ah nicequote:
Ok, man. Pak die rust bra. Peace.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef Helpmefok het volgende:
Hé Kapi ik vertel je morgen hoe het toernooi was oke pikkebaas? Ik ben fakking moe ga slapen helemaal gehad met die pauperkankerscriptie
Hij zou officieel 9 minuten geleden ingeleverd moeten worden, maar ik ga 't later doen omdat het te druk was/is op dit moment. (had veel inhaalvakken en die hadden er bij ingeschoten, met het gevolg dat ik alles maar half had kunnen doen).quote:
dus nu pas afstuderen in dec ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zou officieel 9 minuten geleden ingeleverd moeten worden, maar ik ga 't later doen omdat het te druk was/is op dit moment. (had veel inhaalvakken en die hadden er bij ingeschoten, met het gevolg dat ik alles maar half had kunnen doen).
Nee, je kunt na de eerste poging en de herkansing die daarbij hoort nog een tweede poging doen over een nieuw onderwerp. Heb je nog 10(!) weken de tijd voor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dus nu pas afstuderen in dec ofzo?
Nope, ga in januari reizen heb ik besloten dus het is wrs voordeliger om gewoon losse kaartjes te kopen en bij HMF op Z4 proberen te zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:09 schreef Grifte het volgende:
Heb je al seizoenskaartje besteld Kapiteintje?
Ah ok, ja denk dat je dan ong nog net aan de voordelige kant zit. Overlopen is ook makkelijk, moet wel goedkomen met tickets dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nope, ga in januari reizen heb ik besloten dus het is wrs voordeliger om gewoon losse kaartjes te kopen en bij HMF op Z4 proberen te zitten.
Wil naar Zuid-Oost Azie. Zal in Cambodja wel ff gevoelig worden omdat ik daar met m'n ex ook ben geweest, maar de rest is ook heel mooi als ik de foto's zag en verhalen hoorde. Ik ga vooralsnog ook alleen en het is daar heel makkelijk contact leggen en nog eens goedkoop ook (ook handig als je in je eentje een kamer moet huren).quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok, ja denk dat je dan ong nog net aan de voordelige kant zit. Overlopen is ook makkelijk, moet wel goedkomen met tickets dan.
Welke plaats/land ga je naartoe?
Kom ook Extrema dan boeler. Is voor jou om de hoek man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde wellicht naar Decibel maar te laat met kaartje fixen
Had je kunnen verwachten. Decibel gaat van alle festivals wel het hardst nu, heeft de plaats van defqon overgenomen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde wellicht naar Decibel maar te laat met kaartje fixen
Defqon ja. Had 2 jaar geleden met een maat nog eens het plan om gewoon 10 kaarten te bestellen en niet te gaan en ze gewoon voor het dubbele te verkopen op internet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten. Decibel gaat van alle festivals wel het hardst nu, heeft de plaats van defqon overgenomen.
Waar is die shit? E3?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom ook Extrema dan boeler. Is voor jou om de hoek man.
Ben daar vorig jaar voor het laatst geweest. Die nieuwe locatie is bagger en veel te veel volk dat stil staat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defqon ja. Had 2 jaar geleden met een maat nog eens het plan om gewoon 10 kaarten te bestellen en niet te gaan en ze gewoon voor het dubbele te verkopen op internet.
Haha, dat heb ik nu met Watch the Throne van Kanye West en Jay-Z. We hebben 2 kaartjes over, aangezien ik ze gekocht heb kan/moet ik ze ook verkopen. Heb nu een bod van 85 per stuk waar ik ze voor 60 gekocht heb. Gratis geld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defqon ja. Had 2 jaar geleden met een maat nog eens het plan om gewoon 10 kaarten te bestellen en niet te gaan en ze gewoon voor het dubbele te verkopen op internet.
Dat dus. Al blijft het een klotestreek voor de echte fans, maarja...who cares. Ik ben student en ik word toch dubbel genaaid door de overheid. A nigga's gotta do what a nigga's gotta do.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nu met Watch the Throne van Kanye West en Jay-Z. We hebben 2 kaartjes over, aangezien ik ze gekocht heb kan/moet ik ze ook verkopen. Heb nu een bod van 85 per stuk waar ik ze voor 60 gekocht heb. Gratis geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 01:30:13 ]
Boek een vlucht naar Rioquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Heb na afgelopen zaterdag wel weer echt zin om snel weer een festival te pakken. Maar hier is het zo weersafhankelijk of het daadwerkelijk tof is.
Gewoon ook Extrema Outdoor doen man. Kost niet zo belachelijk veel geld ook. 65 euro.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Heb na afgelopen zaterdag wel weer echt zin om snel weer een festival te pakken. Maar hier is het zo weersafhankelijk of het daadwerkelijk tof is.
Oh god...quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:31 schreef Grifte het volgende:
Waren er nog leuke sit-downs en hartjes met je handen acties op Emporium dan Caland
nope. Why?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:31 schreef Grifte het volgende:
Waren er nog leuke sit-downs en hartjes met je handen acties op Emporium dan Caland
Heb Decibel, Mysteryland, Q-base en een 90's party festival vast staan tot nu toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon ook Extrema Outdoor doen man. Kost niet zo belachelijk veel geld ook. 65 euro.
Zie je nu op heel veel feestjes en festivals, van die onzin acties. Laat mensen gewoon losgaan man, nu zoveel lui lekker hele tijd stil staan, en dan even samen met de mc wat meedoen aan een sit-down, achterlijk.quote:
MC's zouden sowieso verboden moeten worden. Zelfde als mensen die op hoogtepunten staan te filmenquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zie je nu op heel veel feestjes en festivals, van die onzin acties. Laat mensen gewoon losgaan man, nu zoveel lui lekker hele tijd stil staan, en dan even samen met de mc wat meedoen aan een sit-down, achterlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
MC's zouden sowieso verboden moeten worden. Zelfde als mensen die op hoogtepunten staan te filmenZie je duizenden telefoontjes die lucht in gaan, iedereen staat stil voor een optimale opname terwijl er altijd wel mooiere beelden dan dat jij schiet op youtube komen te staan. Daar kan ik echt pissig om worden.
Inderdaad.. en thuis "Oh best kut beeld.. oh ik schud wel erg.. wow die audio is kuttttttt"quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
MC's zouden sowieso verboden moeten worden. Zelfde als mensen die op hoogtepunten staan te filmenZie je duizenden telefoontjes die lucht in gaan, iedereen staat stil voor een optimale opname terwijl er altijd wel mooiere beelden dan dat jij schiet op youtube komen te staan. Daar kan ik echt pissig om worden.
Welke oude spelletjes ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Verveel me gewoon zo erg dat ik oude spelletjes van vroeger zit te spelen.
Dit kon ik echt urenlang spelen op een dag. Hoe kansloos is dat.
Jezus, heb de eerste 15 gemist ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Verveel me gewoon zo erg dat ik oude spelletjes van vroeger zit te spelen.
Dit kon ik echt urenlang spelen op een dag. Hoe kansloos is dat.
Ripquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dora is overleden, ze kreeg een hartaanval toen ze hoorde dat google maps bestond
Die van Diego?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dora is overleden, ze kreeg een hartaanval toen ze hoorde dat google maps bestond
Mooie grap voor in de klas.quote:
Neeuj die Amerikaanse tienermeuk vertaald naar het Nederlands dat is de kanker van de Nederlandse kinder-televisie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Dora is het kankergezwel op de Nederlandse televisie. Het niveau is veel te laag. In "Dommel" gebruikten ze woorden Nederlands die kinderen van nu op 12-jarige leeftijd niet eens kennen. Ik gebruikte die woorden door zulke tekenfilms al op 3-jarige leeftijd gek.
quote:
Wat denk je dat Dora is? Maar ik ben het met je eens. Soaps voor 6-jarigenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Neeuj die Amerikaanse tienermeuk vertaald naar het Nederlands dat is de kanker van de Nederlandse kinder-televisie.
Nog niet op haar afgetrokken dus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt me niet eens lichtelijk bekend voor.
Ik ook, maar ik weet nog steeds niet wat een 'Semafoor' is.. ik weet wel wat een 'Metafoor' is.. maar Sema..quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Dora is het kankergezwel op de Nederlandse televisie. Het niveau is veel te laag. In "Dommel" gebruikten ze woorden Nederlands die kinderen van nu op 12-jarige leeftijd niet eens kennen. Ik gebruikte die woorden door zulke tekenfilms al op 3-jarige leeftijd gek.
De naam van de professor?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet nog steeds niet wat een 'Semafoor' is.. ik weet wel wat een 'Metafoor' is.. maar Sema..
nope.quote:
Oh buurman wat doet u nu?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
nope.
Wel moeilijk veel pagga geslagen op Tatjana ja vroeger.
Haha ook echt keiveel informatie in dat liedje, prachtigquote:
Wat? Het baasje heet semafoor hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fail is fail.
Ik zag laatst iemand, volgens mij op internet.. die leek op die buurvrouw
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Geo4kant het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren BOESH BOESH
Ja dat weet ik, maar ik probeerde grappig te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Het baasje heet semafoor hoor.
Vooral dat einde, RENNUUUHH !!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/206015/overlay
Ik lol'de hard
Ik kan daar echt niet tegen he als mensen in je gezicht zo gaan doen en dan dat handje erbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/206015/overlay
Ik lol'de hard
quote:
Dan moet je niet als een of andere mongool kleefbomen verdedigen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen he als mensen in je gezicht zo gaan doen en dan dat handje erbij
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen he als mensen in je gezicht zo gaan doen en dan dat handje erbij
Ja en ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zal ik nu de intro van Yu-gi-oh posten of verlies ik dan bro-credits?
Yu-gi-oh was toch die gay-serie waar alleen anime fans zoals HMF naar keken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zal ik nu de intro van Yu-gi-oh posten of verlies ik dan bro-credits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 12:07:44 ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yu-gi-oh was toch die gay-serie waar alleen anime fans zoals HMF naar keken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee jonguh. Hele gevechten met die kut kaarten gehouden.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 12:08:10 ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yu-gi-oh was toch die gay-serie waar alleen anime fans zoals HMF naar keken?Yu-gi-oh was wel gay idd. Echte bazen keken naar Pokemon, Digimon en MedabotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Jojo. Dat is lang geleden.quote:
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nee jonguh. Hele gevechten met die kut kaarten gehouden.![]()
Ja, goed man vrouw. Met jou dan?quote:
Nee alleen Yu-gi-oh en standaard Pokémon natuurlijk. En 26+ ben ik écht niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lolEcht waar? Ik schat jou ook .. 26+ hoop dat het niet zo is..
Zeker ook Dungeans and dragons?
Ohnee heb mijn DB afgezocht, het is 18 of 19. Ik dacht 18.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee alleen Yu-gi-oh en standaard Pokémon natuurlijk. En 26+ ben ik écht niet.
Bitch please, don't get me started, totdat je met je rug aan je dekbed plakt vanwege de brandblaren en pus mag je pas klagen over kut slapen door verbranding.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook goedBen alleen verbrand en dan slaapt zooo kut
Moeten wij nu medelijden met jou hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bitch please, don't get me started, totdat je met je rug aan je dekbed plakt vanwege de brandblaren en pus mag je pas klagen over kut slapen door verbranding.
Je had gewoon een zwak momentje? Twijfelaar? Bijna een echt leven gekregen maar toen was het toch te eng en ging je terug naar je zolder?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah, ik doe niet aan dat soort kutgrapjes
Mag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeten wij nu medelijden met jou hebben?
Nee hoor. Heb dezelfde reden als Happel om te stoppen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je had gewoon een zwak momentje? Twijfelaar? Bijna een echt leven gekregen maar toen was het toch te eng en ging je terug naar je zolder?
19.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohnee heb mijn DB afgezocht, het is 18 of 19. Ik dacht 18.
Ik praat nooit met Happel en komt nog in FB dus.. geen idee wat die reden is. Wat is die reden dan Jojo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb dezelfde reden als Happel om te stoppen.
Oh, wacht even. Ga jij stoppen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb dezelfde reden als Happel om te stoppen.
Moment, moet ff zeker weten of ik die reden mag plaatsen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik praat nooit met Happel en komt nog in FB dus.. geen idee wat die reden is. Wat is die reden dan Jojo?
Denk het ja.quote:
Oh, toen was ik een weekendje weg. Waarom is hier geen afscheidstopic?quote:
Is er welquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, toen was ik een weekendje weg. Waarom is hier geen afscheidstopic?
Anders hoefde ze het ook niet gaan vragen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar staat je reden nog steeds niet bij hoor?
Het is toch haar reden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Anders hoefde ze het ook niet gaan vragen he(of ze dat mag zeggen).
Snap niet waarom daar zo moeilijk over gedaan wordt maar goed.. wie weet krijgen wij het te weten.
quote:
I'm with you broheim.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Anders hoefde ze het ook niet gaan vragen he(of ze dat mag zeggen).
Snap niet waarom daar zo moeilijk over gedaan wordt maar goed.. wie weet krijgen wij het te weten.
Nee man. Ik blijf nog wel gewoon hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb je bedankt. Maar je gaat verder niet weg toch? Alleen modpowers weg?
Jij wil dus liever 'Anoniem' blijven?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik stop dus, omdat er een legitimatieplicht komt onder de crew van FOK!
Ze vinden dit noodzakelijk, omdat er in het verleden wel eens vies misbruik is gemaakt van de informatie uit de crewfora en dit willen ze nu voorkomen.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zou nog wel mod kunnen blijven totdat dat echt in gaat, maar voor mij is het dan meer 'werken terwijl je weet dat je weggaat'. Nou ja, niet echt werken, maar je weet wat ik bedoel.
Ja voor mij was het modereren echt een vrijblijvend iets en heb geen zin om spul op te sturen etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij wil dus liever 'Anoniem' blijven?![]()
Kan het wel begrijpen al kun je je afvragen hoe anoniem je bent maargoed.
Omdat wij allemaal spelers terug krijgen die moe of geblesseerd zijn en jullie Feyenoorders lachen zich rot en worden makkelijk eerste?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:35 schreef Muto het volgende:
Ik kijk wel uit naar de Live Eredivisieverslagen topics. Dat gaat vanaf augustus echt dolle pret worden.
Nee, omdat er geen mods overblijven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal spelers terug krijgen die moe of geblesseerd zijn en jullie Feyenoorders lachen zich rot en worden makkelijk eerste?
Ja.. ik ben wel iemand die daar ook niet van houd maar je kunt ook zeggen 'zoveel moeite is het toch niet?' en 'Als alleen Danny het ziet' ..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja voor mij was het modereren echt een vrijblijvend iets en heb geen zin om spul op te sturen etc.
Maar als ik dat zou doen, zou ik wel anoniem blijven hoor. Alleen Danny krijgt dat te zien
Mwoah, het is iets op wederzijds vertrouwen. Ik zou, als ik überhaupt ooit de fout had gemaakt om mod te worden, ook goed bedenken of je dan wel zo door wilt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ben wel iemand die daar ook niet van houd maar je kunt ook zeggen 'zoveel moeite is het toch niet?' en 'Als alleen Danny het ziet' ..
Maar het is jouw keus
Welcome Black
En wat is je probleem daarmee dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ze vinden dit noodzakelijk, omdat er in het verleden wel eens vies misbruik is gemaakt van de informatie uit de crewfora en dit willen ze nu voorkomen.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zou nog wel mod kunnen blijven totdat dat echt in gaat, maar voor mij is het dan meer 'werken terwijl je weet dat je weggaat'. Nou ja, niet echt werken, maar je weet wat ik bedoel.
Sowieso vrijwilliger het doen... en niet eens een abo krijgen dat is wel triest hoor als je kijkt hoeveel uur je er in stoptquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, het is iets op wederzijds vertrouwen. Ik zou, als ik überhaupt ooit de fout had gemaakt om mod te worden, ook goed bedenken of je dan wel zo door wilt.
Maarja hoe goed is die Danny te vertrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ben wel iemand die daar ook niet van houd maar je kunt ook zeggen 'zoveel moeite is het toch niet?' en 'Als alleen Danny het ziet' ..
Maar het is jouw keus
Welcome Black
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuuuuuuuuck, legitimatieplicht![]()
Stikte je bijna in je appelsap?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ging serieus dood van de lach toen ik dat las. Boefje Happel zal even zijn jodenster opsturen naar Banny
![]()
Zit al te lurken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie ook Wat is dat ding met die legitimatieplicht voor mods.
Stoere jongen inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kap nou eens met dat gescheld met kanker HMF.
Oh god, begin jij nou ook niet. Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere jongen inderdaad. Waarom loopt die gast nog steeds vrij rond eigenlijk?
Goedemiddag allen (behalve HMF).
Lange pauze. Druk gehad enzo jwt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht dat je gestopt was met Fok!-en. Valt dit ff vies tegen.
Waar begin ik mee? Ik stoor me gewoon aan HMF's uitlatingen. Of moet ik dat in FB melden? En heb je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh god, begin jij nou ook niet. Laten we het gezellig houden
Geef eens een tipje van de sluier over dat misbruik? Nu je toch op zwart gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
IMMERS VOOR 9 TON NAAR FEYENOORD HAHAHAHHAHA WAAR IS DIE 5 MILJOEN DAN?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere jongen inderdaad. Waarom loopt die gast nog steeds vrij rond eigenlijk?
Goedemiddag allen (behalve HMF).
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IMMERS VOOR 9 TON NAAR FEYENOORD HAHAHAHHAHA WAAR IS DIE 5 MILJOEN DAN?
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo zwak bentquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
No shit, maar precies op het moment dat de_Kromme hier z'n eerste post weer zet krijg ik me daar een gigantische allergische reactie. Heel m'n ogen rood, kriebelen en tranen. Loopneus, niezen, kriebels.
Wil je in het kader van de gezondheid van je mede-Fok!-ers gewoon weer weggaan a.u.b.?
Dat gaat oplopen tot 3 miljoen met deze constructie. Verder boeit het me eigenlijk vrij weinig. Succes met Immers in de basis van Feijenoord.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IMMERS VOOR 9 TON NAAR FEYENOORD HAHAHAHHAHA WAAR IS DIE 5 MILJOEN DAN?
Hoe zit het met de 5 miljoen van immers, de 2e ring van ADO en het winnen van het landskampioenschap binnen 5 jaar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo zwak bent. Niet afgeven op je sterkere medemens ouwe.
Hoe gaat dat oplopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
Dat gaat oplopen tot 3 miljoen met deze constructie. Verder boeit het me eigenlijk vrij weinig. Succes met Immers in de basis van Feijenoord.
nee stond bij een kassajuffrouw met een iq van een goudvis.quote:
Je vergeet de Europese topclubs voor Toornstra HMF.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe zit het met de 5 miljoen van immers, de 2e ring van ADO en het winnen van het landskampioenschap binnen 5 jaar?
Ja, dan kun je 'm gelijk maar direct er in douwen zonder teveel woorden vuil aan te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee stond bij een kassajuffrouw met een iq van een goudvis.
Ik ben gewoon allergisch voor figuren zoals jij. Daarom ben ik over een paar minuten ook weer weg. Elke keer als jij hier de SC in komt verandert het in een bavianenhok.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo zwak bent. Niet afgeven op je sterkere medemens ouwe.
Nee.quote:Dat gaat oplopen tot 3 miljoen met deze constructie. Verder boeit het me eigenlijk vrij weinig. Succes met Immers in de basis van Feijenoord.
Dat mens verdiend mijn adellijke worst niet man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je 'm gelijk maar direct er in douwen zonder teveel woorden vuil aan te maken.
Oké, zwak jochie. Met je allergische reactiequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon allergisch voor figuren zoals jij. Daarom ben ik over een paar minuten ook weer weg. Elke keer als jij hier de SC in komt verandert het in een bavianenhok.
[..]
Nee.
Zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat mens verdiend mijn adeRlijke worst niet man.
Als ik dat topic doorlees, dan snap ik nu ook de fotos van crewleden die ooit zijn gelekt. Ze moeten dus van alles sturen als crew zijndequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is dat ding met die legitimatieplicht voor mods.
Zal wel die huismijt en vlooien van je zijn, vieze brugjunk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef De_kromme het volgende:
Waar zijn alle chille SC-ers? Loopt alleen nog maar paupervolk rond hier.
[..]
Oké, zwak jochie. Met je allergische reactie.
Jij snapt niks van de constructie. Heeft geen nut om dat uit te leggen aan zo'n lamlul als jij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
De eerste leugen van De_Kromme is alweer gesignaleerd met zijn 'loopt op tot 3 miljoen'. Alsof Feyenoord dat ooit kan (en zou) betalen voor Immers
Wat jij wilt, zwak jochie. Ga maar lekker ergens anders allergisch zitten doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel die huismijt en vlooien van je zijn, vieze brugjunk.
Nee, jouw verleden pleit in je voordeel ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij snapt niks van de constructie. Heeft geen nut om dat uit te leggen aan zo'n lamlul als jij.
Heeft die gozert van Roda al bij ons getekend, volgens de snor in VI?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jouw verleden pleit in je voordeel ja.Alsof jij ooit hebt aangetoond op de hoogte te zijn van de feitelijke stand van zaken.
Wat dat betreft staan we nog een trede hoger op de ladder dan verslaafden zoals jij. Wij kunnen niet mét iets. Jij kan niet zónder iets, wat in principe treuriger dan treurig is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij snapt niks van de constructie. Heeft geen nut om dat uit te leggen aan zo'n lamlul als jij.
[..]
Wat jij wilt, zwak jochie. Ga maar lekker ergens anders allergisch zitten doen. Zo hatelijk, mensen die allergisch zijn, eigenlijk moet je die zwakkelingen gewoon een verbod tot kinderen opleggen.
ik ben hier, waar wil je het over hebben man?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef De_kromme het volgende:
Waar zijn alle chille SC-ers? Loopt alleen nog maar paupervolk rond hier.
[..]
Oké, zwak jochie. Met je allergische reactie.
Geef hem nou niet het gevoel dat hij welkom is pleasequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben hier, waar wil je het over hebben man?
Blijf aub zo ver mogelijk weg van de samenleving ja. Waarschijnlijk kom je ook niet al teveel buiten. Lekker houden zo jongen. Sociale contacten gaan wel via het internet, is niks mis mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dat betreft staan we nog een trede hoger op de ladder dan verslaafden zoals jij. Wij kunnen niet mét iets. Jij kan niet zónder iets, wat in principe treuriger dan treurig is.
Ik ben niet voor niks op 9 hoog gaan wonen. Zo ver mogelijk boven plebs en junks zoals jij. Blijkbar staat de wind vandaag verkeerd.
Over het leven. Chill weertje de afgelopen weken he? Ik mag hopen dat iedereen hier buiten zat, of was het constant Fok!ken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben hier, waar wil je het over hebben man?
Dit. Je moet zwervers ook geen euro's gaan geven op het station. Dan blijven ze maar komen en leren ze nooit hoe ze in de maatschappij kunnen terugkeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef hem nou niet het gevoel dat hij welkom is please
ze hebben trouwens een plattegrond opgehangen op stadion universiteitquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Je moet zwervers ook geen euro's gaan geven op het station. Dan blijven ze maar komen en leren ze nooit hoe ze in de maatschappij kunnen terugkeren.
Jij bent hier niet welkom met je gekanker de hele tijd. Sodemieteren gewoon een keer op van Fok!. Dat zou het er een stuk beter op maken hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef hem nou niet het gevoel dat hij welkom is please
Hij zei vorige week nog dat hij sowieso bleef bij Vitesse toch? Ik vind Anderlecht echt een stap terug moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeee Kromme.
Zwaai je ook nog even naar John?
[ afbeelding ]
Gast, ik heb vorig weekend nog voor 2000 man opgetreden, gesandwicht door 2 heerlijke wijven en lopen paraderen aan de kust dat het een lieve lust was. Kom mij niet vertellen dat jij afgelopen 1,5 week met die 30 graden vanonder je brug bent gekomen met die bleke verslaafdenbek en afgekloven drugstandjes van je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Blijf aub zo ver mogelijk weg van de samenleving ja. Waarschijnlijk kom je ook niet al teveel buiten. Lekker houden zo jongen. Sociale contacten gaan wel via het internet, is niks mis mee.
Nu genoeg op deze zwakkeling gereageerd. Tijd voor échte praat.
quote:Fans van Feyenoord kunnen de hoop op een terugkeer van Dirk Kuyt definitief opgeven. De 31-jarige Katwijker staat welwillend tegenover een terugkeer, maar acht het nu nog te vroeg om die eerder gedane belofte in te lossen. Hij wil nog één keer op het allerhoogste niveau laten zien wat hij in zijn mars heeft.
Het is vrijwel zeker dat Kuyt vertrekt bij Liverpool, waar hij het voorbije seizoen vaker dan hem lief is op de bank moest plaatsnemen. “Er zijn veel clubs die interesse hebben”, bevestigt de Oranje-international, wiens contract in Engeland nog een jaar doorloopt, in NUsport. “Niet alleen uit Engeland, ook uit Duitsland, Spanje en Italië.”
Voor een terugkeer naar de Eredivisie acht hij de tijd nog niet rijp. “Ik heb met Feyenoord een aantal gesprekken gehad waarvan de inhoud helaas al snel op straat kwam te liggen. Dat legde een ongezonde druk op de situatie. Je gaat gesprekken in om eruit te komen, dat was de intentie. Alleen kwamen we op verschillende vlakken niet tot overeenstemming.
“Dat Feyenoord financieel in de problemen zou komen vanwege mijn salaris, wilde ik ook niet op mijn geweten hebben”, vervolgt Kuyt. “Er waren te veel twijfelpunten, aan beide kanten. Ik heb er goed over nagedacht, maar het is nog niet het moment om terug te keren.”
NIEEEEEEEEEEMAND ZIT OP JE TE WACHTENquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent hier niet welkom met je gekanker de hele tijd. Sodemieteren gewoon een keer op van Fok!. Dat zou het er een stuk beter op maken hier.
Anderlecht een stap terug vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent hier niet welkom met je gekanker de hele tijd. Sodemieteren gewoon een keer op van Fok!. Dat zou het er een stuk beter op maken hier.
[..]
Hij zei vorige week nog dat hij sowieso bleef bij Vitesse toch? Ik vind Anderlecht echt een stap terug moet ik eerlijk zeggen. Maar die jongen ziet alleen de dollartekens voor zijn ogen.
Jostiband? Nou, gefeliciteerd jongen, ze hebben er vast van genoten. En ik zit tenminste niet kansloos weken op Fok! als het lekker weer is. Dus ik zou zeggen: denk eens goed na over jezelf. En blijf zo ver mogelijk van de buitenwereld vandaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik heb vorig weekend nog voor 2000 man opgetreden, gesandwicht door 2 heerlijke wijven en lopen paraderen aan de kust dat het een lieve lust was. Kom mij niet vertellen dat jij afgelopen 1,5 week met die 30 graden vanonder je brug bent gekomen met die bleke verslaafdenbek en afgekloven drugstandjes van je.
G-E-W-E-L-D-I-Gquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, een duimpje omlaag [ afbeelding ]
Zijn er Utrechtse Joden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
G-E-W-E-L-D-I-GKuijt probeert zich weer naar binnen te manoueveren. Pleur maar lekker op blonde kutrechtjood.
Ze hebben nog geen wireless internet bij de verslaafdenopvang waar je zit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jostiband? Nou, gefeliciteerd jongen, ze hebben er vast van genoten. En ik zit tenminste niet kansloos weken op Fok! als het lekker weer is. Dus ik zou zeggen: denk eens goed na over jezelf. En blijf zo ver mogelijk van de buitenwereld vandaan.
Hij heeft toch 4.1 miljoen die ADO nog krijgt voor Immersquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen wireless internet bij de verslaafdenopvang waar je zit?Ach...misschien wil HMF wel een routertje doneren van de duizenden euro's die hij heeft verdiend met 'kansloos' binnenzitten.
Hij had inderdaad beter bij kampioenskandidaat vitesse kunnen blijven jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Hij zei vorige week nog dat hij sowieso bleef bij Vitesse toch? Ik vind Anderlecht echt een stap terug moet ik eerlijk zeggen. Maar die jongen ziet alleen de dollartekens voor zijn ogen.
Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht, ik deel 't ff mede. Nu echt weg.Laterrrr
Welkom jong hoe is het er mee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jostiband? Nou, gefeliciteerd jongen, ze hebben er vast van genoten. En ik zit tenminste niet kansloos weken op Fok! als het lekker weer is. Dus ik zou zeggen: denk eens goed na over jezelf. En blijf zo ver mogelijk van de buitenwereld vandaan.
De Belgische competie is echtquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij had inderdaad beter bij kampioenskandidaat vitesse kunnen blijven ja.
Lekker man. Heerlijk van het weer genoten de afgelopen weken, daarnaast gestudeerd en nu weer aan het werk. Daarom ben ik dus weer even aanwezig.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words. Anderlecht, daar wint ADO zelfs nog van man
.
quote:Doel
1 Silvio Proto Vlag van België Vlag van Italië 2005 Vlag van België Germinal Beerschot (uitgeleend)
22 Davy Schollen Vlag van België 2006 Vlag van Nederland NAC Breda
28 Michael Cordier Vlag van België 2008 Vlag van België Olympic Charleroi (uitgeleend)
33 Davy Roef Vlag van België 2008 Eigen jeugd
Verdediging
3 Olivier Deschacht Aanvoerder Vlag van België 2001 Vlag van België Sporting Lokeren
8 Denis Odoi Vlag van België 2011 Vlag van België STVV
16 Cheikhou Kouyaté Vlag van Senegal Vlag van België 2008 Vlag van België KV Kortrijk (uitgeleend)
20 Behrang Safari Vlag van Zweden Vlag van Iran 2011 Vlag van Zwitserland FC Basel
23 Roland Juhász Vlag van Hongarije 2005 Vlag van Hongarije MTK Boedapest
27 Marcin Wasilewski Vlag van Polen 2007 Vlag van Polen Lech Poznan
Middenveld
5 Lucas Biglia Aanvoerder Vlag van Argentinië Vlag van Italië 2006 Vlag van Argentinië Independiente
6 Bedi Mbenza Vlag van Congo-Kinshasa 2011 Vlag van Congo-Kinshasa TP Mazembe
7 Guillermo Molins Vlag van Zweden Vlag van Uruguay 2011 Vlag van Zweden Malmö FF
18 LukᨠMareček Vlag van Tsjechië 2010 Vlag van Tsjechië 1.FC Brno
19 Sacha Kljestan Vlag van Verenigde Staten Vlag van Servië 2010 Vlag van Verenigde Staten Chivas USA
30 Guillaume Gillet Vlag van België 2008 Vlag van België AA Gent
42 Lamisha Musonda Vlag van België 2008 Eigen jeugd
55 Fernando Canesin Matos Vlag van Brazilië 2009 Vlag van Brazilië Olé Brasil FC
70 Ronald Vargas Vlag van Venezuela 2011 Vlag van België Club Brugge
Aanval
9 Matías Suárez Vlag van Argentinië 2008 Vlag van Argentinië CA Belgrano
10 Rubenilson Kanu Vlag van Brazilië 2008 Vlag van België Cercle Brugge (uitgeleend)
11 Milan Jovanović Vlag van Servië 2011 Vlag van Engeland Liverpool FC
14 Mulota Patou Kabangu Vlag van Congo-Kinshasa 2011 Vlag van Congo-Kinshasa TP Mazembe
21 Tom De Sutter Vlag van België 2009 Vlag van België Cercle Brugge
25 Dieumerci Mbokani Vlag van Congo-Kinshasa 2011 Vlag van Frankrijk AS Monaco
Zijn dat dezelfde woorden die ADO een tweede ring, een kampioenschap, EL dit jaar en de verkoop van Immers voor minimaal 5 miljoen (en Toornstra voor 10quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words.
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.quote:
Kan je nog geen sarcasme lezen, mien jong? Ga je wel over naar het volgende jaar? Ik zou je aanraden om gewoon lekker te kappen met 24/7 Fok!ken, en wat meer de buitenlucht en vrienden (of als je die niet hebt, maak ze eerst) opzoeken. Buiten een balletje trappen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
Hij is er weer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.
Nooit van gehoord. Tweederangs spelers. Waarom komen constant de grootste talenten uit die pauperdivisie naar Nederland denk je? Juist, omdat het niveau he-le-maal niks voorstelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Gillet, Wasilewski, De Sutter, Biglia, Proto kunnen makkelijk mee in de Nederlandse top hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Anderlecht kampioen van België
Anderlecht is zondag voor de 31e keer in de historie kampioen van België geworden. De ploeg uit Brussel had tegen Club Brugge voldoende aan een punt: 1-1. De gelijkmaker van Anderlecht viel pas diep in blessuretijd. Guillaume Gillet schoot raak uit een strafschop. Maxime Lestienne had de bezoekers op voorsprong gezet.
Het verschil tussen beide ploegen blijft daardoor zeven punten met nog twee duels voor de boeg in de play-offs. Anderlecht veroverde in 2010 zijn laatste titel, vorig jaar trok Genk aan het langste eind.
Ado > Anderlecht.quote:Steijn: 'Weet zeker dat ADO de nacompetitie ontloopt'
04/04/2012 20:27
ADO Den Haag is zes speelronden voor het einde nog geenszins zeker van directe handhaving. De Hagenaars bezetten plaats vijftien met slechts vier punten voorsprong op VVV-Venlo. Toch maakt trainer Maurice Steijn zich geen zorgen.
'Ik heb er alle vertrouwen in dat wij ons rechtstreeks veilig spelen', aldus Steijn. 'Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Wil VVV ons nog inhalen, moeten die ploeg twee keer vaker winnen dan wij, aangezien ons doelsaldo een stuk beter is. Dat zie ik niet gebeuren, hoewel ik vind dat VVV met Ton Lokhoff wel stappen heeft gemaakt.'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Tweederangs spelers. Waarom komen constant de grootste talenten uit die pauperdivisie naar Nederland denk je? Juist, omdat het niveau he-le-maal niks voorstelt.
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
was anderlecht niet dat clubje dat verloor van az en ajax?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166279quote:'Als Ramos en Piqué het niet bijleggen, gaan ze niet mee'
Maar Ajax en AZ ----> Anderlechtquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.
Pauperjong.
[..]
Dit dus.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.
Pauperjong.
Winnen, gelijkspelen, wat is het nou? Zit je weer aan de drugs teringhippie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words. Anderlecht, daar wint ADO zelfs nog van man
.
En als je een keer van iemand wint ben je meteen beter? Krijg lekker de tyfus johquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Winnen, gelijkspelen, wat is het nou? Zit je weer aan de drugs teringhippie?
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Fokkie, houd je in hé. Anders moet je weer naar de kerker
Vertel jij geen fabeltjes dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.
je lult jezelf klem, is niet erg, maar geef het op zijn minst toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En als je een keer van iemand wint ben je meteen beter? Krijg lekker de tyfus joh. En neem een leescursus.
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?quote:
Winnen en beter zijn is iets heel anders. Daarnaast geef ik aan dat we minimaal gelijkspelen tegen zo'n pauperclub als Anderlecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
je lult jezelf klem, is niet erg, maar geef het op zijn minst toe.
steven zit in onz bij radio nog iets en Caland zal zich wel weer een coma in zuipen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?
Waar zijn steven en Caland eigenlijk?
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?
kom op man, je moest bijna huilenquote:
Waar zijn de tweede ring, het Europees voetbal, het winnen van het landskampioenschap binnen 5 jaar, de 5 miljoen van Immers, de 10 miljoen van Verhoek en wanneer precies kondigt Johan Derksen in VI aan dat Junker naar Feyenoord komt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.
Ben er nog hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Winnen en beter zijn is iets heel anders. Daarnaast geef ik aan dat we minimaal gelijkspelen tegen zo'n pauperclub als Anderlecht.
Radio wattequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven zit in ons bij radio nog iets en Caland zal zich wel weer een coma in zuipen.
Boks. Ik heb zin in volgende maandquote:
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaanquote:
15. Weer een fabeltje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luc maakt in een slechtlopend seizoen al twintig doelpunten.
Wattan? Buitendam zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaan
Komt goed manquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Radio watte?
[..]
Boks. Ik heb zin in volgende maand. Als ik je tegenkom, doen we zeker een biertje.
Je bent de zoveelste die het vindtquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaan
Nee manquote:
Radio 49 is ook altijd gezelligquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die het vindt. Het is een plaag
.
Davy begint steeds chiller te worden;)quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
tompsv12 en mrstylo ofzo, twee 12jarige jochies die constant strootman![]()
![]()
en willems
![]()
![]()
![]()
doen
die is ook bijna psv support af.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy begint steeds chiller te worden;)
Vriend van Firefoxquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die is ook bijna psv support af.
Dat is toch die gozer die af-en-toe Ajacied is, meestal voor Barcelona, maar vooraan staat bij een kampioenschap van Ajax?quote:
Ja. Vraag maar aan j0rdiiiquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer die af-en-toe Ajacied is, meestal voor Barcelona, maar vooraan staat bij een kampioenschap van Ajax?
hohoho, het is Barca.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer die af-en-toe Ajacied is, meestal voor Barcelona, maar vooraan staat bij een kampioenschap van Ajax?
Ek laat ik al helemaal links liggen, het niveau daar is echtquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
Is dat EK subforum eigenlijk al wat? Als ik geen tentamens had de komende maanden, had ik zeker meegediscussierd. Dan hier maar even:
Stekelenburg
Van der Wiel, Heitinga, Matthijsen, Willems
De Jong, Van Bommel
Afellay, van Persie, Robben
Huntelaar.
of
Van der Wiel, Heitinga, Matthijsen
De Jong, van Bommel
Afellay, Sneijder, Robben
Huntelaar, van Persie.
![]()
ik zou een keeper meenemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
Is dat EK subforum eigenlijk al wat? Als ik geen tentamens had de komende maanden, had ik zeker meegediscussierd. Dan hier maar even:
Stekelenburg
De Jong, Van Bommel
Huntelaar.
of
De Jong, van Bommel
Huntelaar, van Persie.
![]()
Alleen maar ''zogenaamde kenners'' met het EK & WK. Niet serieus nemen vriendquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
Stekelenburg
De Jong, Van Bommel
Huntelaar.
of
De Jong, van Bommel
Huntelaar, van Persie.
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Typisch het volgende:
Ik heb daarvoor een prachtig topic gemaakt!
Waarom dat dan? Ik denk dat ik even mijn entree moet maken, dat schiet het niveau daar zeker omhoog. Ik zag het linksback probleem namelijk al twee jaar geleden ontstaan. We zijn de sjaak.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ek laat ik al helemaal links liggen, het niveau daar is echt!!!!!!!!
Ja maar die gasten daar denken dat ze voetbal hebben uitgevonden, het is echt om te huilenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ik denk dat ik even mijn entree moet maken, dat schiet het niveau daar zeker omhoog. Ik zag het linksback probleem namelijk al twee jaar geleden ontstaan. We zijn de sjaak.
Als je al zegt dat Nederland het toch niet overleeft stressen ze.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die gasten daar denken dat ze voetbal hebben uitgevonden, het is echt om te huilen
Geef mij maar een schreeuwende hmf of een korfballende ajacied422
Ja ik zei dat ze nooit van de moffen of portugezen gingen winnen en ik kreeg al een shitload aan opmerkingen over mij heenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je al zegt dat Nederland het toch niet overleeft stressen ze.
Gewoon triest ook dat je dat zegt. Natuurlijk winnen wij van die schijtportugezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ze nooit van de moffen of portugezen gingen winnen en ik kreeg al een shitload aan opmerkingen over mij heen
Zelfs nep nederlander, en ik ben niet eens voor Nederland en dat had ik zelfs gezegd
Wij spreken de realiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon triest ook dat je dat zegt. Natuurlijk winnen wij van die schijtportugezen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Klote voetbal die altijd mijn fitness schema in de war gooit. fuuuuu.
Ik bedoel, dat ik het vervelend vind als er voetbal op is op de tijden dat ik wil gaan sporten. Want dan wil ik toch het voetbal zien en ga ik twijfelen wat ik nou moet doen.quote:
Hij had het over het subforumquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een hoger niveau dan de meeste competities.
Ga gewoon een keer niet sporten man. Of overdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik het vervelend vind als er voetbal op is op de tijden dat ik wil gaan sporten. Want dan wil ik toch het voetbal zien en ga ik twijfelen wat ik nou moet doen.
Nog zo'n slimme Amsterdammerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het EK-Forum gozerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee lulquote:
Ik twijfel/denk er ook aan om misschien dadelijk te gaan, goed he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer niet sporten man. Of overdag. Vreemde vogel jij.
EK 2012quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
Lotta nigga's dead or locked away.. cuz that's the life you're living in the.. GHEEHEEHEHETTOOOO
Lekker weer verder kut als altijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
.
[..]
Lekker man. Heerlijk van het weer genoten de afgelopen weken, daarnaast gestudeerd en nu weer aan het werk. Daarom ben ik dus weer even aanwezig.
Hoe is het daar in het Oosten des lands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |