ze hebben trouwens een plattegrond opgehangen op stadion universiteitquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Je moet zwervers ook geen euro's gaan geven op het station. Dan blijven ze maar komen en leren ze nooit hoe ze in de maatschappij kunnen terugkeren.
Jij bent hier niet welkom met je gekanker de hele tijd. Sodemieteren gewoon een keer op van Fok!. Dat zou het er een stuk beter op maken hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef hem nou niet het gevoel dat hij welkom is please
Hij zei vorige week nog dat hij sowieso bleef bij Vitesse toch? Ik vind Anderlecht echt een stap terug moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeee Kromme.
Zwaai je ook nog even naar John?
[ afbeelding ]
Gast, ik heb vorig weekend nog voor 2000 man opgetreden, gesandwicht door 2 heerlijke wijven en lopen paraderen aan de kust dat het een lieve lust was. Kom mij niet vertellen dat jij afgelopen 1,5 week met die 30 graden vanonder je brug bent gekomen met die bleke verslaafdenbek en afgekloven drugstandjes van je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Blijf aub zo ver mogelijk weg van de samenleving ja. Waarschijnlijk kom je ook niet al teveel buiten. Lekker houden zo jongen. Sociale contacten gaan wel via het internet, is niks mis mee.
Nu genoeg op deze zwakkeling gereageerd. Tijd voor échte praat.
quote:Fans van Feyenoord kunnen de hoop op een terugkeer van Dirk Kuyt definitief opgeven. De 31-jarige Katwijker staat welwillend tegenover een terugkeer, maar acht het nu nog te vroeg om die eerder gedane belofte in te lossen. Hij wil nog één keer op het allerhoogste niveau laten zien wat hij in zijn mars heeft.
Het is vrijwel zeker dat Kuyt vertrekt bij Liverpool, waar hij het voorbije seizoen vaker dan hem lief is op de bank moest plaatsnemen. “Er zijn veel clubs die interesse hebben”, bevestigt de Oranje-international, wiens contract in Engeland nog een jaar doorloopt, in NUsport. “Niet alleen uit Engeland, ook uit Duitsland, Spanje en Italië.”
Voor een terugkeer naar de Eredivisie acht hij de tijd nog niet rijp. “Ik heb met Feyenoord een aantal gesprekken gehad waarvan de inhoud helaas al snel op straat kwam te liggen. Dat legde een ongezonde druk op de situatie. Je gaat gesprekken in om eruit te komen, dat was de intentie. Alleen kwamen we op verschillende vlakken niet tot overeenstemming.
“Dat Feyenoord financieel in de problemen zou komen vanwege mijn salaris, wilde ik ook niet op mijn geweten hebben”, vervolgt Kuyt. “Er waren te veel twijfelpunten, aan beide kanten. Ik heb er goed over nagedacht, maar het is nog niet het moment om terug te keren.”
NIEEEEEEEEEEMAND ZIT OP JE TE WACHTENquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent hier niet welkom met je gekanker de hele tijd. Sodemieteren gewoon een keer op van Fok!. Dat zou het er een stuk beter op maken hier.
Anderlecht een stap terug vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent hier niet welkom met je gekanker de hele tijd. Sodemieteren gewoon een keer op van Fok!. Dat zou het er een stuk beter op maken hier.
[..]
Hij zei vorige week nog dat hij sowieso bleef bij Vitesse toch? Ik vind Anderlecht echt een stap terug moet ik eerlijk zeggen. Maar die jongen ziet alleen de dollartekens voor zijn ogen.
Jostiband? Nou, gefeliciteerd jongen, ze hebben er vast van genoten. En ik zit tenminste niet kansloos weken op Fok! als het lekker weer is. Dus ik zou zeggen: denk eens goed na over jezelf. En blijf zo ver mogelijk van de buitenwereld vandaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik heb vorig weekend nog voor 2000 man opgetreden, gesandwicht door 2 heerlijke wijven en lopen paraderen aan de kust dat het een lieve lust was. Kom mij niet vertellen dat jij afgelopen 1,5 week met die 30 graden vanonder je brug bent gekomen met die bleke verslaafdenbek en afgekloven drugstandjes van je.
G-E-W-E-L-D-I-Gquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, een duimpje omlaag [ afbeelding ]
Zijn er Utrechtse Joden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
G-E-W-E-L-D-I-GKuijt probeert zich weer naar binnen te manoueveren. Pleur maar lekker op blonde kutrechtjood.
Ze hebben nog geen wireless internet bij de verslaafdenopvang waar je zit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jostiband? Nou, gefeliciteerd jongen, ze hebben er vast van genoten. En ik zit tenminste niet kansloos weken op Fok! als het lekker weer is. Dus ik zou zeggen: denk eens goed na over jezelf. En blijf zo ver mogelijk van de buitenwereld vandaan.
Hij heeft toch 4.1 miljoen die ADO nog krijgt voor Immersquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen wireless internet bij de verslaafdenopvang waar je zit?Ach...misschien wil HMF wel een routertje doneren van de duizenden euro's die hij heeft verdiend met 'kansloos' binnenzitten.
Hij had inderdaad beter bij kampioenskandidaat vitesse kunnen blijven jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Hij zei vorige week nog dat hij sowieso bleef bij Vitesse toch? Ik vind Anderlecht echt een stap terug moet ik eerlijk zeggen. Maar die jongen ziet alleen de dollartekens voor zijn ogen.
Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht, ik deel 't ff mede. Nu echt weg.Laterrrr
Welkom jong hoe is het er mee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jostiband? Nou, gefeliciteerd jongen, ze hebben er vast van genoten. En ik zit tenminste niet kansloos weken op Fok! als het lekker weer is. Dus ik zou zeggen: denk eens goed na over jezelf. En blijf zo ver mogelijk van de buitenwereld vandaan.
De Belgische competie is echtquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij had inderdaad beter bij kampioenskandidaat vitesse kunnen blijven ja.
Lekker man. Heerlijk van het weer genoten de afgelopen weken, daarnaast gestudeerd en nu weer aan het werk. Daarom ben ik dus weer even aanwezig.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words. Anderlecht, daar wint ADO zelfs nog van man
.
quote:Doel
1 Silvio Proto Vlag van België Vlag van Italië 2005 Vlag van België Germinal Beerschot (uitgeleend)
22 Davy Schollen Vlag van België 2006 Vlag van Nederland NAC Breda
28 Michael Cordier Vlag van België 2008 Vlag van België Olympic Charleroi (uitgeleend)
33 Davy Roef Vlag van België 2008 Eigen jeugd
Verdediging
3 Olivier Deschacht Aanvoerder Vlag van België 2001 Vlag van België Sporting Lokeren
8 Denis Odoi Vlag van België 2011 Vlag van België STVV
16 Cheikhou Kouyaté Vlag van Senegal Vlag van België 2008 Vlag van België KV Kortrijk (uitgeleend)
20 Behrang Safari Vlag van Zweden Vlag van Iran 2011 Vlag van Zwitserland FC Basel
23 Roland Juhász Vlag van Hongarije 2005 Vlag van Hongarije MTK Boedapest
27 Marcin Wasilewski Vlag van Polen 2007 Vlag van Polen Lech Poznan
Middenveld
5 Lucas Biglia Aanvoerder Vlag van Argentinië Vlag van Italië 2006 Vlag van Argentinië Independiente
6 Bedi Mbenza Vlag van Congo-Kinshasa 2011 Vlag van Congo-Kinshasa TP Mazembe
7 Guillermo Molins Vlag van Zweden Vlag van Uruguay 2011 Vlag van Zweden Malmö FF
18 LukᨠMareček Vlag van Tsjechië 2010 Vlag van Tsjechië 1.FC Brno
19 Sacha Kljestan Vlag van Verenigde Staten Vlag van Servië 2010 Vlag van Verenigde Staten Chivas USA
30 Guillaume Gillet Vlag van België 2008 Vlag van België AA Gent
42 Lamisha Musonda Vlag van België 2008 Eigen jeugd
55 Fernando Canesin Matos Vlag van Brazilië 2009 Vlag van Brazilië Olé Brasil FC
70 Ronald Vargas Vlag van Venezuela 2011 Vlag van België Club Brugge
Aanval
9 Matías Suárez Vlag van Argentinië 2008 Vlag van Argentinië CA Belgrano
10 Rubenilson Kanu Vlag van Brazilië 2008 Vlag van België Cercle Brugge (uitgeleend)
11 Milan Jovanović Vlag van Servië 2011 Vlag van Engeland Liverpool FC
14 Mulota Patou Kabangu Vlag van Congo-Kinshasa 2011 Vlag van Congo-Kinshasa TP Mazembe
21 Tom De Sutter Vlag van België 2009 Vlag van België Cercle Brugge
25 Dieumerci Mbokani Vlag van Congo-Kinshasa 2011 Vlag van Frankrijk AS Monaco
Zijn dat dezelfde woorden die ADO een tweede ring, een kampioenschap, EL dit jaar en de verkoop van Immers voor minimaal 5 miljoen (en Toornstra voor 10quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words.
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.quote:
Kan je nog geen sarcasme lezen, mien jong? Ga je wel over naar het volgende jaar? Ik zou je aanraden om gewoon lekker te kappen met 24/7 Fok!ken, en wat meer de buitenlucht en vrienden (of als je die niet hebt, maak ze eerst) opzoeken. Buiten een balletje trappen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
Hij is er weer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.
Nooit van gehoord. Tweederangs spelers. Waarom komen constant de grootste talenten uit die pauperdivisie naar Nederland denk je? Juist, omdat het niveau he-le-maal niks voorstelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Gillet, Wasilewski, De Sutter, Biglia, Proto kunnen makkelijk mee in de Nederlandse top hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Anderlecht kampioen van België
Anderlecht is zondag voor de 31e keer in de historie kampioen van België geworden. De ploeg uit Brussel had tegen Club Brugge voldoende aan een punt: 1-1. De gelijkmaker van Anderlecht viel pas diep in blessuretijd. Guillaume Gillet schoot raak uit een strafschop. Maxime Lestienne had de bezoekers op voorsprong gezet.
Het verschil tussen beide ploegen blijft daardoor zeven punten met nog twee duels voor de boeg in de play-offs. Anderlecht veroverde in 2010 zijn laatste titel, vorig jaar trok Genk aan het langste eind.
Ado > Anderlecht.quote:Steijn: 'Weet zeker dat ADO de nacompetitie ontloopt'
04/04/2012 20:27
ADO Den Haag is zes speelronden voor het einde nog geenszins zeker van directe handhaving. De Hagenaars bezetten plaats vijftien met slechts vier punten voorsprong op VVV-Venlo. Toch maakt trainer Maurice Steijn zich geen zorgen.
'Ik heb er alle vertrouwen in dat wij ons rechtstreeks veilig spelen', aldus Steijn. 'Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Wil VVV ons nog inhalen, moeten die ploeg twee keer vaker winnen dan wij, aangezien ons doelsaldo een stuk beter is. Dat zie ik niet gebeuren, hoewel ik vind dat VVV met Ton Lokhoff wel stappen heeft gemaakt.'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Tweederangs spelers. Waarom komen constant de grootste talenten uit die pauperdivisie naar Nederland denk je? Juist, omdat het niveau he-le-maal niks voorstelt.
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
was anderlecht niet dat clubje dat verloor van az en ajax?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166279quote:'Als Ramos en Piqué het niet bijleggen, gaan ze niet mee'
Maar Ajax en AZ ----> Anderlechtquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.
Pauperjong.
[..]
Dit dus.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.
Pauperjong.
Winnen, gelijkspelen, wat is het nou? Zit je weer aan de drugs teringhippie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words. Anderlecht, daar wint ADO zelfs nog van man
.
En als je een keer van iemand wint ben je meteen beter? Krijg lekker de tyfus johquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Winnen, gelijkspelen, wat is het nou? Zit je weer aan de drugs teringhippie?
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Fokkie, houd je in hé. Anders moet je weer naar de kerker
Vertel jij geen fabeltjes dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.
je lult jezelf klem, is niet erg, maar geef het op zijn minst toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En als je een keer van iemand wint ben je meteen beter? Krijg lekker de tyfus joh. En neem een leescursus.
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?quote:
Winnen en beter zijn is iets heel anders. Daarnaast geef ik aan dat we minimaal gelijkspelen tegen zo'n pauperclub als Anderlecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
je lult jezelf klem, is niet erg, maar geef het op zijn minst toe.
steven zit in onz bij radio nog iets en Caland zal zich wel weer een coma in zuipen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?
Waar zijn steven en Caland eigenlijk?
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?
kom op man, je moest bijna huilenquote:
Waar zijn de tweede ring, het Europees voetbal, het winnen van het landskampioenschap binnen 5 jaar, de 5 miljoen van Immers, de 10 miljoen van Verhoek en wanneer precies kondigt Johan Derksen in VI aan dat Junker naar Feyenoord komt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.
Ben er nog hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Winnen en beter zijn is iets heel anders. Daarnaast geef ik aan dat we minimaal gelijkspelen tegen zo'n pauperclub als Anderlecht.
Radio wattequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven zit in ons bij radio nog iets en Caland zal zich wel weer een coma in zuipen.
Boks. Ik heb zin in volgende maandquote:
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaanquote:
15. Weer een fabeltje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luc maakt in een slechtlopend seizoen al twintig doelpunten.
Wattan? Buitendam zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |