Oh, dan mag het natuurlijk. Ik moet er altijd mee uitkijken, want dan ga ik mijn ritme heel erg verzetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb vakantie, laat me ff genieten
4/4quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sinds ik ziek ben heb ik geen ritme eigenlijk.
net had je nog vakantie, make up your mind...quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sinds ik ziek ben heb ik geen ritme eigenlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. De TT was ironisch bedoeld.
Al zei Cake dat hij haar zou willen motorboaten
Mijn welgemeende excuses waarde heer, ik heb vannacht tot 2 uur mogen werken en was pas om half 4 thuis, ik moet nog even wakker wordenquote:
Als je de mentaliteit al kut vond, wat dacht je van de geluidskwaliteit?quote:
Originele muziekje is hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je de mentaliteit al kut vond, wat dacht je van de geluidskwaliteit?
ik zou het willen, maar ik moet me echt concentreren. Misschien vanaf week 26.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Tot nu toe nog niemand die Sankarea over zou willen nemen op Animees?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:39 schreef Arashimashou het volgende:
D'r gebeurt hier niks, dus ik post nog maar een random video.
FOK!'en onder de les.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan die filmpjes niet kijken, het is al genoeg dat die leraar niet doorheeft dat ik op FOK! zit terwijl hij zit te zeiken over Romeinse schilderkunst in Pompeii
romeinse schilderkunst in pompeii?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan die filmpjes niet kijken, het is al genoeg dat die leraar niet doorheeft dat ik op FOK! zit terwijl hij zit te zeiken over Romeinse schilderkunst in Pompeii
Bewaarde fresco's enzo. Kennelijk conserveerde het goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
romeinse schilderkunst in pompeii?
die stad was bedekt onder lava toch, dan blijft er imho weinig over van je schilderkunst hoor
ja ik ben cultuur barbaar enzo..
Of je gaat even naar wikiquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
romeinse schilderkunst in pompeii?
die stad was bedekt onder lava toch, dan blijft er imho weinig over van je schilderkunst hoor
ja ik ben cultuur barbaar enzo..
Ik kan altijd FOK!'en onder de les. Op de middelbare school alleen bij bepaalde docenten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit ja. Er is maar een leraar bij wie ik dit kan flikken, en die heb ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |