Die ken ik niet. De voorgaande drie wel. (Nou ja, ik weet het niet zeker of ik die ene kende, was dat Amerika?)quote:
Ah, je lensquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben klaar voor de meet!!:9
[..]
Kweeniequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die ken ik niet. De voorgaande drie wel. (Nou ja, ik weet het niet zeker of ik die ene kende, was dat Amerika?)
Aardig veel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yutaka uit Lucky Star.
[ afbeelding ] Yukito uit Cardcaptor Sakura.
[ afbeelding ] Yui uit K-ON!
[ afbeelding ] Harry Potter wordt gemept door Umbridge.
[ afbeelding ] Zoekresultaat ''Kort en Pittig''.
[ afbeelding ] Mijn allereerste.
[ afbeelding ] De Postal Goldman.
Oke, ik kende alleen Yui en Yutaka. Beide met een yu.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yutaka uit Lucky Star.
[ afbeelding ] Yukito uit Cardcaptor Sakura.
[ afbeelding ] Yui uit K-ON!
[ afbeelding ] Harry Potter wordt gemept door Umbridge.
[ afbeelding ] Zoekresultaat ''Kort en Pittig''.
[ afbeelding ] Mijn allereerste.
[ afbeelding ] De Postal Goldman.
Gewoon kijken!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:
Zombies, bahAardig of onaardig, blijft onaangenaam.
Laat Horo hier buiten. Ik begrijp niet waarom je haar met dat lelijke ding zou willen vergelijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:47 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, dat geloof ik niet. Ami zal altijd mooi blijven!
[ afbeelding ]
(Aan die blik alleen al zie je dat er een 'Horo' in zit. Verder nog personages als Tenma en Tenko.)
Zij doet Horo's stemquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Laat Horo hier buiten. Ik begrijp niet waarom je haar met dat lelijke ding zou willen vergelijken.
Als FOSS-fan had je beter een Android-toestel kunnen nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lelijk blond
* Blue_Panther_Ninja heeft een BB 9780 sinds gisteren
Heb ik ook,sinds begin juli vorige jaar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als FOSS-fan had je beter een Android-toestel kunnen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar joh?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat Ami ook de stem van Kallen is uit Geass?![]()
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valtquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
OH, en Klipnap, nu weten we iig wie die andere persoon is in de opening van Kore wa Zombie !
Geweldig toch of niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valt
Wachten dan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee! Ze wil niet eens vechten.
Er is nu nog maar een aflevering
OTD kreeg toch ook 12 eps?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller. Ik had gehoopt op een kick-ass ninjavampier. Is het een mangatekenaar die steeds in slaap valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |