Hij is er weer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is het team van Anderlecht? Alleen Jovanovic en Suárez zijn redelijk spelers. ADO zou minimaal gelijkspelen tegen dit baggerteam.
Nooit van gehoord. Tweederangs spelers. Waarom komen constant de grootste talenten uit die pauperdivisie naar Nederland denk je? Juist, omdat het niveau he-le-maal niks voorstelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Gillet, Wasilewski, De Sutter, Biglia, Proto kunnen makkelijk mee in de Nederlandse top hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Anderlecht kampioen van België
Anderlecht is zondag voor de 31e keer in de historie kampioen van België geworden. De ploeg uit Brussel had tegen Club Brugge voldoende aan een punt: 1-1. De gelijkmaker van Anderlecht viel pas diep in blessuretijd. Guillaume Gillet schoot raak uit een strafschop. Maxime Lestienne had de bezoekers op voorsprong gezet.
Het verschil tussen beide ploegen blijft daardoor zeven punten met nog twee duels voor de boeg in de play-offs. Anderlecht veroverde in 2010 zijn laatste titel, vorig jaar trok Genk aan het langste eind.
Ado > Anderlecht.quote:Steijn: 'Weet zeker dat ADO de nacompetitie ontloopt'
04/04/2012 20:27
ADO Den Haag is zes speelronden voor het einde nog geenszins zeker van directe handhaving. De Hagenaars bezetten plaats vijftien met slechts vier punten voorsprong op VVV-Venlo. Toch maakt trainer Maurice Steijn zich geen zorgen.
'Ik heb er alle vertrouwen in dat wij ons rechtstreeks veilig spelen', aldus Steijn. 'Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Wil VVV ons nog inhalen, moeten die ploeg twee keer vaker winnen dan wij, aangezien ons doelsaldo een stuk beter is. Dat zie ik niet gebeuren, hoewel ik vind dat VVV met Ton Lokhoff wel stappen heeft gemaakt.'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Tweederangs spelers. Waarom komen constant de grootste talenten uit die pauperdivisie naar Nederland denk je? Juist, omdat het niveau he-le-maal niks voorstelt.
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
was anderlecht niet dat clubje dat verloor van az en ajax?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166279quote:'Als Ramos en Piqué het niet bijleggen, gaan ze niet mee'
Maar Ajax en AZ ----> Anderlechtquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.
Pauperjong.
[..]
Dit dus.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ADO beter is? We spelen minimaal gelijk tegen dat pauperteam, dat is iets heel anders. Begrijpen lezen is nog steeds moeilijk voor je zie ik.
Pauperjong.
Winnen, gelijkspelen, wat is het nou? Zit je weer aan de drugs teringhippie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words. Anderlecht, daar wint ADO zelfs nog van man
.
En als je een keer van iemand wint ben je meteen beter? Krijg lekker de tyfus johquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Winnen, gelijkspelen, wat is het nou? Zit je weer aan de drugs teringhippie?
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Fokkie, houd je in hé. Anders moet je weer naar de kerker
Vertel jij geen fabeltjes dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.
je lult jezelf klem, is niet erg, maar geef het op zijn minst toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En als je een keer van iemand wint ben je meteen beter? Krijg lekker de tyfus joh. En neem een leescursus.
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?quote:
Winnen en beter zijn is iets heel anders. Daarnaast geef ik aan dat we minimaal gelijkspelen tegen zo'n pauperclub als Anderlecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
je lult jezelf klem, is niet erg, maar geef het op zijn minst toe.
steven zit in onz bij radio nog iets en Caland zal zich wel weer een coma in zuipen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?
Waar zijn steven en Caland eigenlijk?
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Sidder je nog steeds na bij de gedachte dat de grote jongens naar je kampioenswedstrijd kwamen?
kom op man, je moest bijna huilenquote:
Waar zijn de tweede ring, het Europees voetbal, het winnen van het landskampioenschap binnen 5 jaar, de 5 miljoen van Immers, de 10 miljoen van Verhoek en wanneer precies kondigt Johan Derksen in VI aan dat Junker naar Feyenoord komt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer? Ik ben al minimaal een jaar niet gebanned geweest man. Die mongool moet eens een keer oppleuren, met zijn gekanker en fabeltjes de hele tijd.
Ben er nog hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Winnen en beter zijn is iets heel anders. Daarnaast geef ik aan dat we minimaal gelijkspelen tegen zo'n pauperclub als Anderlecht.
Radio wattequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven zit in ons bij radio nog iets en Caland zal zich wel weer een coma in zuipen.
Boks. Ik heb zin in volgende maandquote:
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaanquote:
15. Weer een fabeltje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luc maakt in een slechtlopend seizoen al twintig doelpunten.
Wattan? Buitendam zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |