Mwoah, het is iets op wederzijds vertrouwen. Ik zou, als ik überhaupt ooit de fout had gemaakt om mod te worden, ook goed bedenken of je dan wel zo door wilt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ben wel iemand die daar ook niet van houd maar je kunt ook zeggen 'zoveel moeite is het toch niet?' en 'Als alleen Danny het ziet' ..
Maar het is jouw keus
Welcome Black
En wat is je probleem daarmee dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik stop dus, omdat er een legitimatieplicht komt onder de crew van FOK!
Ze vinden dit noodzakelijk, omdat er in het verleden wel eens vies misbruik is gemaakt van de informatie uit de crewfora en dit willen ze nu voorkomen.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zou nog wel mod kunnen blijven totdat dat echt in gaat, maar voor mij is het dan meer 'werken terwijl je weet dat je weggaat'. Nou ja, niet echt werken, maar je weet wat ik bedoel.
Sowieso vrijwilliger het doen... en niet eens een abo krijgen dat is wel triest hoor als je kijkt hoeveel uur je er in stoptquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, het is iets op wederzijds vertrouwen. Ik zou, als ik überhaupt ooit de fout had gemaakt om mod te worden, ook goed bedenken of je dan wel zo door wilt.
Maarja hoe goed is die Danny te vertrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ben wel iemand die daar ook niet van houd maar je kunt ook zeggen 'zoveel moeite is het toch niet?' en 'Als alleen Danny het ziet' ..
Maar het is jouw keus
Welcome Black
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuuuuuuuuck, legitimatieplicht![]()
Stikte je bijna in je appelsap?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ging serieus dood van de lach toen ik dat las. Boefje Happel zal even zijn jodenster opsturen naar Banny
![]()
Zit al te lurken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie ook Wat is dat ding met die legitimatieplicht voor mods.
Stoere jongen inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kap nou eens met dat gescheld met kanker HMF.
Oh god, begin jij nou ook niet. Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere jongen inderdaad. Waarom loopt die gast nog steeds vrij rond eigenlijk?
Goedemiddag allen (behalve HMF).
Lange pauze. Druk gehad enzo jwt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht dat je gestopt was met Fok!-en. Valt dit ff vies tegen.
Waar begin ik mee? Ik stoor me gewoon aan HMF's uitlatingen. Of moet ik dat in FB melden? En heb je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh god, begin jij nou ook niet. Laten we het gezellig houden
Geef eens een tipje van de sluier over dat misbruik? Nu je toch op zwart gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik stop dus, omdat er een legitimatieplicht komt onder de crew van FOK!
Ze vinden dit noodzakelijk, omdat er in het verleden wel eens vies misbruik is gemaakt van de informatie uit de crewfora en dit willen ze nu voorkomen.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zou nog wel mod kunnen blijven totdat dat echt in gaat, maar voor mij is het dan meer 'werken terwijl je weet dat je weggaat'. Nou ja, niet echt werken, maar je weet wat ik bedoel.
IMMERS VOOR 9 TON NAAR FEYENOORD HAHAHAHHAHA WAAR IS DIE 5 MILJOEN DAN?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere jongen inderdaad. Waarom loopt die gast nog steeds vrij rond eigenlijk?
Goedemiddag allen (behalve HMF).
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IMMERS VOOR 9 TON NAAR FEYENOORD HAHAHAHHAHA WAAR IS DIE 5 MILJOEN DAN?
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo zwak bentquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
No shit, maar precies op het moment dat de_Kromme hier z'n eerste post weer zet krijg ik me daar een gigantische allergische reactie. Heel m'n ogen rood, kriebelen en tranen. Loopneus, niezen, kriebels.
Wil je in het kader van de gezondheid van je mede-Fok!-ers gewoon weer weggaan a.u.b.?
Dat gaat oplopen tot 3 miljoen met deze constructie. Verder boeit het me eigenlijk vrij weinig. Succes met Immers in de basis van Feijenoord.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IMMERS VOOR 9 TON NAAR FEYENOORD HAHAHAHHAHA WAAR IS DIE 5 MILJOEN DAN?
Hoe zit het met de 5 miljoen van immers, de 2e ring van ADO en het winnen van het landskampioenschap binnen 5 jaar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo zwak bent. Niet afgeven op je sterkere medemens ouwe.
Hoe gaat dat oplopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
Dat gaat oplopen tot 3 miljoen met deze constructie. Verder boeit het me eigenlijk vrij weinig. Succes met Immers in de basis van Feijenoord.
nee stond bij een kassajuffrouw met een iq van een goudvis.quote:
Je vergeet de Europese topclubs voor Toornstra HMF.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe zit het met de 5 miljoen van immers, de 2e ring van ADO en het winnen van het landskampioenschap binnen 5 jaar?
Ja, dan kun je 'm gelijk maar direct er in douwen zonder teveel woorden vuil aan te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee stond bij een kassajuffrouw met een iq van een goudvis.
Ik ben gewoon allergisch voor figuren zoals jij. Daarom ben ik over een paar minuten ook weer weg. Elke keer als jij hier de SC in komt verandert het in een bavianenhok.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij zo zwak bent. Niet afgeven op je sterkere medemens ouwe.
Nee.quote:Dat gaat oplopen tot 3 miljoen met deze constructie. Verder boeit het me eigenlijk vrij weinig. Succes met Immers in de basis van Feijenoord.
Dat mens verdiend mijn adellijke worst niet man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je 'm gelijk maar direct er in douwen zonder teveel woorden vuil aan te maken.
Oké, zwak jochie. Met je allergische reactiequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon allergisch voor figuren zoals jij. Daarom ben ik over een paar minuten ook weer weg. Elke keer als jij hier de SC in komt verandert het in een bavianenhok.
[..]
Nee.
Zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat mens verdiend mijn adeRlijke worst niet man.
Als ik dat topic doorlees, dan snap ik nu ook de fotos van crewleden die ooit zijn gelekt. Ze moeten dus van alles sturen als crew zijndequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is dat ding met die legitimatieplicht voor mods.
Zal wel die huismijt en vlooien van je zijn, vieze brugjunk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef De_kromme het volgende:
Waar zijn alle chille SC-ers? Loopt alleen nog maar paupervolk rond hier.
[..]
Oké, zwak jochie. Met je allergische reactie.
Jij snapt niks van de constructie. Heeft geen nut om dat uit te leggen aan zo'n lamlul als jij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
De eerste leugen van De_Kromme is alweer gesignaleerd met zijn 'loopt op tot 3 miljoen'. Alsof Feyenoord dat ooit kan (en zou) betalen voor Immers
Wat jij wilt, zwak jochie. Ga maar lekker ergens anders allergisch zitten doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel die huismijt en vlooien van je zijn, vieze brugjunk.
Nee, jouw verleden pleit in je voordeel ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij snapt niks van de constructie. Heeft geen nut om dat uit te leggen aan zo'n lamlul als jij.
Heeft die gozert van Roda al bij ons getekend, volgens de snor in VI?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jouw verleden pleit in je voordeel ja.Alsof jij ooit hebt aangetoond op de hoogte te zijn van de feitelijke stand van zaken.
Wat dat betreft staan we nog een trede hoger op de ladder dan verslaafden zoals jij. Wij kunnen niet mét iets. Jij kan niet zónder iets, wat in principe treuriger dan treurig is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij snapt niks van de constructie. Heeft geen nut om dat uit te leggen aan zo'n lamlul als jij.
[..]
Wat jij wilt, zwak jochie. Ga maar lekker ergens anders allergisch zitten doen. Zo hatelijk, mensen die allergisch zijn, eigenlijk moet je die zwakkelingen gewoon een verbod tot kinderen opleggen.
ik ben hier, waar wil je het over hebben man?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef De_kromme het volgende:
Waar zijn alle chille SC-ers? Loopt alleen nog maar paupervolk rond hier.
[..]
Oké, zwak jochie. Met je allergische reactie.
Geef hem nou niet het gevoel dat hij welkom is pleasequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben hier, waar wil je het over hebben man?
Blijf aub zo ver mogelijk weg van de samenleving ja. Waarschijnlijk kom je ook niet al teveel buiten. Lekker houden zo jongen. Sociale contacten gaan wel via het internet, is niks mis mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dat betreft staan we nog een trede hoger op de ladder dan verslaafden zoals jij. Wij kunnen niet mét iets. Jij kan niet zónder iets, wat in principe treuriger dan treurig is.
Ik ben niet voor niks op 9 hoog gaan wonen. Zo ver mogelijk boven plebs en junks zoals jij. Blijkbar staat de wind vandaag verkeerd.
Over het leven. Chill weertje de afgelopen weken he? Ik mag hopen dat iedereen hier buiten zat, of was het constant Fok!ken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben hier, waar wil je het over hebben man?
Dit. Je moet zwervers ook geen euro's gaan geven op het station. Dan blijven ze maar komen en leren ze nooit hoe ze in de maatschappij kunnen terugkeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef hem nou niet het gevoel dat hij welkom is please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |