lezen op een tablet is eigenlijk net zo slecht als op een PC (vanwege het soort scherm) daarvoor hebben ze E-readers uitgevonden.. die dingen lezen echt bijna zo rustig als een boek..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.![]()
Een fysiek boek is veel leuker en leest ook veel beter. Lezen op een tablet lijkt me ook niet zo slecht.
Maar bij sommige manga zijn er pagina's nog in kleur. Daarnaast is met een iPad3 de resolutie zo goed, dat het lezen erg prettig is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lezen op een tablet is eigenlijk net zo slecht als op een PC (vanwege het soort scherm) daarvoor hebben ze E-readers uitgevonden.. die dingen lezen echt bijna zo rustig als een boek..
Dat nummer zit verwerkt in de soundtrack van een spel dat ik speeldequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
Grappig. Ik lees net dat Anno dit nummer oorspronkelijk als OP wilde hebben voor Evangelion, maar TV Tokyo vond klassieke muziek als opening niet passen bij een anime
Prachtig nummer, dat wel.
Hij zit wel in meer games, films en anime.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat nummer zit verwerkt in de soundtrack van een spel dat ik speelde
Ja, maar je luistert wel naar wat er gezegd wordt. Verder is het eerder een principekwestie boven iets anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kijkt animé toch ook met ondertitels
het heeft vrij weinig met de resolutie te maken, al die tablets (+pc's) hebben een bepaalde soort van backlight.. en dat is nou precies waardoor je ogen meer inspanning moeten leveren..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar bij sommige manga zijn er pagina's nog in kleur. Daarnaast is met een iPad3 de resolutie zo goed, dat het lezen erg prettig is.
Niet hatenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij zit wel in meer games, films en anime.
Catherine zit die volgens mij ook in.
Ziet er trouwens wel uit als een slechte MMORPG
Het veel spelen betekent nog niet dat het een goed spel is. Ik heb nog best wel veel Silkroad Online gespeeld... wat zonde zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet hatenHeb het van groep 4 tot de brugklas kapot gespeeld. Jammer dat er nu niemand meer op zit.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet hatenHeb het van groep 4 tot de brugklas kapot gespeeld. Jammer dat er nu niemand meer op zit.
Ach, WoW, Runescape etc. zijn best in de normale wereld ingeburgerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MMORPG's, nog meer nerd dan animé
Welke nerds?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
Anime voor nerds? Laat het niet waar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!![]()
Hmm, confessionalisme dat is lastig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
Yes, ik kan ''No, Thank You!'' op keyboard
Weet iemand wat vooraanstaande mensen in het confessionalisme?
En argumenten waarom het koningshuis moet worden afgeschaft?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
[..]
Welke nerds?
Gamers(met kinderen)?40/50+ met (klein)kinderen?Huisvrouwen?Beroemde/Bekende mensen?hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoomlens is binnen,postbode kwam 3.5 uur geleden langs!!
K-ON!.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bedoel je de end theme van K-ON of zo'n liedje van Miku? Koningshuis is KUT, Beatrix is een LIJK, Willem is een lelijke arrogante onterecht-verkregen-medailles-dragende lul, Maaaxima is de hoerendochter van de minister van landbouw van Argentinië ten tijde van de airdrops.
Het zijn ook geen goede argumenten. Die zijn er wel, maar die kun je beter door iemand anders laten leveren. Niet door mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
K-ON!.
En die argumenten kan ik niet echt gebruiken in mijn betoog
Ja al die argumenten heb ik alquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Oh, je kunt natuurlijk zeggen dat de koningin te veel politieke invloed heeft, omdat ze altijd de adviseur benoemt. Dat zou je misschien een beetje ondemocratisch kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |