Oh, dan mag het natuurlijk. Ik moet er altijd mee uitkijken, want dan ga ik mijn ritme heel erg verzetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb vakantie, laat me ff genieten
4/4quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sinds ik ziek ben heb ik geen ritme eigenlijk.
net had je nog vakantie, make up your mind...quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sinds ik ziek ben heb ik geen ritme eigenlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. De TT was ironisch bedoeld.
Al zei Cake dat hij haar zou willen motorboaten
Mijn welgemeende excuses waarde heer, ik heb vannacht tot 2 uur mogen werken en was pas om half 4 thuis, ik moet nog even wakker wordenquote:
Als je de mentaliteit al kut vond, wat dacht je van de geluidskwaliteit?quote:
Originele muziekje is hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je de mentaliteit al kut vond, wat dacht je van de geluidskwaliteit?
ik zou het willen, maar ik moet me echt concentreren. Misschien vanaf week 26.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Tot nu toe nog niemand die Sankarea over zou willen nemen op Animees?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:39 schreef Arashimashou het volgende:
D'r gebeurt hier niks, dus ik post nog maar een random video.
FOK!'en onder de les.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan die filmpjes niet kijken, het is al genoeg dat die leraar niet doorheeft dat ik op FOK! zit terwijl hij zit te zeiken over Romeinse schilderkunst in Pompeii
romeinse schilderkunst in pompeii?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan die filmpjes niet kijken, het is al genoeg dat die leraar niet doorheeft dat ik op FOK! zit terwijl hij zit te zeiken over Romeinse schilderkunst in Pompeii
Bewaarde fresco's enzo. Kennelijk conserveerde het goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
romeinse schilderkunst in pompeii?
die stad was bedekt onder lava toch, dan blijft er imho weinig over van je schilderkunst hoor
ja ik ben cultuur barbaar enzo..
Of je gaat even naar wikiquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die stad was bedekt onder lava toch, dan blijft er imho weinig over van je schilderkunst hoor
Ik kan altijd FOK!'en onder de les. Op de middelbare school alleen bij bepaalde docenten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit ja. Er is maar een leraar bij wie ik dit kan flikken, en die heb ik nu.
Nou zeg. Met de losse hand?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:53 schreef Klipnap het volgende:
Ohnee, nu Alexander de Grote.
Gelukkig heb ik straks pauze.
Als ik thuis ben ga ik deze proberen
Natuurlijk kan ik hem meteen perfectquote:
Hmmm, ik heb hier wel een keyboard, maar door inputlag onbruikbaar. Verder heb ik aan de piano niet al te veel leuke herinneringen, maar dat een andere keerquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik hem meteen perfect
Nee, ik neem gewoon de meest rechtse toets. Dan kan ik hem lekker met een hand
Tijd om Thermae Romae te gaan kijken dus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Al gezien. Wat een kutserie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tijd om Thermae Romae te gaan kijken dus!
Ja, ik heb vakantie en daar geniet ik van, maar ik ben ook al 2 jaar onverklaarbaar ziek, waardoor ik geen fatsoenlijk ritme heb omdat ik regelmatig niet kan slapen door de pijn. Maar goed, dat had jij ook niet kunnen weten, dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
net had je nog vakantie, make up your mind...
Tuurlijk.quote:
Onverklaarbaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie en daar geniet ik van, maar ik ben ook al 2 jaar onverklaarbaar ziek, waardoor ik geen fatsoenlijk ritme heb omdat ik regelmatig niet kan slapen door de pijn. Maar goed, dat had jij ook niet kunnen weten, dus ik neem het je niet kwalijk.
Eigenlijk zijn de best bewaarde Romeinse muurschilderingen te vinden in Pompeii, juist omdat de lavastroom alles bedolf is het behouden gebleven. Er zijn in totaal vier Pomejaanse stijlen te differentiren van zeer solide en geometrisch tot en met zeer licht en "luchtig".quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
Misschien niet het juiste woord; ik zit nu al 2 jaar met een aantal best wel hevige klachten en ze kunnen niet vinden waar het weg komt. Natuurlijk houd het elkaar allemaal wel een beetje in stand met dat slechte ritme en zo, maar dat gaat vanzelf en is niet tegen te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Onverklaarbaar
Je bent ziek, en men weet niet wat je hebt? Dat is bijzonder. (en bijzonder kut)quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien niet het juiste woord; ik zit nu al 2 jaar met een aantal best wel hevige klachten en ze kunnen niet vinden waar het weg komt. Natuurlijk houd het elkaar allemaal wel een beetje in stand met dat slechte ritme en zo, maar dat gaat vanzelf en is niet tegen te gaan.
Ja, ben medisch en psychisch helemaal onderzocht. En ze vonden helemaal niks. Zoveel ruggenprikken gehad.. wat een kut onderzoek was datquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent ziek, en men weet niet wat je hebt? Dat is bijzonder. (en bijzonder kut)
Valt wel mee hoor, er zijn nog genoeg ziektes waarvan men niet weet wat het is. Ik heb ooit eens gelezen dat het geven van een diagnose nooit 100% betrouwbaar kan zijn omdat sommige symptomen van zeer veel ziektebeelden kan komen en het is een kwestie van wegstrepen en het meest waarschijnlijke overhouden. Maar dat hoeft dus niet per s die bepaalde ziekte te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent ziek, en men weet niet wat je hebt? Dat is bijzonder. (en bijzonder kut)
Hmm, ik heb een keyboard en piano. Keyboard heeft geen input-lag. Ik ben gewoon te lui om me er toe te zetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hier wel een keyboard, maar door inputlag onbruikbaar. Verder heb ik aan de piano niet al te veel leuke herinneringen, maar dat een andere keer
Ah, dat is echt balen man. Ik hoop dat ze er ooit achter kunnen komen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ben medisch en psychisch helemaal onderzocht. En ze vonden helemaal niks. Zoveel ruggenprikken gehad.. wat een kut onderzoek was datBen btw even mijn moeder helpen met de boodschappen, dus ik reageer wat later
Man ik lette niet goed op. Nu pas zie ik dat het er TWEE zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef redboyke het volgende:
stel je koopt iets en met dank van de hand van god krijg je er 2.
hoelang heeft dat bedrijf het recht om een item terug te vragen?
waarom zou ik anders zo blij zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Man ik lette niet goed op. Nu pas zie ik dat het er TWEE zijn![]()
![]()
![]()
Hmmm, moeilijke. Na de garantieperiode niet meer, maar dat kan lang duren
Weet ik veel wat voor pech en rampspoed je al hebt meegemaakt. Nogmaals feliquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom zou ik anders zo blij zijn
ik ga toch niet super exited zijn dat ze geven wat ik besteld heb![]()
god loves me
te vroeg geboren, aangeboren handicap, ouders die geen reet om me geven. heel schoolperiode gepest worden. mcdd hebben en opgenomen zijn in psychiatrische instellingquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor pech en rampspoed je al hebt meegemaakt. Nogmaals feli
Tjaquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
te vroeg geboren, aangeboren handicap, ouders die geen reet om me geven. heel schoolperiode gepest worden. mcdd hebben en opgenomen zijn in psychiatrische instelling
is kleine samenvatting dus dit is wel een meevaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |