Anders zou hij het even kunnen spoofenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef AnimeFan het volgende:
Zou dat alleen voor jouw MAC-adres gelden?
die computer dat daar staat draait windows xp restricted rights.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders zou hij het even kunnen spoofen
Da's coolquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de best bewaarde Romeinse muurschilderingen te vinden in Pompeii, juist omdat de lavastroom alles bedolf is het behouden gebleven. Er zijn in totaal vier Pomejaanse stijlen te differentiëren van zeer solide en geometrisch tot en met zeer licht en "luchtig".
Dan is er nog het hoerenkwartier in Pompeii waarop de standjes op de muur geschilderd stonden. Als klant hoefde je alleen nog maar aan te wijzen wat je zou willen doen.
Had ik al verteld dat ik in Pompeii opgegraven heb en heb mogen samenwerken met de mevrouw die letterlijk hét boek heeft geschreven over de eerste Pompejaanse stijl?
ah, goed kutquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie en daar geniet ik van, maar ik ben ook al 2 jaar onverklaarbaar ziek, waardoor ik geen fatsoenlijk ritme heb omdat ik regelmatig niet kan slapen door de pijn. Maar goed, dat had jij ook niet kunnen weten, dus ik neem het je niet kwalijk.
Ja.quote:
Autotunequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef .Cake. het volgende:
Yeah, volledige versie van Jormungand OP!
![]()
* .Cake. beleeft een drum 'n bass revival fase.
Normaal zou ik het met je eens zijn. Dit is echter de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Ouran Koukou Host Club is een anime voor jou!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil weten waarom iedereen Yosuga no Sora helemaal de shizzle vond. Ik wil hem ook kijken maar ik haat (tw)incest anime :c
Het gebruikte dat omnibus formaat waar iedereen dat seizoen (of jaar) helemaal van in de wolken was... en het was behoorlijk ehh... pikant, voor een anime met zijn uitzendtijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil weten waarom iedereen Yosuga no Sora helemaal de shizzle vond. Ik wil hem ook kijken maar ik haat (tw)incest anime :c
Leuk man. Er is echt een wereld voor je opengegaan he?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben helemaal mangagek weer, kijk haast geen animé meer de laatste tijd, nu bezig met hunter x hunter, heb volumes 19 t/m 27 gekocht dus kan weer even door. Dikke aanrader
Ik heb wel meer manga gelezen vroeger, heb beetje alles van dragonball, en ik las via de computer maar dat is best wel kut, nu ik geld heb kan ik gewoon kopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk man. Er is echt een wereld voor je opengegaan he?
Nice.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel meer manga gelezen vroeger, heb beetje alles van dragonball, en ik las via de computer maar dat is best wel kut, nu ik geld heb kan ik gewoon kopen
Ik heb alleen een laptop, meestal moet je bij elke pagina de afbeelding nog vergroten omdat hij het automatisch aanpast op het schermquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.![]()
Een fysiek boek is veel leuker en leest ook veel beter. Lezen op een tablet lijkt me ook niet zo slecht.
Je kijkt animé toch ook met ondertitelsquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Arashimashou het volgende:
Aah, ik wil wel een keer aan manga beginnen, maar er heerst nog een zekere taalbarrière. En kom maar niet met vertalingen aanzetten
lezen op een tablet is eigenlijk net zo slecht als op een PC (vanwege het soort scherm) daarvoor hebben ze E-readers uitgevonden.. die dingen lezen echt bijna zo rustig als een boek..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.![]()
Een fysiek boek is veel leuker en leest ook veel beter. Lezen op een tablet lijkt me ook niet zo slecht.
Maar bij sommige manga zijn er pagina's nog in kleur. Daarnaast is met een iPad3 de resolutie zo goed, dat het lezen erg prettig is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lezen op een tablet is eigenlijk net zo slecht als op een PC (vanwege het soort scherm) daarvoor hebben ze E-readers uitgevonden.. die dingen lezen echt bijna zo rustig als een boek..
Dat nummer zit verwerkt in de soundtrack van een spel dat ik speeldequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
Grappig. Ik lees net dat Anno dit nummer oorspronkelijk als OP wilde hebben voor Evangelion, maar TV Tokyo vond klassieke muziek als opening niet passen bij een anime
Prachtig nummer, dat wel.
Hij zit wel in meer games, films en anime.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat nummer zit verwerkt in de soundtrack van een spel dat ik speelde
Ja, maar je luistert wel naar wat er gezegd wordt. Verder is het eerder een principekwestie boven iets anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kijkt animé toch ook met ondertitels
het heeft vrij weinig met de resolutie te maken, al die tablets (+pc's) hebben een bepaalde soort van backlight.. en dat is nou precies waardoor je ogen meer inspanning moeten leveren..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar bij sommige manga zijn er pagina's nog in kleur. Daarnaast is met een iPad3 de resolutie zo goed, dat het lezen erg prettig is.
Niet hatenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij zit wel in meer games, films en anime.
Catherine zit die volgens mij ook in.
Ziet er trouwens wel uit als een slechte MMORPG
Het veel spelen betekent nog niet dat het een goed spel is. Ik heb nog best wel veel Silkroad Online gespeeld... wat zonde zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet hatenHeb het van groep 4 tot de brugklas kapot gespeeld. Jammer dat er nu niemand meer op zit.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet hatenHeb het van groep 4 tot de brugklas kapot gespeeld. Jammer dat er nu niemand meer op zit.
Ach, WoW, Runescape etc. zijn best in de normale wereld ingeburgerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MMORPG's, nog meer nerd dan animé
Welke nerds?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
Anime voor nerds? Laat het niet waar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!![]()
Hmm, confessionalisme dat is lastig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
[..]
Welke nerds?
Gamers(met kinderen)?40/50+ met (klein)kinderen?Huisvrouwen?Beroemde/Bekende mensen?hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!
K-ON!.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.
Het zijn ook geen goede argumenten. Die zijn er wel, maar die kun je beter door iemand anders laten leveren. Niet door mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
K-ON!.
En die argumenten kan ik niet echt gebruiken in mijn betoog
Ja al die argumenten heb ik alquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Oh, je kunt natuurlijk zeggen dat de koningin te veel politieke invloed heeft, omdat ze altijd de adviseur benoemt. Dat zou je misschien een beetje ondemocratisch kunnen noemen.
Oh oké.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja al die argumenten heb ik al
Nouja, ik ga wel verder met mijn werkstuk over Abraham Kuijpers
8 minuten pratenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh oké.
Succes! Hoeveel tegenargumenten moet je eigenlijk minimaal hebben?
Da's Jack van Houtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En wat is dat nu weer voor iets. Moet dat nu in deze schone topic?
Inderdaad, al heeft hij wel Lorena aan de haak geslagen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef Arashimashou het volgende:
Is dat niet die rechercheur die te dom is om te poepen?
Blijf jij maar naar deze kijken.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf jij maar naar deze kijken.Laadt niet?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf jij maar naar deze kijken.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens meen ik het niet hoor. 3D waardeer ik ook.
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeldquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
Vreemd, in IE laadt ie wel.
Hm, ja, deze ken ik van gezicht. ()
Bij zo'n figuur maakt het toch niet uit of ze 6, 14 of 84 is?
Hm... anime figuren ook?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeld
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeld
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:36 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens, de hele tijd je avatar veranderen... tssss. De video die ik zocht kon ik niet vinden, maar dit komt heel dicht in de buurt.
Die ken ik niet. De voorgaande drie wel. (Nou ja, ik weet het niet zeker of ik die ene kende, was dat Amerika?)quote:
Ah, je lensquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben klaar voor de meet!!:9
[..]
Kweeniequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die ken ik niet. De voorgaande drie wel. (Nou ja, ik weet het niet zeker of ik die ene kende, was dat Amerika?)
Aardig veel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yutaka uit Lucky Star.
[ afbeelding ] Yukito uit Cardcaptor Sakura.
[ afbeelding ] Yui uit K-ON!
[ afbeelding ] Harry Potter wordt gemept door Umbridge.
[ afbeelding ] Zoekresultaat ''Kort en Pittig''.
[ afbeelding ] Mijn allereerste.
[ afbeelding ] De Postal Goldman.
Oke, ik kende alleen Yui en Yutaka. Beide met een yu.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yutaka uit Lucky Star.
[ afbeelding ] Yukito uit Cardcaptor Sakura.
[ afbeelding ] Yui uit K-ON!
[ afbeelding ] Harry Potter wordt gemept door Umbridge.
[ afbeelding ] Zoekresultaat ''Kort en Pittig''.
[ afbeelding ] Mijn allereerste.
[ afbeelding ] De Postal Goldman.
Gewoon kijken!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:
Zombies, bahAardig of onaardig, blijft onaangenaam.
Laat Horo hier buiten. Ik begrijp niet waarom je haar met dat lelijke ding zou willen vergelijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:47 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, dat geloof ik niet. Ami zal altijd mooi blijven!
[ afbeelding ]
(Aan die blik alleen al zie je dat er een 'Horo' in zit. Verder nog personages als Tenma en Tenko.)
Zij doet Horo's stemquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Laat Horo hier buiten. Ik begrijp niet waarom je haar met dat lelijke ding zou willen vergelijken.
Als FOSS-fan had je beter een Android-toestel kunnen nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lelijk blond
* Blue_Panther_Ninja heeft een BB 9780 sinds gisteren
Heb ik ook,sinds begin juli vorige jaar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als FOSS-fan had je beter een Android-toestel kunnen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar joh?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat Ami ook de stem van Kallen is uit Geass?![]()
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valtquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
OH, en Klipnap, nu weten we iig wie die andere persoon is in de opening van Kore wa Zombie !
Geweldig toch of niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valt
Wachten dan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee! Ze wil niet eens vechten.
Er is nu nog maar een aflevering
OTD kreeg toch ook 12 eps?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |