar ik ben er nog niet aan begonnen, deels omdat ik eerst deze Pico moest zien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft Setokai no Ichizon gezien? Is t wat?
Altijd zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
> kom terug
Ik snap 't niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Tja, misschien om Ascendancy zijn dronken momenten te compenseren.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Word het niet tijd onderstaande plaatje in OP te zetten?Bijna... We zitten nu midden in het lente seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Word het niet tijd onderstaande plaatje in OP te zetten?Zonder de vinkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, dat is wel erg slecht voor je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Slapeloze nacht, kan nu niet in slaap komen; nu een lekker bakkie pleur en een tosti met wat goede anime!
Heb vakantie, laat me ff genietenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg slecht voor je.
Oh, dan mag het natuurlijk. Ik moet er altijd mee uitkijken, want dan ga ik mijn ritme heel erg verzetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb vakantie, laat me ff genieten
4/4quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sinds ik ziek ben heb ik geen ritme eigenlijk.
net had je nog vakantie, make up your mind...quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sinds ik ziek ben heb ik geen ritme eigenlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. De TT was ironisch bedoeld.
Al zei Cake dat hij haar zou willen motorboaten
quote:
Mijn welgemeende excuses waarde heer, ik heb vannacht tot 2 uur mogen werken en was pas om half 4 thuis, ik moet nog even wakker wordenquote:
Als je de mentaliteit al kut vond, wat dacht je van de geluidskwaliteit?quote:
Originele muziekje is hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je de mentaliteit al kut vond, wat dacht je van de geluidskwaliteit?
ik zou het willen, maar ik moet me echt concentreren. Misschien vanaf week 26.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Tot nu toe nog niemand die Sankarea over zou willen nemen op Animees?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:39 schreef Arashimashou het volgende:
D'r gebeurt hier niks, dus ik post nog maar een random video.
FOK!'en onder de les.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan die filmpjes niet kijken, het is al genoeg dat die leraar niet doorheeft dat ik op FOK! zit terwijl hij zit te zeiken over Romeinse schilderkunst in Pompeii
romeinse schilderkunst in pompeii?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan die filmpjes niet kijken, het is al genoeg dat die leraar niet doorheeft dat ik op FOK! zit terwijl hij zit te zeiken over Romeinse schilderkunst in Pompeii
Bewaarde fresco's enzo. Kennelijk conserveerde het goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
romeinse schilderkunst in pompeii?
die stad was bedekt onder lava toch, dan blijft er imho weinig over van je schilderkunst hoor
ja ik ben cultuur barbaar enzo..
Of je gaat even naar wikiquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die stad was bedekt onder lava toch, dan blijft er imho weinig over van je schilderkunst hoor
Ik kan altijd FOK!'en onder de les. Op de middelbare school alleen bij bepaalde docenten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit ja. Er is maar een leraar bij wie ik dit kan flikken, en die heb ik nu.
Nou zeg. Met de losse hand?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:53 schreef Klipnap het volgende:
Ohnee, nu Alexander de Grote.
Gelukkig heb ik straks pauze.
Als ik thuis ben ga ik deze proberen
Natuurlijk kan ik hem meteen perfectquote:
Hmmm, ik heb hier wel een keyboard, maar door inputlag onbruikbaar. Verder heb ik aan de piano niet al te veel leuke herinneringen, maar dat een andere keerquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik hem meteen perfect
Nee, ik neem gewoon de meest rechtse toets. Dan kan ik hem lekker met een hand
Tijd om Thermae Romae te gaan kijken dus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Al gezien. Wat een kutserie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tijd om Thermae Romae te gaan kijken dus!
Ja, ik heb vakantie en daar geniet ik van, maar ik ben ook al 2 jaar onverklaarbaar ziek, waardoor ik geen fatsoenlijk ritme heb omdat ik regelmatig niet kan slapen door de pijn. Maar goed, dat had jij ook niet kunnen weten, dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
net had je nog vakantie, make up your mind...
Tuurlijk.quote:
Onverklaarbaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie en daar geniet ik van, maar ik ben ook al 2 jaar onverklaarbaar ziek, waardoor ik geen fatsoenlijk ritme heb omdat ik regelmatig niet kan slapen door de pijn. Maar goed, dat had jij ook niet kunnen weten, dus ik neem het je niet kwalijk.
Eigenlijk zijn de best bewaarde Romeinse muurschilderingen te vinden in Pompeii, juist omdat de lavastroom alles bedolf is het behouden gebleven. Er zijn in totaal vier Pomejaanse stijlen te differentiëren van zeer solide en geometrisch tot en met zeer licht en "luchtig".quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
Misschien niet het juiste woord; ik zit nu al 2 jaar met een aantal best wel hevige klachten en ze kunnen niet vinden waar het weg komt. Natuurlijk houd het elkaar allemaal wel een beetje in stand met dat slechte ritme en zo, maar dat gaat vanzelf en is niet tegen te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Onverklaarbaar
Je bent ziek, en men weet niet wat je hebt? Dat is bijzonder. (en bijzonder kut)quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien niet het juiste woord; ik zit nu al 2 jaar met een aantal best wel hevige klachten en ze kunnen niet vinden waar het weg komt. Natuurlijk houd het elkaar allemaal wel een beetje in stand met dat slechte ritme en zo, maar dat gaat vanzelf en is niet tegen te gaan.
Ja, ben medisch en psychisch helemaal onderzocht. En ze vonden helemaal niks. Zoveel ruggenprikken gehad.. wat een kut onderzoek was datquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent ziek, en men weet niet wat je hebt? Dat is bijzonder. (en bijzonder kut)
Valt wel mee hoor, er zijn nog genoeg ziektes waarvan men niet weet wat het is. Ik heb ooit eens gelezen dat het geven van een diagnose nooit 100% betrouwbaar kan zijn omdat sommige symptomen van zeer veel ziektebeelden kan komen en het is een kwestie van wegstrepen en het meest waarschijnlijke overhouden. Maar dat hoeft dus niet per sé die bepaalde ziekte te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent ziek, en men weet niet wat je hebt? Dat is bijzonder. (en bijzonder kut)
Hmm, ik heb een keyboard en piano. Keyboard heeft geen input-lag. Ik ben gewoon te lui om me er toe te zetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hier wel een keyboard, maar door inputlag onbruikbaar. Verder heb ik aan de piano niet al te veel leuke herinneringen, maar dat een andere keer
Ah, dat is echt balen man. Ik hoop dat ze er ooit achter kunnen komen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ben medisch en psychisch helemaal onderzocht. En ze vonden helemaal niks. Zoveel ruggenprikken gehad.. wat een kut onderzoek was datBen btw even mijn moeder helpen met de boodschappen, dus ik reageer wat later
Man ik lette niet goed op. Nu pas zie ik dat het er TWEE zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef redboyke het volgende:
stel je koopt iets en met dank van de hand van god krijg je er 2.
hoelang heeft dat bedrijf het recht om een item terug te vragen?
waarom zou ik anders zo blij zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Man ik lette niet goed op. Nu pas zie ik dat het er TWEE zijn![]()
![]()
![]()
Hmmm, moeilijke. Na de garantieperiode niet meer, maar dat kan lang duren
Weet ik veel wat voor pech en rampspoed je al hebt meegemaakt. Nogmaals feliquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom zou ik anders zo blij zijn
ik ga toch niet super exited zijn dat ze geven wat ik besteld heb![]()
god loves me
te vroeg geboren, aangeboren handicap, ouders die geen reet om me geven. heel schoolperiode gepest worden. mcdd hebben en opgenomen zijn in psychiatrische instellingquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor pech en rampspoed je al hebt meegemaakt. Nogmaals feli
Tjaquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
te vroeg geboren, aangeboren handicap, ouders die geen reet om me geven. heel schoolperiode gepest worden. mcdd hebben en opgenomen zijn in psychiatrische instelling
is kleine samenvatting dus dit is wel een meevaller
Anders zou hij het even kunnen spoofenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef AnimeFan het volgende:
Zou dat alleen voor jouw MAC-adres gelden?
die computer dat daar staat draait windows xp restricted rights.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders zou hij het even kunnen spoofen
Da's coolquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de best bewaarde Romeinse muurschilderingen te vinden in Pompeii, juist omdat de lavastroom alles bedolf is het behouden gebleven. Er zijn in totaal vier Pomejaanse stijlen te differentiëren van zeer solide en geometrisch tot en met zeer licht en "luchtig".
Dan is er nog het hoerenkwartier in Pompeii waarop de standjes op de muur geschilderd stonden. Als klant hoefde je alleen nog maar aan te wijzen wat je zou willen doen.
Had ik al verteld dat ik in Pompeii opgegraven heb en heb mogen samenwerken met de mevrouw die letterlijk hét boek heeft geschreven over de eerste Pompejaanse stijl?
ah, goed kutquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie en daar geniet ik van, maar ik ben ook al 2 jaar onverklaarbaar ziek, waardoor ik geen fatsoenlijk ritme heb omdat ik regelmatig niet kan slapen door de pijn. Maar goed, dat had jij ook niet kunnen weten, dus ik neem het je niet kwalijk.
Ja.quote:
Autotunequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef .Cake. het volgende:
Yeah, volledige versie van Jormungand OP!
![]()
* .Cake. beleeft een drum 'n bass revival fase.
Normaal zou ik het met je eens zijn. Dit is echter de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Ouran Koukou Host Club is een anime voor jou!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil weten waarom iedereen Yosuga no Sora helemaal de shizzle vond. Ik wil hem ook kijken maar ik haat (tw)incest anime :c
Het gebruikte dat omnibus formaat waar iedereen dat seizoen (of jaar) helemaal van in de wolken was... en het was behoorlijk ehh... pikant, voor een anime met zijn uitzendtijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil weten waarom iedereen Yosuga no Sora helemaal de shizzle vond. Ik wil hem ook kijken maar ik haat (tw)incest anime :c
Leuk man. Er is echt een wereld voor je opengegaan he?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben helemaal mangagek weer, kijk haast geen animé meer de laatste tijd, nu bezig met hunter x hunter, heb volumes 19 t/m 27 gekocht dus kan weer even door. Dikke aanrader
Ik heb wel meer manga gelezen vroeger, heb beetje alles van dragonball, en ik las via de computer maar dat is best wel kut, nu ik geld heb kan ik gewoon kopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk man. Er is echt een wereld voor je opengegaan he?
Nice.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel meer manga gelezen vroeger, heb beetje alles van dragonball, en ik las via de computer maar dat is best wel kut, nu ik geld heb kan ik gewoon kopen
Ik heb alleen een laptop, meestal moet je bij elke pagina de afbeelding nog vergroten omdat hij het automatisch aanpast op het schermquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.![]()
Een fysiek boek is veel leuker en leest ook veel beter. Lezen op een tablet lijkt me ook niet zo slecht.
Je kijkt animé toch ook met ondertitelsquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Arashimashou het volgende:
Aah, ik wil wel een keer aan manga beginnen, maar er heerst nog een zekere taalbarrière. En kom maar niet met vertalingen aanzetten
lezen op een tablet is eigenlijk net zo slecht als op een PC (vanwege het soort scherm) daarvoor hebben ze E-readers uitgevonden.. die dingen lezen echt bijna zo rustig als een boek..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.![]()
Een fysiek boek is veel leuker en leest ook veel beter. Lezen op een tablet lijkt me ook niet zo slecht.
Maar bij sommige manga zijn er pagina's nog in kleur. Daarnaast is met een iPad3 de resolutie zo goed, dat het lezen erg prettig is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lezen op een tablet is eigenlijk net zo slecht als op een PC (vanwege het soort scherm) daarvoor hebben ze E-readers uitgevonden.. die dingen lezen echt bijna zo rustig als een boek..
Dat nummer zit verwerkt in de soundtrack van een spel dat ik speeldequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
Grappig. Ik lees net dat Anno dit nummer oorspronkelijk als OP wilde hebben voor Evangelion, maar TV Tokyo vond klassieke muziek als opening niet passen bij een anime
Prachtig nummer, dat wel.
Hij zit wel in meer games, films en anime.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat nummer zit verwerkt in de soundtrack van een spel dat ik speelde
Ja, maar je luistert wel naar wat er gezegd wordt. Verder is het eerder een principekwestie boven iets anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kijkt animé toch ook met ondertitels
het heeft vrij weinig met de resolutie te maken, al die tablets (+pc's) hebben een bepaalde soort van backlight.. en dat is nou precies waardoor je ogen meer inspanning moeten leveren..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar bij sommige manga zijn er pagina's nog in kleur. Daarnaast is met een iPad3 de resolutie zo goed, dat het lezen erg prettig is.
Niet hatenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij zit wel in meer games, films en anime.
Catherine zit die volgens mij ook in.
Ziet er trouwens wel uit als een slechte MMORPG
Het veel spelen betekent nog niet dat het een goed spel is. Ik heb nog best wel veel Silkroad Online gespeeld... wat zonde zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet hatenHeb het van groep 4 tot de brugklas kapot gespeeld. Jammer dat er nu niemand meer op zit.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet hatenHeb het van groep 4 tot de brugklas kapot gespeeld. Jammer dat er nu niemand meer op zit.
Ach, WoW, Runescape etc. zijn best in de normale wereld ingeburgerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MMORPG's, nog meer nerd dan animé
Welke nerds?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
Anime voor nerds? Laat het niet waar zijn
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!![]()
Hmm, confessionalisme dat is lastig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
[..]
Welke nerds?
Gamers(met kinderen)?40/50+ met (klein)kinderen?Huisvrouwen?Beroemde/Bekende mensen?hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!
K-ON!.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.
Het zijn ook geen goede argumenten. Die zijn er wel, maar die kun je beter door iemand anders laten leveren. Niet door mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
K-ON!.
En die argumenten kan ik niet echt gebruiken in mijn betoog
Ja al die argumenten heb ik alquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Oh, je kunt natuurlijk zeggen dat de koningin te veel politieke invloed heeft, omdat ze altijd de adviseur benoemt. Dat zou je misschien een beetje ondemocratisch kunnen noemen.
Oh oké.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja al die argumenten heb ik al
Nouja, ik ga wel verder met mijn werkstuk over Abraham Kuijpers
8 minuten pratenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh oké.
Succes! Hoeveel tegenargumenten moet je eigenlijk minimaal hebben?
Da's Jack van Houtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En wat is dat nu weer voor iets. Moet dat nu in deze schone topic?
Inderdaad, al heeft hij wel Lorena aan de haak geslagen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef Arashimashou het volgende:
Is dat niet die rechercheur die te dom is om te poepen?
Blijf jij maar naar deze kijken.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf jij maar naar deze kijken.Laadt niet?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf jij maar naar deze kijken.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens meen ik het niet hoor. 3D waardeer ik ook.
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeldquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
Vreemd, in IE laadt ie wel.
Hm, ja, deze ken ik van gezicht. ()
Bij zo'n figuur maakt het toch niet uit of ze 6, 14 of 84 is?
Hm... anime figuren ook?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeld
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeld
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:36 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens, de hele tijd je avatar veranderen... tssss. De video die ik zocht kon ik niet vinden, maar dit komt heel dicht in de buurt.
Die ken ik niet. De voorgaande drie wel. (Nou ja, ik weet het niet zeker of ik die ene kende, was dat Amerika?)quote:
Ah, je lensquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben klaar voor de meet!!:9
[..]
Kweeniequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die ken ik niet. De voorgaande drie wel. (Nou ja, ik weet het niet zeker of ik die ene kende, was dat Amerika?)
Aardig veel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yutaka uit Lucky Star.
[ afbeelding ] Yukito uit Cardcaptor Sakura.
[ afbeelding ] Yui uit K-ON!
[ afbeelding ] Harry Potter wordt gemept door Umbridge.
[ afbeelding ] Zoekresultaat ''Kort en Pittig''.
[ afbeelding ] Mijn allereerste.
[ afbeelding ] De Postal Goldman.
Oke, ik kende alleen Yui en Yutaka. Beide met een yu.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yutaka uit Lucky Star.
[ afbeelding ] Yukito uit Cardcaptor Sakura.
[ afbeelding ] Yui uit K-ON!
[ afbeelding ] Harry Potter wordt gemept door Umbridge.
[ afbeelding ] Zoekresultaat ''Kort en Pittig''.
[ afbeelding ] Mijn allereerste.
[ afbeelding ] De Postal Goldman.
Gewoon kijken!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:
Zombies, bahAardig of onaardig, blijft onaangenaam.
Laat Horo hier buiten. Ik begrijp niet waarom je haar met dat lelijke ding zou willen vergelijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:47 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, dat geloof ik niet. Ami zal altijd mooi blijven!
[ afbeelding ]
(Aan die blik alleen al zie je dat er een 'Horo' in zit. Verder nog personages als Tenma en Tenko.)
Zij doet Horo's stemquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Laat Horo hier buiten. Ik begrijp niet waarom je haar met dat lelijke ding zou willen vergelijken.
Als FOSS-fan had je beter een Android-toestel kunnen nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lelijk blond
* Blue_Panther_Ninja heeft een BB 9780 sinds gisteren
Heb ik ook,sinds begin juli vorige jaar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als FOSS-fan had je beter een Android-toestel kunnen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar joh?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat Ami ook de stem van Kallen is uit Geass?![]()
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valtquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
OH, en Klipnap, nu weten we iig wie die andere persoon is in de opening van Kore wa Zombie !
Geweldig toch of niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valt
Wachten dan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee! Ze wil niet eens vechten.
Er is nu nog maar een aflevering
OTD kreeg toch ook 12 eps?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |