Mwoah, het is iets op wederzijds vertrouwen. Ik zou, als ik überhaupt ooit de fout had gemaakt om mod te worden, ook goed bedenken of je dan wel zo door wilt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ben wel iemand die daar ook niet van houd maar je kunt ook zeggen 'zoveel moeite is het toch niet?' en 'Als alleen Danny het ziet' ..
Maar het is jouw keus
Welcome Black
En wat is je probleem daarmee dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik stop dus, omdat er een legitimatieplicht komt onder de crew van FOK!
Ze vinden dit noodzakelijk, omdat er in het verleden wel eens vies misbruik is gemaakt van de informatie uit de crewfora en dit willen ze nu voorkomen.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zou nog wel mod kunnen blijven totdat dat echt in gaat, maar voor mij is het dan meer 'werken terwijl je weet dat je weggaat'. Nou ja, niet echt werken, maar je weet wat ik bedoel.
Sowieso vrijwilliger het doen... en niet eens een abo krijgen dat is wel triest hoor als je kijkt hoeveel uur je er in stoptquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, het is iets op wederzijds vertrouwen. Ik zou, als ik überhaupt ooit de fout had gemaakt om mod te worden, ook goed bedenken of je dan wel zo door wilt.
Maarja hoe goed is die Danny te vertrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ben wel iemand die daar ook niet van houd maar je kunt ook zeggen 'zoveel moeite is het toch niet?' en 'Als alleen Danny het ziet' ..
Maar het is jouw keus
Welcome Black
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuuuuuuuuck, legitimatieplicht![]()
Stikte je bijna in je appelsap?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ging serieus dood van de lach toen ik dat las. Boefje Happel zal even zijn jodenster opsturen naar Banny
![]()
Zit al te lurken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie ook Wat is dat ding met die legitimatieplicht voor mods.
Stoere jongen inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kap nou eens met dat gescheld met kanker HMF.
Oh god, begin jij nou ook niet. Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere jongen inderdaad. Waarom loopt die gast nog steeds vrij rond eigenlijk?
Goedemiddag allen (behalve HMF).
Lange pauze. Druk gehad enzo jwt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht dat je gestopt was met Fok!-en. Valt dit ff vies tegen.
Waar begin ik mee? Ik stoor me gewoon aan HMF's uitlatingen. Of moet ik dat in FB melden? En heb je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh god, begin jij nou ook niet. Laten we het gezellig houden
Geef eens een tipje van de sluier over dat misbruik? Nu je toch op zwart gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik stop dus, omdat er een legitimatieplicht komt onder de crew van FOK!
Ze vinden dit noodzakelijk, omdat er in het verleden wel eens vies misbruik is gemaakt van de informatie uit de crewfora en dit willen ze nu voorkomen.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zou nog wel mod kunnen blijven totdat dat echt in gaat, maar voor mij is het dan meer 'werken terwijl je weet dat je weggaat'. Nou ja, niet echt werken, maar je weet wat ik bedoel.
IMMERS VOOR 9 TON NAAR FEYENOORD HAHAHAHHAHA WAAR IS DIE 5 MILJOEN DAN?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere jongen inderdaad. Waarom loopt die gast nog steeds vrij rond eigenlijk?
Goedemiddag allen (behalve HMF).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |