Ach, WoW, Runescape etc. zijn best in de normale wereld ingeburgerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MMORPG's, nog meer nerd dan animé
Welke nerds?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
Anime voor nerds? Laat het niet waar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!![]()
Hmm, confessionalisme dat is lastig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
[..]
Welke nerds?
Gamers(met kinderen)?40/50+ met (klein)kinderen?Huisvrouwen?Beroemde/Bekende mensen?hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!
K-ON!.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.
Het zijn ook geen goede argumenten. Die zijn er wel, maar die kun je beter door iemand anders laten leveren. Niet door mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
K-ON!.
En die argumenten kan ik niet echt gebruiken in mijn betoog
Ja al die argumenten heb ik alquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Oh, je kunt natuurlijk zeggen dat de koningin te veel politieke invloed heeft, omdat ze altijd de adviseur benoemt. Dat zou je misschien een beetje ondemocratisch kunnen noemen.
Oh oké.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja al die argumenten heb ik al
Nouja, ik ga wel verder met mijn werkstuk over Abraham Kuijpers
8 minuten pratenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh oké.
Succes! Hoeveel tegenargumenten moet je eigenlijk minimaal hebben?
Da's Jack van Houtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En wat is dat nu weer voor iets. Moet dat nu in deze schone topic?
Inderdaad, al heeft hij wel Lorena aan de haak geslagen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef Arashimashou het volgende:
Is dat niet die rechercheur die te dom is om te poepen?
Blijf jij maar naar deze kijken.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf jij maar naar deze kijken.Laadt niet?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf jij maar naar deze kijken.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens meen ik het niet hoor. 3D waardeer ik ook.
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeldquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
Vreemd, in IE laadt ie wel.
Hm, ja, deze ken ik van gezicht. ()
Bij zo'n figuur maakt het toch niet uit of ze 6, 14 of 84 is?
Hm... anime figuren ook?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Japanners zijn al bij 60 jaar verschrompeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |