GTSTquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Na een minuut begon GTST dus ik kijk hem straks verder![]()
![]()
Helaas wel, en alle leuke gaan eruitquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
GTSTBetekent dus dat m'n oma daar nu ook naar zit te kijken. Oh nee ze kijkt het via zo'n preview channel, die middag ervoor. Zit die hoofddoek er nog in?
Dat is vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef AnimeFan het volgende:
Dat je een hele bluray downloadt, en dat het beeld dan 1920*800 blijkt te zijn
Gelukkig nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Arashimashou het volgende:
Enne Klipnap, heb je Pico Pico nou eigenlijk gezien of niet?
I am disappointquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gelukkig niet
GTST is leuk 's avonds.
Wahahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat krijg ik als ik Boku no Pico met een vriend ga kijken?
Of erger: met een hele klas?
Arashimashou heeft mijn Boku no Pico troll nog niet meegemaakt, dus even voor de duidelijkheid.
Een vriend van me vroeg een goede Franse film om te kijken met zijn vriendin. Zijn vriendin moest namelijk een filmverslag voor Frans maken.
Ik sprak op zijn Frans 'Boku no Pico' uit. Waarvan ik zei dat het een goede Franse actiefilm was. Helaas had hij eerst gegoogled voordat hij de torrent ging downloaden, want anders was het echt de beste actie ooit. Dan zou hij namelijk nietsvermoedend Boku no Pico met zijn vriendin kijken.
Hoe spreek je Boku no Pico uit in het Frans?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat krijg ik als ik Boku no Pico met een vriend ga kijken?
Of erger: met een hele klas?
Arashimashou heeft mijn Boku no Pico troll nog niet meegemaakt, dus even voor de duidelijkheid.
Een vriend van me vroeg een goede Franse film om te kijken met zijn vriendin. Zijn vriendin moest namelijk een filmverslag voor Frans maken.
Ik sprak op zijn Frans 'Boku no Pico' uit. Waarvan ik zei dat het een goede Franse actiefilm was. Helaas had hij eerst gegoogled voordat hij de torrent ging downloaden, want anders was het echt de beste actie ooit. Dan zou hij namelijk nietsvermoedend Boku no Pico met zijn vriendin kijken.
Gewoon, een beetje improvisatie. Hetzelfde als normaal, maar dan met een Frans accentquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe spreek je Boku no Pico uit in het Frans?
Neeeeeeeequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
HAHA ik zie twee rondborstige ninja's elkaar aanvallen in Manyuu, hoor ik opeens de stemmen van Mugi en Yui als hoofdpersonages
Not sure if want. Ik bedoel, als Tsumugi de verkrachtster is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gatver Yui wordt halfverkracht nuIk hoopte dat nooit te horen
Alleen Yui en Mugi doen mee hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
O nee, Mio redt Mugi nadat Mugi van een klif is gevallen en bewondert haar borsten. Onderwijl wordt Yui betast door de antagonist.
Wat is dit, een K-ON! bijeenkomst ofzo?
Denk je eindelijk klaar te zijn met K-ON... man die stem actrices moeten zich een breuk gelachen hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
O nee, Mio redt Mugi nadat Mugi van een klif is gevallen en bewondert haar borsten. Onderwijl wordt Yui betast door de antagonist.
Wat is dit, een K-ON! bijeenkomst ofzo?
agressieve reclame?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef redboyke het volgende:
howly shit ik wist niet dat fok aan agressieve reclame deed als je over een link van bol.com gaat word het opeens veranderd naar iets van partner programma
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef redboyke het volgende:
howly shit ik wist niet dat fok aan agressieve reclame deed als je over een link van bol.com gaat word het opeens veranderd naar iets van partner programma
Nee hoor, Mio heeft een bijrol als Oume en is nu Mugi aan het betasten met kreuntjesquote:
Azusaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor, Mio heeft een bijrol als Oume en is nu Mugi aan het betasten met kreuntjes![]()
Gelukkig doen Azunyan, Ritsu en Sawako niet mee.
ok jou valt het mss niet op maar ik kijk altijd naar de url voor ik op iets klik. als een site jou urls ongevraagd veranderd naar iets anders om wat extra geld op te strijken dan vind ik dat niet netjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Denk je eindelijk klaar te zijn met K-ON... man die stem actrices moeten zich een breuk gelachen hebben.
[..]
agressieve reclame?
Ooh, ik keek op MAL alleen bij de 4 hoofdpersonenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor, Mio heeft een bijrol als Oume en is nu Mugi aan het betasten met kreuntjes![]()
Gelukkig doen Azunyan, Ritsu en Sawako niet mee.
oooh ja nu zie ik het. Nja, netjes is anders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok jou valt het mss niet op maar ik kijk altijd naar de url voor ik op iets klik. als een site jou urls ongevraagd veranderd naar iets anders om wat extra geld op te strijken dan vind ik dat niet netjes.
de volgende stap is dan om bij elke onbekende link een ad te tonen
Sterker nog. Als je gewoon bol.com tikt, maakt hij er automatisch een hyperlink vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok jou valt het mss niet op maar ik kijk altijd naar de url voor ik op iets klik. als een site jou urls ongevraagd veranderd naar iets anders om wat extra geld op te strijken dan vind ik dat niet netjes.
de volgende stap is dan om bij elke onbekende link een ad te tonen
Is het niet juist fijner met de K-ON personages?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
Gatver, nu gaat Yui Mugi betasten.
Dropped, ik kan dit gewoon niet kijken zonder me hun K-ON! personages erbij in te beelden.
Als ze het nou in de rollen van K-ON deden, zou ik 't kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
Gatver, nu gaat Yui Mugi betasten.
Dropped.
Inderdaad. Instant watch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ze het nou in de rollen van K-ON deden, zou ik 't kijken
Nou, nee. Ik kijk liever geen hentaiquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is het niet juist fijner met de K-ON personages?
snifquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik kijk liever geen hentai
En vooral niet met mijn favoriete moe-characters.
K-ON! doujinsquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien ga ik zo een K-ON doujinshi opzoeken, om die andere te vergeten
[..]
snif
Erhm.... ik bedoel wel.... nee laat maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
K-ON! doujins
Elke week komen er ook wel nieuwe.
Nu ben ik weer nieuwsgierigquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Erhm.... ik bedoel wel.... nee laat maar
Ik bedoel niks specifieks, helaas. Maar als ik doujinshi opzoek is dat meestal op sites als waar ook dat ene vandaan komt.quote:
Oh, maar dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik bedoel niks specifieks, helaas. Maar als ik doujinshi opzoek is dat meestal op sites als waar ook dat ene vandaan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |