Gewoon triest ook dat je dat zegt. Natuurlijk winnen wij van die schijtportugezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ze nooit van de moffen of portugezen gingen winnen en ik kreeg al een shitload aan opmerkingen over mij heen
Zelfs nep nederlander, en ik ben niet eens voor Nederland en dat had ik zelfs gezegd
Wij spreken de realiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon triest ook dat je dat zegt. Natuurlijk winnen wij van die schijtportugezen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Klote voetbal die altijd mijn fitness schema in de war gooit. fuuuuu.
Ik bedoel, dat ik het vervelend vind als er voetbal op is op de tijden dat ik wil gaan sporten. Want dan wil ik toch het voetbal zien en ga ik twijfelen wat ik nou moet doen.quote:
Hij had het over het subforumquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een hoger niveau dan de meeste competities.
Ga gewoon een keer niet sporten man. Of overdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik het vervelend vind als er voetbal op is op de tijden dat ik wil gaan sporten. Want dan wil ik toch het voetbal zien en ga ik twijfelen wat ik nou moet doen.
Nog zo'n slimme Amsterdammerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het EK-Forum gozerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee lulquote:
Ik twijfel/denk er ook aan om misschien dadelijk te gaan, goed he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer niet sporten man. Of overdag. Vreemde vogel jij.
EK 2012quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
Lotta nigga's dead or locked away.. cuz that's the life you're living in the.. GHEEHEEHEHETTOOOO
Lekker weer verder kut als altijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words. Anderlecht, daar wint ADO zelfs nog van man
.
[..]
Lekker man. Heerlijk van het weer genoten de afgelopen weken, daarnaast gestudeerd en nu weer aan het werk. Daarom ben ik dus weer even aanwezig.
Hoe is het daar in het Oosten des lands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |