quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoever ik mag gaan hier. Dus die witte slierten, dat is gewoon koeienmelk. Niks vies aan, oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een grote straal trouwens.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 19:53:09 ]
Als je hiermee op een blacklist zou terecht zou kunnen komen was ik allang v&.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Ben je overigens niet bang dat je nu op een AIVD/FBI-blacklist staat?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uiteraard?
http://dagobah.net/flash/Mami_Head.swf
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je hiermee op een blacklist zou terecht zou kunnen komen was ik allang v&.
Ik ga hem misschien wel kijken. Gewoon omdat het cult is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zie dat niemand het in z'n of haar lijstje heeft staan. (ja ik kijk naar jou, Klipnap). Durven jullie het gewoon niet toe te voegen aan dat lijstje of zijn jullie echt bang over je nek te gaan bij het kijken? Ik vond zelf School Days veel enger.
Hmm? Manyuu Hikenchou?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
Na 1 minuut van Manyuu Hikenchou heb ik er al genoeg van
In de eerste dertig seconden zuigt er al een vrouw aan een ander haar tepels
Je zult je een breuk lachen, en soms misschien een beetje kijken van... gatver moet dit nou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hem misschien wel kijken. Gewoon omdat het cult is.
Ik heb een maag van staal. Niet voor niets dat ik een gore-collectie heb uiteraard.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmm? Manyuu Hikenchou?
[..]
Je zult je een breuk lachen, en soms misschien een beetje kijken van... gatver moet dit nou.
Mja, ik heb het niet zo op gore. Ik kan er wel tegen, maar ik heb geen grote folder daarvoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een maag van staal. Niet voor niets dat ik een gore-collectie heb uiteraard.
Ik had echt zo'n ranzige doujin gelezen. Ik voelde me daarna echt een beetje schuldig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, ik heb het niet zo op gore. Ik kan er wel tegen, maar ik heb geen grote folder daarvoor.
(edit: behalve in combinatie met andere richtingen, dan oke)
Je schuldig voelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n ranzige doujin gelezen. Ik voelde me daarna echt een beetje schuldig.
Je maakt me ongelooflijk nieuwsgierig. Als het te erg is om de naam ervan te posten, even een pm?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dit was echt buiten proporties. Normaal voel ik me uiteraard nergens schuldig om.
Ik ben de naam vergeten. Het kwam even langs op het 'lulz soo RANDOM XD' gedeelte van een bekend imageboard.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je maakt me ongelooflijk nieuwsgierig. Als het te erg is om de naam ervan te posten, even een pm?
Je krijgt wel credits voor het überhaupt proberen te kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een anime die alleen over borsten gaat
Oooh je maakt me zooo nieuwsgierigquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben de naam vergeten. Het kwam even langs op het 'lulz soo RANDOM XD' gedeelte van een bekend imageboard.
Hmm... misschien kan ik daarmee Pico neutraliseren... ach nee, laat maar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een anime die alleen over borsten gaat
Na een minuut begon GTST dus ik kijk hem straks verderquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je krijgt wel credits voor het überhaupt proberen te kijken.
GTSTquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Na een minuut begon GTST dus ik kijk hem straks verder![]()
![]()
Helaas wel, en alle leuke gaan eruitquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
GTSTBetekent dus dat m'n oma daar nu ook naar zit te kijken. Oh nee ze kijkt het via zo'n preview channel, die middag ervoor. Zit die hoofddoek er nog in?
Dat is vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef AnimeFan het volgende:
Dat je een hele bluray downloadt, en dat het beeld dan 1920*800 blijkt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |