K-ON! doujinsquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien ga ik zo een K-ON doujinshi opzoeken, om die andere te vergeten
[..]
snif
Erhm.... ik bedoel wel.... nee laat maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
K-ON! doujins
Elke week komen er ook wel nieuwe.
Nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Erhm.... ik bedoel wel.... nee laat maar
Ik bedoel niks specifieks, helaas. Maar als ik doujinshi opzoek is dat meestal op sites als waar ook dat ene vandaan komt.quote:
Oh, maar dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik bedoel niks specifieks, helaas. Maar als ik doujinshi opzoek is dat meestal op sites als waar ook dat ene vandaan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke. Ik zal stoppenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap! Ik wil je wel even waarschuwen. Wil je niet tijdens het kijken van K-ON! voortaan denken aan gangbangs, yuri en weet ik het wat. Stop dan met lezen.
Daar heb je wel betere sites voor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke. Ik zal stoppen
Google afbeeldingen FTW
Duhquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je wel betere sites voor.
Je hebt trouwens ook doujins die niet hentai-gerelateerd zijn
Ja, maar voor mensen die niet in dat wereldje thuis zijn kan ik me voorstellen (vooral als we het hier over doujins hebben) dat ze het voortaan altijd linken aan hentaiquote:
SPOILER: Geen naakt, tieten gecensureerd door mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 21:57:31 ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar voor mensen die niet in dat wereldje thuis zijn kan ik me voorstellen (vooral als we het hier over doujins hebben) dat ze het voortaan altijd linken aan hentai
Tevens zijn sommige hentai doujins zo mooi getekend, dat het eigenlijk zonde is dat het hentai is. Ik vind de art soms mooier dan bij de echte K-ON! manga.Moet dit?SPOILER: Geen naakt, tieten gecensureerd door mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar voor mensen die niet in dat wereldje thuis zijn kan ik me voorstellen (vooral als we het hier over doujins hebben) dat ze het voortaan altijd linken aan hentai
Tevens zijn sommige hentai doujins zo mooi getekend, dat het eigenlijk zonde is dat het hentai is. Ik vind de art soms mooier dan bij de echte K-ON! manga.Wut! Sauce?SPOILER: Geen naakt, tieten gecensureerd door mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm, juist.
(C79) [Kacchuu Musume] Sweet Buns! 2 (K-ON!) [English] [Yuri-ism]quote:
You sir, are a gentleman and a scholar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
(C79) [Kacchuu Musume] Sweet Buns! 2 (K-ON!) [English] [Yuri-ism]
Ja, echt.![]()
![]()
Ore no Imouto?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
You sir, are a gentleman and a scholar.
Maar goed, waar hadden we het over voordat Klipnap over deze vieze dingen begon?
Jij begonquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat vies vond, cp enzo?
Nee hoor. Jij had het de hele tijd over Boku no Pico dit, Pico dat. Boku no Topico. Dus toen dacht ik, he, dat ga ik kijken. En dat heb ik dus gedaan.quote:
Het is het zelfde met zanger Petro. Iedereen kent het en heeft het erover, niemand vindt het serieus mooie muziekquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij had het de hele tijd over Boku no Pico dit, Pico dat. Boku no Topico. Dus toen dacht ik, he, dat ga ik kijken. En dat heb ik dus gedaan.
Maar hij vindt het ook niet goed, maar gewoon komisch. Net als dat je ook zanger Petro luistert omdat het gewoon komisch slecht is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is het zelfde met zanger Petro. Iedereen kent het en heeft het erover, niemand vindt het serieus mooie muziek
Petro wie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is het zelfde met zanger Petro. Iedereen kent het en heeft het erover, niemand vindt het serieus mooie muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Petro wie?
Het is niet goed te noemen. Ik bedoel, het is hoi neuken doei. Geen enkel verhaal.Misschien zit er een diepzinnige betekenis achter. Als je de lijnen verbindt heb je een driehoek. Misschien wilde de auteur er een triforce in doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illuminatiquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien zit er een diepzinnige betekenis achter. Als je de lijnen verbindt heb je een driehoek. Misschien wilde de auteur er een triforce in doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |